22 Temmuz 2013 Pazartesi

şanslıyım çünkü listemde.. ben gibi insanlar.. ve canıtın var..

eski dost can dost..
blog sayfasının..
tozunu almak gerek..
bir zaman.. günde üç dört yazı eklerdim ben..
blog yazısı gibi de değil... durum bildirisi gibi.. 

şimdilerde kolayı var..
git feysinde de bağırıver.. 
hemen bir ya da bir kaç seven ve sevdiğin yorum yapıveriyorlar..
fotoğrafını ekle gitsin.. tek tuşla.. hem feyse hem twitter'a..
bloğu aç sayfaya yükle yok.. 
eh kolay tabii..
aslında bakıyorum bir günlük paylaşımıma..
altalta eklenince blog yazısına bedel.. 

boykot varmış.. feysde..
kimileri ülkeyi sarsan konulara ağırlık verirken..
kendileri gibi bildikleri..
dostları olarak gördükleri kişilerin..
bazılarına sinir olmakta..

sinir olma nedeni geziden bahsetmemeleri değil..
ille de çarşaf çarşaf haberdir.. yorumdur..  
twitterdan feys'e temize çekmedir yapmak gerekmiyor..
ama hani hep denir ya..
kötü olaylar yaşanırken..
birileri televizon ekranlarında çalıp söyleyince..
insanın içine dokunur ya..
öyle hissediliyor..

herkes günlük yaşamını yaşıyor..
yine yaşamaya devam edecek..
ben gibi hüznü şaraba katık edenler..
kahveye öfkeyi katık edenler..
kitabını okumaya devam edenler..
ister istemez alışverişe..
yemek yapmaya yemeye.. 
doğum günüdür.. 
yıllık bişidir kutlamaya da vakit ayıracak..

elbet yaşam. dünya savaşlarında da sürmüş..
anne frank çatı katında saklanırken.. 
bir yandan gelecekle ilgili daktilo dersi gibi bişeye kaydolmuş mektupla eğitim almış..
yaşamın süreceğine dair umutlar beslenip yeşertilir böyle zamanlarda..

ama sadece çiçek böcek..
sadece kedicik köpekçik.. bebekcik.. 
şirinliği yayınlayan ve bunu binlerce kere yapanlara..
sinir oluyolarmış.. bazıları..
önce bireysel şikayetler duydum..
sonra bazılarının listelerini revize edip..
o tip insanları silip attığını duydum..

ben oluyo muyum..

şimdi bir yanda twitterda gaz yiyen.. sulanan..
/evet hala devam ediyor bu
cumartesi gecesi ateşi şeklinde.. burda ve başka şehirlerde../
insanlar..
ölmüş gencecik çocukları unutturmamaya çalışan..
annelerin acıları..
adlarına yapılan kitaplıklar..
anılarına adanan parklar..
adaletin su katılmamış adaletsizliği gibi şeyler olup dururken..
bir yanda.. arasız çiçek kedi fotosu yayınlayan kimse yok listemde..
olsaydı sinir olurdum evet..
arabın derdi kırmızı pabuç derdi saime hanım.. 
öyle davrananlar olsaydı.. 
tutup sarsasım da gelirdi..
sen nerde yaşıyosun birader bacı diye bağırasım da olurdu..
ama yok..

bu arada..
facebook bazı sayfaları kapatmış..
geziye destek veren bazı sayfaları..
o yüzden yapılıyor bu facebook protestosu..
ama alt yapıyı ..
daha çok..
o çiçek böcek sayfalarının sahipleri hazırladı..
senin için düğüm düğümken..
allı yeşilliler hazırladı...

gezi yıkım kararını durduran karar durdurulmuşken..
eyvah ülke iç savaşa mı sürüklenecek diye kaygıların varken..
bu çiçek böcek işleri..
biraz..
koyun can derdinde..
kasap mal derdindeyi anımsatır..
/oysa dükkan bizim koyun da kasap da biziz.. /
benzer kızmalarım benim de oldu 
ama feyde değil .. gerçek yaşamda..
şanslıyım ben.. feysimde ekli her bir dostum..
insanlık vasfını kaybetmemiş..
duyarlı ve ben acaba bu yaranın neresine nasıl ilaç olurum derdine düşmüş durumda..

feysimin bukunu kapatmayı değil ama..
dinlendirmeye karar verdim..

bir süre..
eklediğimiz yazıları feysde duyurup..
çığlıklar için bir twitıra bir de..
buraya yazacağım..



Image Hosted by ImageShack.us dı.. listesinde akıllı insanlar bulundurduğu için mutlu .. 

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin