12 Ekim 2013 Cumartesi

yeni olsun dedim cumartesi...ikinciyi yayınlıyoruz canıtın.. gelişme var düzenlendik mi ne..


yeni olsun dedim cumartesi 2ci yayınını yaparken..
şartlar aynı..
haberlere bakmadım.. kim kimi kesmiş bilemedim..
biraz sohbet ettik.. diyeceğim .. yalan olacak..
sohbet değildi..
konuşulanlara katlanmaydı ..

bir doktora daha malpraktisten dava açılmış bir hatanede..
bir buçuk milyara..

bu rakamlarda acı veren.. meslektaşın o ameliyatı ayda 
3bin sekizyüz lira maaş karşılığı yapıyor olmasının yanı sıra..
hastanın kadın olması ..
ve güzelim ülkemde..
kadınların habire her yaşta öldürülüp dövülüp sakatlanıp tecavüze uğrayıp bu adi suçların
bedellerinin olmaması..
beraat olması genellikle.. 
davalarda hafifletici neden olması..
münevvere de 32 bin lira manevi tazminat biçmişler ...
maddisiyle.. bir milyar küsur..

neyse..
başka bişey bilmiyorum bu günle ilgili..
fotoğraflarda ne var..
tazecik açmak üzere tomurcuklarla dolu çiçekler var..
birkaç mısır tanesine koşturan güvercinler var..
geçen hafta sonu yürüyüşümden bir gökyüzü var..
boyadığım puf var sonra..
bir armağan var bir hastamın kızından..
bir kitap..
içine insan'a diye yazıp imzalamış..
ne kadar etkiledi anlatamam..
sonra bir kütük var..
o kütüklerin üzerini kumaş kaplayıp.. 
altlarına üç tekerlek çakıp.. puf haline getirip  beşyüz liraya satıyorlar.. =)
bu nedenle bodrum civarında kütüklerin olduğu gibi fiyatı yükselmiş..
kütüğün kendisini beş yüze veriyorlarmış diye duydum..

artık hakaret edecekseniz birine odun kütük filan demeyin..
piyasası yüksek..
hatta üzerine altın varak yapılmışını bile gördüm nette..
benimki şimdilik olduğu gibi duruyor..
seviyorum ham halini.. sabah kahvesinde sehpam oluyor ön bahçemdeki minicik yerimde..

başka ne var..
evet boya sonrası fırçalarım var yıkanmış pencere içine yerleşmiş..
ben günlük eşyanın kullanılmışının..
doğal malzemeden yapılmışının eskimiş halini pek dekoratif bulanlardanım..
hafta sonu alışverişinden bir kuşun burnunu öpen adam biblosu var.. ama aramayın bulamazsınız zira o aslında saksafon çalan adam..
benim çekimimde kuş gibi görünüyor sadece..
bir tüy var bi de..
hasta
nedeki odamın balkon kapısından içeri kendini atıveren bir martı tüyü..
çekirdeğimin armağanı olan mumluğun çinde poz verdi.. 

ben zira ille de değişik bişeylerin peşinde olanlardan ..
saniye kolunu takip edenlerdenim..
zaman kavramım da yok..
hedef kavramımda ..

..
Image Hosted by ImageShack.us

1 yorum :

laleninbahcesi dedi ki...

Kütük görünümlü,şekerlikler,kül tablaları falan vardı,hatırlar mısın?...Şehirler arası yol güzergahlarındaki konaklama tesislerinde satılırdı... Bayılırdım ben onlara...
O poz veren martı tüyü, nereye konacağını biliyoki, gelmiş koca şehirde senin pencerenden içeri dalıvermiş:)

Seviyom seni Ataletim cenım benim...

Follow my blog with Bloglovin