18 Aralık 2012 Salı

atalet bilog.. doğum günü.. yaradılış.. kıyamet.. ve diğerleri..


kediler kutulara girmeye bayılırlar..
bebekliklerinde kardeşleriyle sıkışıp yatmalarından kalma bir zevk olsa gerek.. ama çok sevimli görünürler..

kediler elektronik aletlere sokulmaya tepesine tünemeye bayılırlar..
standby durumda bile sıcak olduklarından olabilir..
ama her şekilde kediler sevimli göründükleri için 
bu sokulma ve tüneme pozisyonlarında fotoğraflanırlar paylaşılırlar..
beden dilleri güzel zira..

ben bunu demeye gelmedim aslında..
ben kedilerin en çok her an maraza çıkarma ihtimallerini severim..
o yüzden de köpekçi değil kediciyim..
o yüzden evdeki şahane karakter pofiyi hep harcadım.. şaşkın şey diye..
yatıp karnını açmak..
gözünü dikip ondan ne isteyeceksin diye beklemek..
tabi ve tapınıcı haller..
hiç bana göre değil..
ne öyle sevileyim isterim.. ne de öyle davrananı severim..

ama ne zaman dişlerini pençesini göstereceği belirsiz.. canı isterse sevdirip istemezse uzak duranlar daha ilginç..
kabul ediyorum..
az mazoist bir durum..
ama karşılık verme şartı da var..
bu durumda hafif sadomazo eğilimlerim olduğu söylenebilir.

manevi tabii..
ve burda hafif önemli kelime..
altı mor flomasterle.. ayh.. ispirtoluyla çizili olan..
yoksa kuyruğuma basıldığında fena cırlarım..

ne diyecektim..
hah işte..
yıllar önce..
az sıkınca fazla uzağa kaçan..
diş macunu.. ketçap ya da daha hoş olsun hadi..
kamelya kokulu vücüt nemlendiricisi kıvamında..
fırlayıp atalete düşeli ben..
atalete dönüşeli ben..
ataleti yaratalı ben..
tam kaç sene olmuş.. 
altı..

kaynak:


az depresif.. çok alaycı..
pek eleştirici..
fazla sarkastik..

günlük anıları.. derleyip..
duyguları satır altlarına gizleyip..
çığlıkları paragraflara boğalı..
altı yıl..
bazen günde üç..
bazen haftada hiç..
yazı ekleyeli..
belki de en sansürsüz..
en kontrolsüz..
ekeli.. biçeli..
karşısına geçip seyredeli ben..
altı yıl..

atalet biraz ben..
biraz da canıtın az biraz da.. bloğun yazarı..

arada kuyruğum sıkıştığında..
şimdi atalet olsa ne derdi diye düşündüğümü.. ve onun sayesinde kuyruğu kurtardığım günlerim oldu..
kendime mühür alırken.
A kapitali alıp hatayı kasada farkettiğim..
dekorda monogram kullanmak istediğimde..
yine a kapitallerin peşine düştüğüm oldu..

diğer bloglardan farkı..
gerçek yaşamdan pek azının..
ataleti bilmesi tanıması..

sırf bu nedenle ataletin bir de blog feysbukunun olması..
önce depresif..
sonra buduarsal..
arada parluara uygun..
hatta abartırsam salon presyö kıvamında bir mekanı oldu..
bir sanal.. buluşma noktası.. düzensiz yazarak.. az biraz kan kaybetse de..
döne kıvrıla aynı yerlerden geçmekten başı dönse de..
burda işte..
ehlikeyif şemsiyesi altından yağmurdan korunamayınca..
atalete sığınan kadının..
günlüğü..
sayfa aralarında.. kurumuş çiçekler..
koparılmış takvim yaprakları..
gözyaşlarından buruşmuş kağıt mendiller..
kırmızı ruj izi kalmış peçeteler..
yemek tarifleri..
dergilerden koparılmış resimler..
fotoğraf kareleri..
mektuplar..

karıştırdıkça..
bunu gerçekten ben mi yazdım dediğim yazılar..
gerçekten böyle bir konuşma olmuştu dediğim anılar..

seviyorum seni.. atalet blog..
göbek bağımsın..
dış vurumumsun..
iç dalgamsın..
fırtına gözümsün..
çeyiz bohçamsın ..
dilek ağacımsın..
anı defterimsin..
foton terapistimsin..
şirincemsin..
iyi ki varsın..

...
bu arada eğer baştaki kedi konusu nedir derseniz..
kedidir kedi..



Image Hosted by ImageShack.us

9 yorum :

lale dedi ki...

hahahahahahah, vallah şimdi oldu, yazıyı yazmadan önce kedi gibi etrafında dolandın, dolandırdın resmen:)

Ataletli yıllar çok güzeldi olmaya da devam etsin... Şenlik ateşi gibi hep yansın içindeki yazma ateşi...

Öpem gidem.
Ataletim canım benim

Adsız dedi ki...

Ben Atalet'te seni bulana kadar göbeğim çatlamıştı. Sonrası malûm; en dar zamanımda beni sıcacık karşılayan ve konuşmalara katılmam için beni yüreklendiren Atalet hep burada olsun ve hep yazsın.

İmza:Balkonu ellere kaptıran ECE

Leylak Dalı dedi ki...

Herbişeyden kardeşim Atalet, hep buralarda kal...

İmza: Ruhunu paylaşan kadınlardan biri...

serpil dedi ki...

Kutlu olsun, Şirincemsin lafına da bayıldım, çok hoş :)

"bi" dedi ki...

"atalet" o kadar içindeki hayatımın. sen bile inanmazsın 8) bazen yakından, bazen uzaktan... var olduğunu bilmek iyi geliyor. iyi ki de doğmuşsun. çoook yaşları olsun bu bloğun.
sarılıp öpüyorum ruj izi bırakmadan 8)

coraline dedi ki...

kutlu olsun mutlu olsun, biraz geç keşfettim ben buraları ama güç değil geç olsun :) ben kedilerden ziyade köpekleri severim, böyle dert anlatınca karşına oturup dinler felan, ses de çıkarmaz yazık :)ööle işte.köpek daaa iyidir :)

carpediem dedi ki...

iyi ki varsın ataletim,tesadüf yok tevafuk var hayatımızda.
yollarımız kesişiyor bu alemde,şöyle ya da böyle.

Sedencik dedi ki...

uzak diye bir yer yoksa geç diyede bir zaman dilimi yok...
dolayısıyla bende şimdi kutlarım:)
hep varol...
ve evet haklısın,kedidir kedi:)
sevgiyle...

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

Facebook tan geldim buraya
blogunuzun doğum günü kutlu olsun. .
Bu arada ben de kediciyim. :)
Selamlar

Follow my blog with Bloglovin