15 Ekim 2014 Çarşamba

kitaplarla meydan okunursa varım deyince anladım ki ben yok oluşun eşiğine gelmişim.. canıtın

zihnin arka sokakları başlatmıştı bu etkinliği..
kitap meydan okumasını..

onu bu sayede keşfetmiş oldum
keyifle takibe aldım
minoshka var bir de yeni takibe aldıklarımdan..

dolu.. derin kadınlar..
tüm katılımcılardan kitap listelerim olamadı..
her katılanı bilemedim..
ben de Katılıyorum bile demedim..
kendine güven sorunu yaşıyorum sürdürme konusunda..
terapistim söylemişti..
tolerans tutarlılık ve sürdürme önemlidir demişti..
ilk ikiyi hallettim..
3.ye hala çalışmam lazım
uzun süredir bilgisayarsızım..
bilgisayar var da kullanmıyorum..

cep telefonu ile idare ediyorum..
eklentiler indirdim..
değil blog yazısı..
epikriz bile yazabiliyorum..

0labildiğince küçülesim var..

kitap meydan okumasının son günü son soruya cevap vereyim..

30- senin için tüm zamanların en iyi kitabı..
düşünüyorum taşınıyorum ve bulamıyorum..
her türden beni çarpmış olan kitaplar var..
pat diye liste olarak geliyor..

bu kitap meydan okuması ..
her ne kadar belli etmediysem de..
bana ehlikeyifliğimden çok şey kaybettiğimi fark ettirdi..
başkasının özeli olduğu için..
açıklayamıyorum nedeni..
ama öyle basit bir kalp kırgınlığı değil..

üstüste öyle çok endişe veren olay yaşadım..
ve biri hala sürüyor ki..
artık üzerimde etkisi kalmadı..
o dozda endişe ile yaşamak mümkün değil..
bünye kendini kapatıyor sanki..
üstelik sürecek bu..
son nefesime kadar..
kötü şeyi görmemek için gözleri kapayamadığımdan..
kulakları kapatıp 'seni duyamıyorum'
diye çığıramadığımdan..
göz-kulak açık ..
ama sanki endişenin kalbindeyım..
Pinokyonun babasını yutmuşlu hani balina..
beni öyle düşün blog..

kitapları görselliğinden..
kokusuna.. tutkuyla seven biri olarak..
sadece gereğini yerine getirdim..

çabalamadım..
fotoğraflamadım..
alıntılamadım..
şeklen ordaydım..

şimdi hayatla ilgili programlar yapasım var..

balinanın karnında..
tek kişilik bir dünya kurasım var ..

posted from Bloggeroid

2 yorum :

lale dedi ki...

bu hayatın kendisi Pinokya, canına yandığımın...

Burda bi yerde bi ''Lale'' var kıpkırmızı, seviyo seni kıs...

Unknown dedi ki...

Bende seviyorum...

Follow my blog with Bloglovin