3 Mart 2009 Salı

..




*nedensiz bi şekilde iyiyim bu sabah..
dilim kıldan ince kılıçtan keskince..
ağzım dursadan bi adım öteye geçtim.. söylediklerim de daha zor anlaşılır..
ne dedi bu kötü bişi dedi bu modu..

*son ritüeli de yok ettik hayırlısıyla..
tersine yaşıyoruz..

*B. birhan mıdır..
kesin ööledir..
hadi hep beraber.. geleneksel soruyu soralım " bu muymuş....=D"... eh.. layık anacım...
neye mi.. her halta....

*bir arkadaş kimdir..
hehe bir dost...tur elbet... kime olcak kendine....

*yüksekten bakmayı başardım.. orda kalmaya kararlıyım..canıtını seviyorum..

*süperim.. süper olmaya kararlıyım..

*bu ruh durumunu bir süre gene de hüzne bırakabilirim.. ama kontrollü olarak.. kilo verdiriyor..=)..
ve dışarı çık dışarı çık dedirtiyor....
ki cumaya dışardayım...
bu gece de..
yarına da bişi bulurum..

*karar... aile ailedir.. puan final.. aile aile ile görüşür.. puan final.. aile yaşam değildir..

*kibar olmak .. salak olmak değildir.. yaşamı kaçırmak asalet değildir..
bak fransız devriminin bilinmeyen nedenlerinden biri de.. asillere ticaretin yasak olmasıdır.. ticaret yapanın.. asaleti malı mülkü kral tarafından iç edilir..
eee aç karna / maddi manevi/ asalet olmaz.. nolucak o zaman...
di mi..o yüzden devrime katılan asil sayısı hiç de az değil..
salla...
hem konu sindirim sistemi.. sosyoloji değil..

*varoş.. varoş varoş varoş varoş..
dur tdkya soralım..

varoş
isim Macarca város

Kent veya kasabada dış mahalle:
"Bütün kasabanın varoşları boyunca kıvrıla kıvrıla akıp giden bu çaya, ben yakın bir ilgiyle bağlıydım."- Y. K. Karaosmanoğlu.

çağlarrr... tablosuyla beraber alamadım.. nası yapılıyoduuuu....

bi de isim diyo ya.. oysa bunu müptezel anlamında sıfat olarak da kullanıyo insanlar.. insanlar kullanınca.. sözlük kendini güncellemek durumunda kalmaz mı..

*dur bi de özlü söz ekleyelim..
yok yok tüm kadınlar bir süre budist olur.. değil..
kırkından sonra değil.. farkından sonra başlar hayat =D.......
demiş biri..
ay kimse kim.. bulun da bana da öğretin......

*patron dün bir hasta / dost..unu eleştirdi.. kim dedi ona bu yaşta yarı yaşındaki kadınla evlen diye dedi.. matahmış gibi.. kendinden örnek verdi.. en son kırkbeşinde biriyle beraberdim.. karım da ellisinde.. beş yaş için değil dedi..
nası yani..neye göre.. kim noluyo burda kime göre.. demedim..
ben dedim diye.. açıklanabilir tarafı olmuyo bi konunun..kavramsız konular bunlar..
ben de.. olmaz dedim..
ayak üstü konuşulmaz.. öyle çok etken var ki.. kim kimi niye ne zaman ne amaçla seçti konusunda..standardı yok.. mutlakiyet yoksa.. kaos var canım... şarap ısmarla ööle konuşalım.....

*sorunumu sonunda rasyonalize ettim.. rahatladım arkadaşlar..ileriiiii =D....

*reel isimli feysimi yeniden bukladım.. hehe aslında gene feysim yok elbet.. =)..
ama olucaktır bigün....
bazılarınızı ekledim... kim du demeyin diye.. atalettt diye mesaj attım..
ancakkkkkorda bana ataletim demeyin =P

* benim kendime kapandığım dönemde.. hayatımdaki iki yengeç fena halde küstüler bana... ben de kızgınım onlara.. biline..
ama çekirdek yengeçç.. süperdi.. bana rasyonalizm dehasi olduğunu gösterdi..
acaip sevindim onun adına....

* gün içinde ara ara editlenebilir.. yazı... takipte kalın....
*********
edit... "... Fakat heyecanlı bir yerde ölmek, sıkıcı bir yerde yaşamaktan çok daha iyidir." -Richard Wakefield.

inan ve heyecan bul yavrucuum..
senden bu komutu bklemeyenler var..
*********
edit 2.. bugün cümle içinde aypod kullanmış mıydım...
hmmmm bakalım.. aypod sevdası, sevdaların en bahanelisidir..
oldu mu??.. hıh fena değil.. daha iyisini yapabilirim....

Image Hosted by ImageShack.us

14 yorum :

.. dedi ki...

iyi olmana seviniyorum.
kilo verme yöntemin de çok garantili 8)) ben aşk yüzünden aç yaşar hale gelmiştim bi ara.
ara ara gelir gider bakarım editlere.
hayat farkından sonra başlar'a da şapka çıkarttım 8))
öpiym ataletim.

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

yani sen hüzün kilo verdiriyo diyosun bu her bünyede aynı etkiyi yapar mı ))

ha bi de iyi kendini iyi hissetmene sevindim benim kafam kazan gibi vücuduma büyük geliyor bu gün.
şimdilik gittim ama takipteyim

Çağlar dedi ki...

kutunun öncesinden başlayacaksın, sonrasına kadar gideceksin. hatta bi satır daha ileri gidip, istemediğin şeyi de boyayıp sonra geri alacaksın ki garanti olsun.

algılamak istediğin olgunun hazırlayıcı etmenlerini ve ardından gelen dolaylı sonuçlarını incelemek gerektiği gibi.
kapsamlı, kapsayıcı bir bakış gerekiyor hep. zaten sorun da bu, hep bak hep bak, nereye kadar. insan bunalıyor artık soyutlama düzeyini yükseltmekten. ama ne yaparsın şekerim, bakan gönüle sınır yok.
bir de mühendislik konusu açayım kendimce. otibislerde sanıyorum en az üç adet yavaşlama/durma mekanizması var (yolcu otobüslerinde) ilki el freni. konforlu değildir, sabitlemek için kullanılır. aslında yavaşlatıcı değildir yani, tespit eder. platin, titanyum, krom gibi. yavaşlamak için kullanmaya çalışırsan devirirsin. ikincisi ayak freni. arabalardakine benzeyeni. işlevi de benzer. yavaşlatır da, durdurur da. ama konformist bilekler için alçı da serttir. konforlu değildir. zaten yolcu da ayak freninde bile rahatsız olur. bu da bizi üçüncü seçenek olan o direksiyonun kenarındaki tıstıs kola götürür. retarder mi dersin, hidrolik yapılı aksa bası yapan fren mi dersin bilmem. güzeldir, kibardır. tamam, nihai çözüm değildir ama pek bir havalıdır. sever onu yolcu.

hareket berekettir ama fren de gerekir etrafın keyfini sürebilmek için. zaten sürat felakettir. sportif kullanım heyecanlı olsa da konforsuzdur.

ha dersen ki bunların hepiciğini birden kullanabilmek.. onu anca göbekli tonton şöför abiler yaparlar, bize gıpta ile bakmak düşer.

Adsız dedi ki...

ayh... sarışın hissettim kendimi çağlar.....
bi tek kutuyu anladım o kadar.. darısı diğer kutuların başına hem biliyo musun...
nuray da artis oldu.. =)
****
lalem öpeyim kafanın epesinden hafiflesinnnn....
***
ay çöreğim..
aç değil... şarapla yaşıyorum desem..
=D....
***

Gergin dedi ki...

Çağlar'a diyorum..
"Ne dedi şimdi bu?
...
Yahu kendi bloğunda çektirdiğin eziyetler yetmedi de sıra buraya mı geldi?

Vidanın kurumasın emi!
:)))

ATALET dedi ki...

eh hocam siz de sarışın oldunuz demek...
=D...

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

peki sen ipod almamak için kaç sebep var onu biliyormusun, gelen mesajın tabak gibi herkese servis edilmesi gibi mesela:))). Bu edith ikinin cevabıydı birincinin cevabını vermiştim )))))). Görüyosun takipteyim

ATALET dedi ki...

ay pod varrrr aypod var...
bizim aypodun iki sene tık demediği düşünülürse..
ne mesac ne bişi..
ketum aypod..

ya ama bu iyi bi sıfat oldu benim aypod aşağılayasım var..lalemmm X)
atalet

geçkalmadımki dedi ki...

Yüksekten bakmakda, orda kalmak da yakışır ana Ataletim, canıtını ben de seviyorum..
bide " kırkından sonra değil, farkından sonra başlar hayat" ı kim demiş araştıriim de Ataletime söyliim dedim, kimin söylediğini bulamadım ama başka konularda bilgim görgüm arttı :)

Sevgiler sana...

geçkalmadımki dedi ki...

yukarıda ana ataletim diyorum ya :))
o "ana" diil "sana" olacaktı, s kaçmış gitmiş ana kalmış.
hadi bidaha sevgilerimi söyleyeyim tekrar gelmişken...

alpernatif dedi ki...

heyyyy
ataletim dönmüş :D

bu arada çağlaaaar
yorumunu okuyunca servet-i fünun (doğru mu yazdım ?) şairleri geldi aklıma :D

kuzum yunus emre,karacaoğlan kötü mü :)

uctemmuz dedi ki...

yorum yazmak istiyorum. gerçekten istiyorum. ama fena zıplamış ataletim, ben bir ucundan yakalayamacak kadar uykuluyum şu an.
kendine yazılmış bir yazı gibi geldi bana biraz. en güzelleri onlar oluyor zaten.
Sevdim.

Çağlar dedi ki...

Cevap veriyorum herkese: ( :D )
Tamam tamam, daha sade yazmaya çalışacağım. Ama kuzum lütfen bir düşünün. Bütün antep fıstıklı bitter çikolata mı. Çikolata mı. Ben ilkini seçerdim.

.. dedi ki...

canıtın ne alemde bugün diye merak ettim. öpeyim ataletim bi de.

Follow my blog with Bloglovin