7 Aralık 2008 Pazar

ne de iyi etmiş.. de..



yakışsa yakışsa bu yakışır dedim pasta olarak..

bugün ataletin doğum günü..

burda değil blogcuda..iki yıldır atalet ve canıtın ve sürmeli üçlüsü.. huzurunuzda..

sıkıntılı sancılı bi doğum geçirdi gerçi..

mosaic6987226

rögar kapağı oldu.. bi parmak boyu oldu.. sonra.. hayat özetini seçti..

zaman içinde..

kırmızıydı yeşildi mordu salladı burda .. rüzgarını..

kat kat katladı sıkıntılarını.. salladı pencereden..

taktı bazen canıtının  kanadına.. bazen rollır kostırlara bindirdi.. bazen trampolinde  zıplattı..

çekmecelerini düzenledi..

saçaklı mantıklar irdeledi.. jiroskopik dengelere baktı..

şiir bile ekledi..=)

yazım kurallarına uyan iki yazı yazdı inadına..=P

aklandı paklandı..

hatta dekorunu bile yaptı..

sizler için..

mosaic6702505 

şaman oldu..anime oldu..takvim kızı oldu..

merak uyandırdı =P

mosaic8774775

görmeyene  gözlük.. tıkanana  pompa.. delirene huni buldu..üşüyene battaniye.. yorulana  hamak.. bazen de yer yastığı.. üşüyene  şömine başı   ..ağlayana .. nezle olana kağıt mendil.. kızdırana kızana atmak için terlik.. uykusu kaçana.. ilaç..susayana şarap.. dinleyene müzik.. konuşası gelene sibaks.. ekledi..

sıkılanlarla birleşik gorilla hareketi düzenledi.. sıkışana.. zemberek kardeşliği önerdi..

doğumunda aldığı kararlara karşı çıkıp..

dostlar da edindi.. buduar işletmeye başladı..

sonra..

sertifikalar verdi.. kurslar düzenledi.. ödüller aldı.. verdi..

bazen merak etti.. bazen ettirdi..

ama hepsini yaparken çok eğlendi..

atalet..

kırk kat tat.. =D..

tim walker bed

daha iki yaşında.. hepi topu..

ama.. kırk yıllık gibi oldu =)...

katkıda bulunanlara emeği geçenlere..

geçerken öpenlere.. ataletim diyenlere..

teşekkür ediyor..

he.. yok veda filan da etmiyor..

daha yıllarca tepenizde kalacak..

öyle istiyor..anti eycing niyetine..


pasta yetmediyse... ya da fazla içeni .. dans edip yorulanı..
ille de kenarda görüşsek diyeni...

 

pasta yatak

bu tarafa alalımmm =).. perdeleri çekin bakem =P.....

16 yorum :

alpernatif dedi ki...

Doğum günün kutlu olsuuuuuun :D
Adettendir ya
iki kelime etmek gerekir

yazılarını ilk okumaya başladığımda garip gelmişti
bu ne len,her şey hakkında her şeyi biliyor
uyduruyor mu yoksa gugıllıyor mu diye
sonra baktım ne uyduruyor,ne gugıllıyor
hakikaten biliyor
hemi de bildiği gibi bunları paylaşmatan ve üzerine tartışmaktan zevk alıyor

üstünede ne yapsam kızmıyor :P
hakikaten
şaman yaptım
katil yaptım
zengin yaptım
daha zengin yaptım
yahu bir kız Atalet :D
sinirlerinimi aldırdın ne yaptın ?

iki sene ?
az olmuş
222 sene ?
e beklentim o :)

hayatıma neşe katan insanlardan birisin
her şeye de layıksın
üstelik de bayram baram benimle birlikte nöbetçisin :)

daha ne olsun ?

kocaman öpücük olsuuuuuun

Ece dedi ki...

Biri var,özel ve güzel..Özelliği ve güzelliğinin, dışından çok içindekiyle ilgiliyim ben. Ben bencilim.Başkalarına ne ifade ettiğin ile ilgili değilim.Bilemem zaten. Ama bana bu kadar iyi gelen birinin hayatımda olması müthiş güven veriyor. Kılavuz oldun bana. Haberin bile yokken..

Hayatımdaki beter duruma neredeyse şükredecek oldum.Bir çok şeyi kaybederken, seni kazandım.

Atalet'i bulduğum gün,çok aydınlık bi gündü.

Hayatıma kattıkların için,hayatımda var olduğun için teşekkür ederim.

Seni seviyorum

Adsız dedi ki...

bana ilk yaptığın yorum bu gün gibi aklımda. İyiki kesişmiş yollarımız, iyiki seni tanımışım.Hehehehehe ortak blog maceramız nasıldı ama, ayol beni töbe ettirdin bi daa etkinliklere katılmamaya))
Saime Hanımla, Cemal beyle, SK la , çekirdeğin ve 18 liğinle karışıverdin yaşamımıza.Hem sonra bana bahçende düzenlediğin doom günü partisini unutmadım.Hoş geldin ataletimm hep hoş geldin hayatıma. Nice uzuun yılara hep birlikte

Ada dedi ki...

Okurken gözlerim doldu niyeyse :)
İyi ki açmışsın bu blogu ve seni
tanımışız, okumuşuz, okuyoruz...
okumaya devam etmek nasip olsun
daima. Nice yaşlara Ataletim :)

Henüz kahvaltı etmedim ama o pastadan ince olmayan bir dilim alıp gidiyorum :)Gerçekten de
buduara yakışan bir pasta bu.
sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

hayatımın hoş süprizlerinden birisin atalet...kolum kırıldığı dönemlerde tanışmıştım bu sayfalarla...giriş o giriş:)))

pasta şahane...(ama itiraf etmeliyim ki jartiyerli pasta bekliyordum:P)
bir dilim pasta götürüyor,yerine kucaklama ve öpücükler bırakıyorum...
sevgiler..en kocamanından...
kahverengin

uctemmuz dedi ki...

