4 Mart 2009 Çarşamba

...

kararını vermiş insanların hafifliği içindeyim....
rahatladım...
hala pek ne oldu anlatasım yok..

hem zaten ne anlatayım..
pek güzel roman olucak..
hele karşı tarafın ağzından da anlatılır .. ve yeterince..
gerilim.. erotizm.. romantizm.. eklenirse..
temelin romanı gibi..
best selır olur da..
burdan deşifre etmeyeyim.. =P..

ben rahatladım.. beynim rahatladı..
uygulama zamanına kadar da..
içim bunu anlamıyor.. duygu bölümüm..
oysa..
rahat olmalıyım..
çiçekle böcekle..

ay ne diyorum.. dantelle jartiyerle..tüyle taşla..
oynamalıyım..

de..
bu arada.. şöyle endişelerim var..
hoş görünün..dibi çıktı .. hor görünün..dibine vurabilirim..
endişe tükendi.. sıkı korku yaşayabilir yaşatabilirim..
sıkıntı bitti.. dile getirmenin b.kunu çıkarabilirim..

seçeneğim çok yani..

ister akıllı ister rasyonel ol..
ister öz-beğenin tam olsun..
bazen yaşananlar insana kendini çok fena sorgulatıyor..
mesajlarını ne kadar anlatamadığını..
senin için esas değerin ne olduğunu nasıl anlatamadığını..
anlıyorsun..
düzeltiyorsun belki..
kendini sorgulaman yetmediği gibi..
başkalarını sorgulayasın oluyor...
en ince ayrıntısına kadar öğrenesin oluyor..
ayrıntıların hiç bir işe yaramayacağını bile bile..
bir sürü cevaplar alasın oluyor..
aldığın cevaplarla kendini doğrayasın oluyor..
kan içinde kalasın.. yetmedi.. üzerine alkol de döküp iyice acıtasın oluyor..

sana özel sandığın şeylerin..
basit prensipler olduğunun anlaşılması.. canını yakıyor..küçük şeylerin birleşip büyük şeyler oluşturmadığını..biliyordun zaten..
hatta sık sık.. bu kadar ufak şeylerle kendini mi kendimi mi kandırmaca.. var diye..

rejim ve spor niyetine..
şarap ve düşünme seanslarım var..

iki ucundan yakılmış çıra gibiyim..
iyice bir gzelleşmem gerek ruhen ve bedenen..
ta ki hiç birşey hissetmeyene kadar.....
************
tamam yağmurdan sonra dışarda oynayan çocuğun temiz kalması mümkün değil..
elbet..
ama büyüdük değil mi biz..


Image Hosted by ImageShack.us

7 yorum :

uctemmuz dedi ki...

canım...
kararını vermiş olmana sevindim ben...bir de verdiğin kararı kabullendiysen tamamdır.
Benim hayatım diyerek sahiplendiğimiz başka hayatlar bazen bizi çok şaşırtıyor. Ufacık yeri olanlar bile bazen tüm dengeyi alt üst ediyor. Bunun rasyonellikle filan ilgisi yok. Ama sen akıllısın atalet, elbet kndi dengeni yeniden sağlamlaştırırsın.Aldığın cevaplarla kendini filan doğrama, azıcık zaman daha tanı kendine.

Bir de en güçlü sandığımız silahlarımız kendimizi vuruyor bazen, silahı filan topla yani ortadan.
Umarım iyi bir şey demişimdir.

Ece dedi ki...

Rahatlamışsın ya, anlatmasan da olur. Hem anlatmasan bile anlarız biz.

Çok seçenekten, sana en yakışanını seçeceksin gene nasıl olsa.

Ve...Büyüdük elbet..

Seni seviyorum

.. dedi ki...

verdiğin karar doğrudur.
anladığımız da bize yeter.
uygulama zamanına kadar rahat kal sen. sonrası daimi zaten.

beyaz gelincik dedi ki...

konu neydi...
büyümek mi,
dibe vurmak mı,
üzülmek mi,
duyguların anlaşılamaması mı
yoksa kadın nasıl intikam alır mı...
anlatsam roman
olur modundayız...
herkes nasibini alıyor bir şekilde...
bu hayattan...

Çağlar dedi ki...

kazık kadar görünüyorum, ama kırılganım demiştim. kırılıp duruyorum. onun da nedeni çürük olmammış.

anlamadım ya, öyle kendi kendime konuşuyorum.

beyaz gelincik dedi ki...

iki ucu yanan çıra gibi,
şimdi bu çırayı tutan var mı,
eli yanacak olan...
yanan nedir
çıra mı,
tutan el mi?....

alpernatif dedi ki...

Biz mi büyüdük :)))))

Bizler ruhu çocuk kalan insanlarız
Zaten güzelliğimiz ordan geliyor

Geçmiş olsun :)

Follow my blog with Bloglovin