18 Şubat 2009 Çarşamba

...





"en önemli şeyler .. söylenmesi en zor olanlardır
söylemeye utanırsınız.. çünkü sözcükler onları küçültür..
aklınızda iken sonsuz sandığınız şeyleri ..
dile gitirdiğinizde..
sözcükler onları sadece gerçek boyutuna indirmekle kalmaz..
bundan bile beterdir olan..
değil mi..

en önemli şeyler..
kalbinizin gizli köşelerini gömdüğünüz yere en yakın olanlardır..
düşmanlarınızın çalmayı isteyeceği gizli hazinelerinizin işaret taşları gibidir..

size çok zor gelen açıklamalar yaptığınızda..
ne anlatmaya çalıştığınızı..
ya da söylediğiniz şeyi neden gözleriniz dolacak kadar önemli sandığınızı hiç anlamayan insanlardan ..
tek elde edeceğiniz tepki..
tuhaf bakışlardır..

sanırım bu olabilecek en kötü şeydir..

sır kilit altında iken..
anlatıcının zenginliğidir..
dinleyicinin değil.."

stefın king....
********

bazen çok konuştuğumu düşünüyorum..
bazen de çok düşündüğümü.. sanıyorum..

********
Image Hosted by ImageShack.us

8 yorum :

laleninbahcesi dedi ki...

o çiçeği çok severim. Yapraklarının ucu acaip batar insana. Çok güzelim ama gerekirse can da acıtabilirim der.

Srefan Amca doğru demiş. Önceleri korkuturdu sonra felsefe yapmaya da başladı. Çok düşündüğün doğru. konuşurken de doğru konuşuyosun yani sen iyi bişi yapıyosun. Ben seni çok öpüyom ama uzaktan, ateş yine 38.5 . Evet bu sene ekinezyayı unuttum ben.

geçkalmadımki dedi ki...

Keşke hep konuşsan, düşündüklerini hep bize duyurmak için.. :D hep duysak senin söylediklerini...
Sevgiler ...

carpediem dedi ki...

düşünüyorsun,
evet...
çok konuşuyorsun,
hayır...
gel bi de benim evdekini dinle,
önemli olan ne söylediğin....

uctemmuz dedi ki...

Bazen olur böyle. Kendine eziyet edrsin, canını acıtırsın, sonra kendine gelip yeniden seversin kendini...
diyecektim ki... bu yazdıklarımın hiç bir anlamı olmadığını farkettim.
Yazıyı yeniden okudum.

En sevdiklerin tarafından anlaşılmamak berbat bir şey.
Ama atalet ya anlıyorsa karşındaki aslında seni?
(Benzer şeyler yaşıyorum)
Bir adım atıp onların yerinden baksak mı kendimize? Ya onlar haklıysa ve aslında bizden bir adım öndeyseler?
Belki iş bize düşüyordur.

alpernatif dedi ki...

bu adam kaza geçirdikten sonra hayatın anlamını keşfetti :)

Doğru
Her "sana sevgimi ifade edecek kelimeyi bulamıyorum" dediğimde,karşımdan tepki alırım
"aslında hiç bir şey söylemeyeceksin dimi"ye döner iş

bilmezler ki hakikaten ifade edemem
aklımdan geçip de beni gülümseten, hayatı boşvermemi sağlayan şeyleri

bilmezler ki ben düşünmekten konuşmaya vakit bulamam

Çağlar dedi ki...

düşünme konusunda düşüncelerim gidip geliyor. düşünmeyesim var sanki

kayipsimurg dedi ki...

* Herkes Chris olamaz, bazılarımız da Ruth olur. (Calendar Girls)

* Sen diğerlerinden farklı değilsin. Seni farklı yapan yarattığın tarifler. (No Reservation)

Sabah sabah film gibi konuştum:)

.. dedi ki...

sadece kendimize anlatıyorken en dürüstüz. kendimize yazarken.
dinleyici su gibi.
katıldığında, seyreltiyor esas duyguyu.
stefın pek doğru demiş, sır kilit altında iken anlatıcının zenginliğidir.

Follow my blog with Bloglovin