16 Kasım 2013 Cumartesi

CUMARTESİ KOLAJI..


geçen cumartesi..
sabah sabah bebeler üşümesin diyerek ortalığı karıştırıp alel acele bir afiş hazırlayıp..
gelen eleştirilere rağmen.. renk çok.. kim götürür nası olur ..
gibi sorulara rağmen..
afişi postalayıp keyfe gittim ben..

ecem lalem ..
ağlamalarıma daha fazla göz yumamadılar..
hem balık hamsi geçmiş.. demelerime..
minik turplar sayıklamalarıma ..
hem de onları çok özlemiş olmama dayanamadılar ve bana şefkatli kucaklarını açtılar..

işte bu kucaklarda beslenip büyüyor van için örelim kampanyası da..
ben ağlaşıyorum sizler şefkatli kucaklar örüyorsunuz..
benden süper dilenci olur..
bizim evde bir "medine dilencisi gibi ağlaşma" derlerdi..
demek ben o zamandan başlamışım..

nefis bir akşam üzeri idi..
şuşute frufrue edildim yani okşandım ve tüylerim kabartıldı..
sağolunuz..

ertesi gün.. yine buduarda idim.. o minik kredeki mor tüyler ordan.. =)

sonra.. 
bu ara okuduklarım..
üstüste gerilim..
patricia cornwell buz yatağı.. cıxx.. olmamış patricia..
ahmet ümit beyoğlunun en güzel abisi.. cıxx.. olmamış içinde gezi.. içinde sokak çocuklarının insani tarafları.. olmamış..
hele bir cüceli paragraf var.. beberuhi ve yedi cüceler dahil bilinen tüm cüceler için kullanılan ifade deyim deyiş tek paragrafta.. saydım yedi farklı şekilde cüce demişti.. bir tek şu esprilerden eklenmemişti..
hani var ya.. adam o kadar zayıftı ki.. pijamasında tek çizgi vardı..

yani okurken şöyle oluyorsunuz.. tamam anladım kısa da ne kadar kısa olabilir ki.. a... s.... diyorsunuz .. 
işte o an kitabın havada uçması sahnesi idi.. ama.. patasanaya saygı.. dedim.. ve devam ettim.. süründürüyorum..

ben yazarların bizim gerçekten atal olduğumuzu düşündüklerini sanıyorum..
aptal veya yedi yaş altı..

neyse..
bir ara venüse başladım..
bi parmak göreyim diye..
pek güzeldi ilk giriş..
heyecanla daldık bir kadınlar dünyasına..
bir geçmişe dur bakalım ağzımızda ne tad kalacak..

sonra..
aslında bu kadarcık kolaj bile mucize..
zira o kadar o kadar fena ki trafik ve ben bu ördüklerimizle ilgi sayfayı düzenlemekle ve yazışmakla o kadar oyalanıyorum ki ve elbette murphy boş durmadığından ..
klinikte o kadar başlayıp yarım bırakmak zorunda kalıyorum ki.. her yaptığımı..
fotoğraf bu kadar bu hafta..
yazı da bu kadar.. 
zira etrafımda kırk kişi.. 
ever.. murphy çalış bakalım...

siz en iyisi şuna bi bakın.. 
http://atalet.blogspot.com/2013/11/sefkatle-ilmek-ilmek-buzlari-eritelim.html
bi de sayfanın tepesindeki anketi doldurmayı unutmayın eğer şefkatle ilmek ilmek dokuyanlardansanız..

ve bu arada altmış kişiyi geçtik hatta teklifler de aldık.. =) 
Image Hosted by ImageShack.us

7 yorum :

Leylak Dalı dedi ki...

Evet ben de Venüs'ün başlangıcını çok iyi bulmuştum ama şimdi saçmalamada zirve yapmış buluyorum. Eleştiri yazısını nasıl yazacağımı kara kara düşünüyorum ve bir daha Şebnem okumama kararımı kesinleştiriyorum...

atalet-buduar dedi ki...

haha en fenası da sizlerin yazılarını okumadan yazmak zorunda olmamız =)...
aman sen beyoğlundan da uzak dur..

Leylak Dalı dedi ki...

yok, ben ahmet Ümit sevmem zaten :)

nalan dedi ki...

"aptal veya yedi yaş altı.."
Biri altı diğeri 3 yaşındaki iki torunumu izlerken onları bile kandıramayacaklarını düşündüm. Tabi kitapları henüz okumadım:))
Sevgilerimle...

lale dedi ki...

Yine çok güzel bir kolaj...

Ne zaman istersen yaparız hamsili pilav partiisi...Ordulular okusa kızarlar bana onun adı işli tavadır bizde...

Venüs henüz bitmedi, ben de merak ediyorum herkes ne yazacak...

atalet-buduar dedi ki...

nalan hanım aman yedi yaş altı fena halde zekidir.. ben sadece bilgi birikim açısından henüz saf oldukları için seçtim o sözcükleri.. bilmez miyim nasıl pırıl pırıl çalışıyor akılları bebelerin =)

sevgiyle kalın..

atalet

atalet-buduar dedi ki...

laliş bunca zamandır adını bilmeden yedik desene. olsun napalım.. tadı gene de süperdi =)..
hele şımartılmak ve sevilmek işte onun ne adı ne tadı eşsizdi..
sevgiler..
atalet

Follow my blog with Bloglovin