Heh heee...Pastaya bayıldım. Bu kadar mı zevkli olunur?
Yemede yanında yat dedikleri böyle bişey olsa gerek.:P

Canım atalet, ciddileşeyim.

Bu blog iyi ki doğmuş.
Beni çok konuşturuyor, seviyorum.:)
Bu aslında olmayan sayfalarda, harflerin arkasında oluşturduğumuz dostluğu seviyorum.
Gerçek olduğunu biliyorum.
Ve benim için çok kıymetli.

Bu blog tamamıyle senin.
O yüzden bu aslında senin doğumgünün...
Kutlu olsun.:)

Seni çok seviyorum...

Adsız dedi ki...

alpere: ya ne alakası var ya. bişey de bildiği yok, bariz gugıllıyor :D
hahayyt.
şaka kız şaka. kutlu olsun. blogların bir senesi insanın 7 senesine denkmiş, öyle hesaplanıyormuş. bi de blogları kısırlaştırmak için uyutursan ömründen gidiyormuş.
ay bu da şaka :)

kutlu olsun.

Adsız dedi ki...

Blog mu seni doğurdu, sen mi bu blogu doğurdun gibi bir ikileme düşmeden hemencecik İyi ki doğmuşsunuz blogunla birlikte Ataletimmmmmmmmm diyorum..(galiba çığlık atıyorum.. :P)

Bazen gecikmeli de olsa yazdıklarını okumaktan, eskisi gibi çok ses çıkartmasam da her zaman blogunun insanın bedenini ve ruhunu sarıp sarmalayan büyülü havasından, muhteşem gülüşlerinden, yaz ve kış bahçelerinden, şarap köşesinden, seninle anlam kazan daha bisürü ayrıntıdan ve senden hiç vazgeçmeyeceğimi biliyorum..
Biz seninle daha kaç iki yıllar bitiririz şen şakrak martım..

İyi ki varsın..
Öpüyorum en kocamanından ve en ballısından.. :))
anti eycing niyetine olsa da hep tepemizde kal sen..kimsenin şikayeti olmaz..hatta hemen araya geleneksel bir deyişimizi de sıkıştırayım; başımızın üstünde yerin var.. :)))

yukarılarda bir yerlerde yazdım mı bilmiyorum yazdıysam da fazlasından zarar gelmez; Seni seviyorum ataletim..hatta seviyoruz..Firuze ve içses..onlar da seviyorlar ya.. :)

Adsız dedi ki...

bencede ne iyi etmişsinde açmışsın blogu :))

iyi ki yine yeniden yazmışsın...

düşündüklerin,paylaştıkların,samimiyetin ve varlığın için teşekkürler...

mutlu , kutlu ve nice uzun yıllar olsun...
eksilmeden hep artarak...

sevgiyle...

Adsız dedi ki...

Nice yıllara! Son zamandan bloglardan elimi ayağımı çektiysem de buradan fazla uzaklaşamadım...Battaniye, hamak, yer yastığı, herşey için teşekkürler...

Not:Blogda babaanne yazılarını elden geçirdim, fotoğraf ve tarih eklemeye çalıştım, annelerle-halalarla yollar kesişmiş mi belki bulunur :)

kumhavuzu dedi ki...

vay bee..
doğumgününü İzmirlerden kutalayacağımı hiç düşünmemiştim:)
hayat sürprizlerle dolu işte:P

2yıl..
neler sığmış be..dahada sığar bilirim çenesi düşük bi hatun atalet:)
sevgiler canım benim
hoşlukla bazen huysuzlukla nice senelere

Adsız dedi ki...

ve ben iki yıldır buralardayım :)
ne diyelim daha nice iki yıllara :)

Kadeh

bitti dedi ki...

=)))
yay burcu bi blog o zaman bu sevgili ataletim
ben de diorum neden bu kadar çok seviorum buraları die
yarın da benim doğumgünüm=) ama blogdaki diil
27 yıl önce vuku bulan hadise=))
burda çok başka bişi var
bambaşka
beni saran sarmalayan hayranlık uyandıran bişi
sevgilerimle

kayipsimurg dedi ki...

Varsın ya..

Şarküteri dedi ki...

Bilog yaşın kutlu olsun atalet,
Daha nice yıllara beraberce girelim inşallah...

Bazen hunilere ve pompalara benim de ihtiyacım oluyor. Görünür bir yerde kalsınlar, ne olur ne olmaz...

Adsız dedi ki...

ataletiiimmmmmmmmm...
bayram bayram hiç bir kuvvet beni bilgisayar başına oturtamaz..
sadece senin için,
sırf senin için,
bilgisayarı açtım,
ve bloga girdim..
kıymetini bil diye demiyorum..
kıymetini bildiğini zaten biliyorum..
hatta kıymetini bilmiyorsan bildirecek onyüzbinmilyon tane sevenin olduğunu da biliyorum..
sadece benim için ne kadar özel olduğunun altını çizmek öyle şeediyorum..
ayh uzattım :)

iyi ki varsın..
iyi ki blog yazmaktasın..
iyi ki böyle şahane bir kadınsın..

2 sene bitti..
ama ben daha yolun başındayım,
eğitimim henüz bitmedi..
devam yani ataletiim :)

öperiiimmm..
kocaman..
hasretle :)

Follow my blog with Bloglovin