30 Kasım 2013 Cumartesi

cumartesi kolajları.. bugünü az kalsın atlıyordum ama canıtın uyardı beni...




bu hafta pek fazla bişey yok..
yaşam hastane.. 
ve akşamları da bereler atkılar arasında geçti..
sakindi..
buna rağmen neden o kadar sık  migrenim tuttu bilmiyorum..

fotoğraflar..
sol alttan başlayarak..

şefkatli sayfamızdan haberdar olup da.. 
bize katılan güzel insanlardan ataletin payına düşenler..
kiminin atalet hanım..
kiminin ataletim..
birinin de.. atalet burda durmak yok hanım..
diye  başlayıp..
bana yazdığı minik notlar..
hepsine teşekkür ederim...

onun üzerinde tam ortada.. benim işyerindeki 36 metrelik koridorda yürürken en uçta gördüğüm mazaram.. bazen öyle güzel bir ışık oluyor ki altın rengi ressam ışığı..
onu yakalamaya uğraşıyorum ama beceremiyorum..

sağ üst.. sevgili bodrumlu dostumun pupa yelken ..  ceviz kabuğu gemisi.. 
arkadan buran ışıkla..
gölgesi uzayınca..
yap istediğin felsefeyi.. =)

aha.. sağ alt..
benim için zamanında özel zamanında korkutucu zamanında kalmış..
şimdilerde.. tesadüflerle karşıma çıkan görüntüler isimler.. andaç olsun buraya.

ha bir de salaklığımın işareti olabilir.. burda..

en alt..
ben kutuları doldururken masanın üzerine bıraktığım telefonumun ekranında görünen .. tepemdeki avizem..
pek hoşuma gitii görüntünün kubbeleri andırması.. dokunuverdim düğmeye..

ve tam ortada..
origami köpecik.. 
gelen paketerden birinin üzerindeki hoşluklardan..
her birininn çocuklara ulaşmak üzere yola çıkışları..
salı günü... 

bu hafta sonu da yoğun olacak.. ama ben şimdiden yorgunum..

çay sigara böreği ve film keyfi yapacağım şu an..
sonra..
yine paketleme işleri...



Image Hosted by ImageShack.us

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin