2 Aralık 2013 Pazartesi

birleşerek büyümek .. sevgiyle büyümek.. şefkatle büyümek.. teşekkürlerim "şefkatle ören kadınlar"a..

selam blog..

grüntü olarak çirkin ama fonksiyonel ondülin kaplı balkonun iyi tarafı..
yağmurda çıkardığı sesler..
pıtır pıtır bir yağmur sesi.. ve aralık balkon kapısından içeri giren..
son haftalarda kendine has bir adı da olduğunu öğrendiğim..
ama istanbulda her duyduğumda beni şaşırtan yağmurla ıslanmış toprak kokusu..
nası yani.. nerde bu toprak..

evet balkonum ve balkon kapım var benim işyerinde..
ayrıca farklı bir çalışma tazım var..
zamanlarımı ..
damga merkezi çalışanı gibi sürdürmeme şansım var..

kimseye bakın ne kadar çalışıyorum gösterisi yapmamak gibi bir lüksüm de var..

o yüzden öğlen yemeğinden kıstığım süreyi şu anda..
yağmur pıtırtısı eşliğinde..
ıslak toprak kokusu eşliğinde..
blog yazabiliyorum..
kahvem yanımda..
mis..

evet..ilginç bir onbeş gün geçirdik..
bie cumartsi sabahı.. 
eeehhh ama yeter bu belere üşüyor paylaşımlar..
dedik ve "evet yapabiliriz" noktasına geliverdik beş dakikada.. 
sonra kimler aynı noktaya gelmek ister dedik..
bir çok kişi ben burdayım dedi..
şişlerle yünlerle..
yalnız soğuğa değil..
yalnız bırakılmaya da ..
haksızlığa uğramaya da..
savaş açtık sanki..

geldik..
son günlere..
an itibariyle 162 bebeye ulaşacağız..


belki biraz daha fazla..

akşama net sayı belli olacak..

sizler işin örme..
gönderme kısmıyla ilgilenirken..
ben ..
ulaşımı bulma.. ulaştırılacak kişileri bulma..
her birinize adres gönderme..
gelenleri örülenleri paylaşıp motive etme kısımlarıyla ilgilendim..

murphy ve yengeçler boş durmadılar..
iş yerinde odama girip mesajlara bakacak zamanım bile olmadı günlerce..
akşamları da kedi kızım ve kızımın ..
dile getirmedikleri..
onlarla değil benimle ilgilen triplerine maruz kaldım..

çb'den de fırça yedim..
"hem eve bişey getirmek yasak diyorsun.. hem de sen getiriyorsun " dedi..
şaşkın bana..
elimde kolilerle girdiğim bir gün..

ben sizlerle birlikte kendimde bir özelliği keşfettim..
hep derdim..
emekli olduğumda..
çalışma hayatından vazgeçtiğimde..
bir dernek vakıf ya da benzer bir yerde.. çalışacağım..
kadınlar için ya da çocuklar için..
bunu derdim..

ama bunun beni ne kadar mutlu edeceğini..
sizlerle birlikte keşfettim..
yalnız bu konuda değil..
her konuda toleransım arttı.. insanlara evlilikleriyle ilgli yapıcı önerilerde filan bulundum..
ben evet ben..
huysuz atalet..

kanatlarım büyüdü sanki.. ulaşım çapım genişledi..

ben bu işler için doğmuşum..
keşfetmemi sağladınız.. sağolun varolun..

evet bazı paketler eksik geldi..
kimisi okuyup sayfayı takip etmediğinden..
kimisi bazı olanaksızlıklardan..
vakittir paradır.. ortamdır..

bazıları bulduklarını koyuvermişti sırf eksik bırakmasın diye..

ben de onların hepsini ayrı ayrı havuzlarda topladım..
sonra birleştirdim..
eksikleri tamamladım..
evet bazı eklemelerim oldu..
acaip keyif aldım..
bir bere ve atkıya daha güzel uyan bir eldiven bulduğumda..
sevincimi görmeliydiniz..

sanki yeni koleksiyonunu hazırlayan modacı gibi..

şimdi son toparlamaları yapıp bu akşam hepsini kapatıp 
üzerine adresi yazıp..
göndereceğim.. 

sevgilerimle.. ve şefkatimizle.. 
soğuk illerdeki bebelere..

evet  kanatlarım genişledi benim..
ama bu kampanyayı devam ettirmemizdense..
daha serbest üreterek katılacağımız..
vakitsizlikten öremediklerimizin yerine belki gıda yardımıyla bir eksik giderebileceğimiz..
iki kampanya var şu anda..

birincisi..

VAN’A DESTEK YARDIM KAMPANYASI!
İHTİYAÇ LİSTESİ
Battaniye
Uyku Tulumu
Kışlık Kazak
Kışlık Bot
Kışlık Mont
Pantolon-Eşofman
Çorap-Atkı-Bere-Eldiven
İç Çamaşırı
Çocuk Maması
Çocuk Bezi
Kadın Pedi
Okul Çağındaki Çocuklar İçin Okul Malzemesi
Kuru Gıda, Bakliyat Vb.
Konserve Tarzı Yiyecekler
TESLİM ADRESLERİ:
Karin Kafe
Caferağa Mah. Kadife Sk. No: 35 Kadıköy
Donkişot Evi
Karakolhane Cd. Duatepe Sk. Yeldeğirmeni Kadıköy
Şahkulu Sultan Dergahı
Merdivenköy Mh. İmam Ramiz Tekkealtı Sk. No: 7 Kadıköy
İstiklal Mah. Cumhuriyet Cd. No.74/4 Kıraç Esenyurt İstanbul
İletişim: Erkan Yardımcı 0506 242 0076
Pir Sultan Abdal Kültür Derneği Kültür Mrk.ve Cemevi
Nadir Sk. 2/4 İçerenköy Ataşehir (İçerenköy mahalle muhtarlığı arkası)
İletişim : Nedim Gürsel 0216 573 2093

ikincisi derya baykal'ın başlattığı..



Image Hosted by ImageShack.us

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin