15 Kasım 2012 Perşembe

imza:kızın




saime hanım..

haberim var sana.. 
azıcık  burulacaksın biliyorum..
ama alıştık artık..değil mi..
cemal beyin  talihine..
hep sen çabaladın.. 
cemal bey keyfe kondu .. biliyorum..=)

zaten "ne ehlikeyifsiniz" derken sesinin hem keyifli hem de azıcık sinirli çıkması ..
bu nedenleydi.. 
onu da biliyorum..

ben günlük yazıyorum..
deftere değil kalemle değil..
eskiden seninle kahve keyfi yaparken konuştuğumuz gibi lafın gelişinden..
duygudan.. ruhtan denli densiz..
bazen isyankar..
yazıyorum..

üstelik defter orta yerde..
okuyanlarım var.. ben de başkalarının defterini okuyorum..

defter deftere karşı gelince.. bazen akıl fikir bazen duygu kardeşi oluveriyoruz..
bu defterlerden biri de akl-ı evvel bir kadının..
tanısan eminim çok severdin..
benim gibi lafı kıvırtanlardan değil..
az biraz senin gibi ..
daha keskin kararları olan biri..
hem onun da annesi öğretmen bak..

işte onun.. selging.b'nin defterinde okudum..
babalara  mektup yazalım..
diyordu.. 
içimizdekileri yazalım diyordu..
hepimiz yazalım.. 
derleyip kitap yapalım diyordu..
düşündüm..

sen yanı başımdayken.. çok didişirdik ama bir o kadar da konuşurduk..
sana teşekkür etmişliğim çok..
hem anneliğimi de senden örnekledim.. 
yani.. 
epeyce.. 
=)

sonra milenaya mektuplar misali yazıştık da üstelik seninle..

ama cemal beye hiç teşekkür etmedimki ben..
hep hakkımmış gibi aldım kabullendim onu..
seninle didişmekten  fırsat bulamamış olabilirim hem..

saime hanım uzatmayayım lafı..
ben cemal beye mektup yazdım..
tam 114 kadın babalarına mektup yazdılar..
ve  kitap oluştu.. 
selginim gb'm daha iyi anlatmış oluşumunu..

ben sadece.. o kitabın sayfaları arasında bir tanesi..cemal beyedir..
onu sana önceden haber vermek istedim..
malum.. sonradan haberdar edilirsen alınırsın..

cemal beyin mektubu yarın.. 
bilemedin cumaya elinde olacak..

hem bak kitabın geliri 
“Bir Çocuk Daha Okusun Diye” 
21. YY Eğitim ve Kültür Vakfı’na (YEKÜV) bağışlanacak.

eğitim dedik ya..
şu anda gözlerinde o çok sevdiğim altın pırıltılar oluşmuştur eminim..
dudağının kenarına küçük   ..
şımarmayayım diye bana  belli etmemeye çalıştığınn gülümseme  oturuvermiştir..

o hep anımsadığım..
hep özlediğim halinlesindir..
eminim...

sevgiyle annem..huzurla..


pese.. kitap yarından itibaren kitapçılarda..

pese..internet satışı başladı bile..

kitapla ilgili bir blog açıldı.. kitabın oluşumuna  yetişemeyenler.. 
katılamayanlar olduysa..
imzakizin@gmail.com  adresine postaladıkları mektupları www.imzakızın.com adresinde  yayınlanabilir..

kitabın facebook sayfası da var.. 
hatta tüyap kitap fuarına bile yetişti..
24kasım 2012 cumartesi 
 2. Salon 603 C’de.. 
Yitik Ülke standında katılabilecek yazarları ile 
14:00 – 17:00 arasında 


Image Hosted by ImageShack.us

5 yorum :

Selgin GB dedi ki...

Saime hanıma da Cemal beye de kucak dolusu sevgiler, mümkünü varsa oralarda bir yerlerde benim babamı görürlerse selam eyleyeler. Rahmetli yürümeyi pek severdi, yürürken sürekli bir şeyler kkafada kurar, yapar, bozar, yeniden yapardı. Diyeceğim o ki elleri arkasında yürüyen birini görürlerse bilsinler ki o Kemal beydir.
Atalet'im ellerine sağlık, yazı pek güzel olmuş. Bir öğlen müsaitliğinde geleceğim ve kitabını ellerimle sana vereceğim. Sevgiler...

"bi" dedi ki...

Cemal Bey'e olan mektubu henüz okumadım. Kitapyurdunda "çıkınca haber ver" durumunda daha. çıkınca haber verecek, alıcam. ya da önce bi kitapçıdan alırım belki.
Ama Saime Hanım'ın mektubunu okurken gözlerim doldu.
nedense...
Nur içinde uyusunlar.

Leylak Dalı dedi ki...

Sabah sabah ilk yaptığım bunu okumak oldu, azıcık da sulandım tabii doğal olarak. Saime Hanım annemle tanışmış mıdır acaba? Bizi çekiştirmediklerini umarım:)
Kitabı sabırsızlıkla bekliyor, giden tüm sevdiklerimize huzur içinde uyusunlar diyorum. Sana da kocaman sarılıyorum Ataletim...

Esin Bozdemir dedi ki...

Bu güzel oluşuma bayıldım.. Fikir analarını tebrik ederim:)Saime Hanım'a, Cemal Bey'e ve tabi ki onların en değerli eseri Atalet Hanım'a en içten sevgilerimle..

Kitapta birbirinden ilginç 'baba' anıları olduğuna inanıyor ve bir an önce o anıların arasına karışıp kitapla buluşmayı diliyorum.Emeği geçen herkesin ellerine sağlık...

Hayatta olan babalara uzun ömürler, aramızdan ayrılmış olanları da saygıyla, rahmetle anıyorum...

Sevgilerimle...

laleninbahcesi dedi ki...

ne güzel demişsin, aynı çatı altında diye... Bu projenin bir diğer güzelliği de bu oldu bence...

Bizim analar buluşmuştur hiç merak etmeyin...Bizim deli tepelek kızlar en yaptılar yine diye bizi konuşuyorlardır.

Follow my blog with Bloglovin