28 Mayıs 2009 Perşembe

+++

yeni hedef taps'deki tüm biraları tatmak...
dün geldi aniden..
millır bulamayıp..Ti bir denememiz önerilince..
bu da bi hedef elbet.. zamanı geçirmek için..
yaz sonuna kadartaps deki tüm biraları tadacağım.. ğız...
=)

hmm başka..
ölmeden önce yapmak istediklerim listesi yapmak gibi..

geçenlerde konuşurken..
hiç bir zaman hırslarım yarışlarım kavgalarım olmadığını anlatmaya çalışırken dedim..
ve zaten o zaman farketmiştim..
şu ölmeden önce listeleri ..
yok benim ööle bi listem..
yani bir tane bile ..
olursa olur .. iyi olur.. listesi de pek heyecan verici değil..

ama ben onu tadını alırken hazır rekreasyonda iken yapacaklarım listesi olarak değiştirdim..
ve sohbet sırasında.. gelişiverdi bu aniden..
sonra illa ki bir öykümü yayınlatacağım.. ama dergide ama kitapta...
bi de şu bizans turu var.. yapmak istediğim.. bi de tren yolculuğu..
mümkünse doğuya..

basit evet..
basitim zaten..
*******

perma başarısız..
demiş miydim..
dün işten kaçıp.. fön çektirmeye gittim..
işe yakın bir hiç tanımadığım kuaföre..
çektik mi yaktık mı acıttık mı.. hoyrat mıyız diye o kadar çok sordular ki şiştim...=9 tuhaf geldi.. hayatımın bir parçası olmayan birinin konforumu bu kadar sorgulaması...
kendi kuaförüm bile saçımın derisini yakıp "off yandı"..dediğimde..
"Allah yakmasın" diyor gülerek.gülüyorum zaten acım geçiyor o arada...
ben de
ne diyor bu demeyin yazının sonunda tamamen karşı tezde bişi söyleyeceğim..=9
*******

kursta " herkes öykü yazıyor " dedi hoca..
"eskiden herkes şiir yazardı"..
"duyguları mı kaybettik.. ne oldu bilmiyorum.. ama artık çağımızın yazı ifadesi.. öykü"...
bu durumda şiir sevmez olarak.. ben çağdaş mıyım..
*******
devrik cümle problemimi söyledim sonra.. yazının tümünü devrik cümle olarak yazıp sonra tümünü düz yüz cümleye çevirmek zorunda kaldığımı söyledi...
"iyi yapıyorsunuz" dedi..
var mı bunun bir sihirli oranı dedim...
yokmuş..
sadece.. yazının ritmini değiştirmek için kullanıldığında hoş olurmuş..

ben acaba yaşamımın ritmini zayıf bulduğum için mi.. devrik cümle düşkünüyüm diye düşündüm sonrasında...

********

bir empati pıtırcığı ruh hali içindeydim.. çıkmaya başladım sanırım..
çünkü artık en azından farkına varmaktayım.. bu durumumun..
hani biri hakkımda iyi birşey söylese.. gözlerim doluyordu.. o derece.. =P..
beni bu hallere getirenleri magmaya gönderesim var..
ama esas kendimi acaip hırpalayıp.. sonra da yeniden düzeltesim var..
sanırım tapsin faydası olur..
********

şu aralar.. ruh durumuma bir not da bu satırdan olsun..
beni sıradanlaştıran olay ve mazeretlerin içinde olmaya itirazım olduğunu farkettim dün bir kurgulanmış öykü nedeniyle..düz mantıkla şöyle bir sonuç çıkıyor..
komik ama ..
bana her kötülüğü yapabilirsiniz.. ama yaptıklarınız ve mazeretiniz lütfen zekama uygun olsun.. biraz yaratıcılık lütfen =O

*******
gene çalakalem oldu..
acelem var.. kalçasında zincir olan bi hasta yatırıcam.. yorumlayın anacım geliyorum..
Image Hosted by ImageShack.us

9 yorum :

.. dedi ki...

yapmadan ölme! listem yok benim de.
olsa iyi olur'lar var evet.
2 dergide de öyküm yayınlanmıştı 8))
kuaför konusuna gelince,
senin kuaför umursamaz tabi, seni kapmış bi kere.
diğeri ise müşteri kapma derdinde, ondandır o aşırı ilgisi, sevgisi.
devrik cümlelere gelince:
dikkat etmezsem, yazıklarımın %90ını devrik cümle ile yazan biri olarak, söyleyecek sözüm yok.
seviyorum devrik cümle
ya da
devrik cümle seviyorum
8)

oya dedi ki...

ataletim..
biz hepsini denedik taps'in..
teee nişantaşı zamanından..
ben ilk kölş içmiştim..
hala da en çok onu severim..

***

ölmeden önce yapılacaklar listesi..
böyle listeler gerer beni..
ya yapamazsam diye :))
yaptıklarım yapacaklarımın garantisidir der,
bir de ulumanitu sağlık verirse,
daha çok şey yaparım inşallah derim sadece..
ama senin listen..
basit ama güzel..
ve senin için anlamlı..
en güzeli de bu değil mi zaten?

***

evet..
geçen de bahsettin..
olmadı perma diye de..
dur biraz bence..
yaz gelince çok rahat edeceksin..
böyle yaz gibi olacak saçların..
ıslak ve ışıltılı :)

***

senin şu hikayeyi çok merak ediyorum ataletim ya..
kursa başladığını ilk söylediğin zaman,
ne gerek var olmuştum ama,
ayrıntıları aktardıkça sen,
vaaay oluyorum..
iyi bir öğrencisin sen :)

***

ya herkeşler düzgün düzgün yazıyor ama ataletim..
sen devrik yaz bence..
hikayenin kapağıda:
"devrik cümlelerin düzgün hikayesi" olur belki ;)

***

ben sana hiç güzel birşey demedim valla :pp

***

:)))) o biraz zor işte ataletim..

***

öpüyoruuumm..
hasretleeeeeee

Adsız dedi ki...

ya yine dert yanma olmasın ama güzel olmuş yazdıkların benimde hayatımdan uzak tutmak istediğim kişiler var.meğer ben uzak tutamıyormuşum istediğim halde. böyle şeylere mmaruz kalmak istemiyorum bitmiştir bu kadar basit. zeka seviyesinden yoksun insanların söyledikleriyle uğraşmak istemiyorum.herşey benim elimde onların nerde durması gerektiğini göstermek lazım bazen gösterdiğin halde durmazlarsa da bi fren lazım zekanı kullan...,
-tukarikashi-
not: yine çok alakasız oldu ama.

Adsız dedi ki...

ya yine dert yanma olmasın ama güzel olmuş yazdıkların benimde hayatımdan uzak tutmak istediğim kişiler var.meğer ben uzak tutamıyormuşum istediğim halde. böyle şeylere mmaruz kalmak istemiyorum bitmiştir bu kadar basit. zeka seviyesinden yoksun insanların söyledikleriyle uğraşmak istemiyorum.herşey benim elimde onların nerde durması gerektiğini göstermek lazım bazen gösterdiğin halde durmazlarsa da bi fren lazım zekanı kullan...,
-tukarikashi-
not: yine çok alakasız oldu ama.

Adsız dedi ki...

neden benim yorum iki kere aynısından anlamadım. ben bir şeye takılmışım yazıdan öle gitmiş. takıntılı oldum galba.
ölmeden önce listesi fena diil insan yapmak istediği şeyleri kimseye zarar vermediği müddetçe yapmalı hatta çok güzelolur ya kafamdan bi çok şey geçiyo şunu yapmalıyım bunu yapmalıyım.
hadi öperim seni şeker.
-tukarikashi-

Adsız dedi ki...

öp beni şeker tuka..
takılma hiçbişeye de..
üfff bi kere senin vaktin daha çokkk erken takılmalar için .. şöyle olucak bak isteyeceksin yapacaksın.. sonra sıkılıp.. vazgeçeceksin sonra yeni bişey bulup isteyeceksin..
hepsini de kar hanesine yazacaksın..
hata tek bi yerde devam etmek tek bi yönde tek bi amaçla..
ben anladım sonunda..
yelpaze gibi olacaksın..
=)

********
oya.. tek tek okudum değerlendirdim.. sen de öp bakayım.. =)
*********
ayçöreğim ben bilmiyodum senin öykülerinin yayınlandığını.. iyi olmuş..
süpermiş..
nerdeymiş.. okusaymışız..=)

hmm bi de.. devrik cümle iyidir..
hayat devrilmiş bişi diyen yok....
atalet

beyaz gelincik dedi ki...

kalçasında zincir
olan hasta,
ne iş...
metalci mi yoksa...

meraklandım şimdi.

üçtemmuz dedi ki...

başarısız perma sinir bozucu bişeydir. İncecik telli ve dümdüz saçları olan biri olarak söylüyorum.:)çok denedim. genellikle başarısız oldu.:)))
Ben bu yazını keyifl okudum. sen çalakalem oldu demişsin ama öyle. Belki üzerinde fazla düşünülmeyen şeyler, olduğu gibi halleriyle daha rahat yaşanıyordur. kimbilir?
:)

bitti dedi ki...

o kadar çok şey varki
hangisine ne diyeceğimi bilemedim=)
listesizlerden olduğumu sölemekle başliim işe
yaş sebebiyle belki de bilmiorum

empati bi yere kadar diyenlerdenim
çok empati çok karşındaki olmak demek
ben kalmıor o zaman ortada
bencillik olsun biraz=)

onca yazıdan niese bunlar kalmış aklımda=))

öperim de giderim=))

Follow my blog with Bloglovin