27 Mayıs 2009 Çarşamba

..



********
rüzgar..
geceleri talan ediyor ne var ne yok..
daha çok ne yok..
bahçe süsleri yerlerde.. güller.. tomurcuktan tohuma bir gecede geçiyor..
petaller karışmış..
şiddet görmüş.. tutkuya kurban olmuş gibiler..
hele biri ..
tam dibinden kırılmış..
rüzgar çanı olmasa düşecek yere.. ama başını rüzgar çanının sarkanlarından birine yaslamış.. da ayakta kalabilmiş..
destek almak için fazla oynak bişey ama geçici olarak işe yaramış..
bu arada rüzgar çanlarının da kaçıncı baharı..
ipleri yağmurdan güneşten yıpranmış..
bir kısmının çalma kısımları kopmuş bir kısmının asma iplerinden bazıları..
bahçe tümüyle sürreel görünüyor..
armut azdı.. zaten..
güneş ancak arasından süzülüyor..
gene sarı yeşil bi ışık var.. tuhaf bi ışık..
gözüme iliştiği kadarıyla..
iliştiği diyorum..
zira eve girip çıkarken görüyorum..
sadece..
ama gülü göz ardı edemedim..
aldım suya bastım.. gömdüm yani..
biliyorum yapraklarının arasındaki hava .. kabarcık kabarcık oluyo suyun altında.. şık duruyo..
işte cam vazoya bastım gülü..
kabarcıklar görününce bi resim çektim.. sonra bi de felsefe patlattım..
sonra felsefenin aslında teselli olduğunu farkettim ..sinirlendim..
sonra unutmuşum bahçede..
üç gün sonra.. erimiş gül =)
eh eninde sonunda.. olacağı bu zaten..

şehri yaşamaktayıM..
hızlı..
eve giriş çıkışlar kısa ve seri..
çocuks.. iyi..
alışık onlar..
hem psikolog zamanında kaliteli onbeş dakka demişti..
eh onlar bana o kadar bile zaman vermiyor..
iyiyiM ben gene..

kısaca..
*istanbul yaşamak için güzel bi şehir..
deseM ..

*şarap yerine rakı içmeye başladım..

*yazı işi..
bana göre değil..
zaten her türlü sipariş.. bende allerji yapar..
bırak ev ödevi ayrılık öyküsünü yazmayı..
bloa bile bişey yazmayı bırakacağıM neredeyse..

*flört etmeyi unutmuşuM ben..
yeniden hatırlamaya çalışıyoruM ..
monçiçi gözlerle bakıp.. ne deseler.. öyle mii?? deme pratiği yapıyoruM.. =P

*zaten dalgalı saçıma.. yeni spor ve hareket tempoma uysun diye perma yaptırdım..
başarılı ama anladım ki.. kullanamayacağım..=)sürekli ıslak ve yeni duştan çıkmış modeli dolaşmak gerek..=9

*bugün ne yapmalı değil de..
bu hafta ne yapmalı modundayıM..
çekirdeğin sınavlarında geri sayım..
ki.. ne o ne ben sayıyoruz..
sonrasında.. bu hafta sonu nereye kaçmalı olarak bakacağıM hayata....

*******
bu günlerde en sevdiğim..
denizin kenarında durmak onu geçmeye yetmez..

Image Hosted by ImageShack.us

8 yorum :

.. dedi ki...

bi tek,
flört etmeyi unutmuş olmana inanamam şunca yazı içinde.
ha dersen ki, flört edecek birini bulamıyorum, o tamam.
şehri yaşa.
kendini de.
gerisini salla.
en azından bir süre.

Dolphinblue dedi ki...

benide götür, benide götür benide götüüüüüürrrrrrrrr! o permalı saçları görmem, seninle bir rakı tecrübesi yapmam lazım...

kayipsimurg dedi ki...

gene de denizin kenarinda dur. nolmaz nolmaz. yuru, kos, su iç, sarap iç, raki iç, hatta dunyanın butun bıralarından birer yudum iç. ama denizin kenarinda dur. ne heveslen ne heveslendır.

Çağlar dedi ki...

kadın rakı içmeye başlamış.
yürüyün ahalinin erkek olanları...

sedencik dedi ki...

yaşamaktan kastettiğinin ne olduğuna göre belirleniyor aslında şehirler :)

veya özgür hissettiğin...
yada rahat ettiğin...

insanların ayılıp bayıldığı şehirlerden nefret etmişliğim...
veya tam tersi milletin nefret ettiği şehirlere tapınmam olsa olsa kişiselleştirmemdendir...

istanbulu artık nefret-aşk-öfke üçgeninin merkezinde değerlendirmeye alacağım zaten :)

rüzgar çanlarının iplerini yenile canımcım...
bilirim elinden gelir böyle şeyler...
yenileki rüzgarların söylediğini iletsinler...

bu arada rakı ...nasıl yani :)
kuralım bir çilingir :))

ve doğru ...
bazen yetmez kenarda durmak...
belki dalmak belki yüzmek...
ama kenarda durmanın iyi tarafıda...
deniz yönlendirir seni...
gel veya kal...

sevgiyle...

beyaz gelincik dedi ki...

yaşa kendini ,
geri sayım evet,
unutmak lazım,
iyice gerginleşiyorlar
hatırlattıklarında....
büyüğün 2012 de sona erecek,
değmez bu kadar çabaya düşüncesi vardı sanıyorsam,
ben ciddi ciddi
düşünmeye başladım bunu
ama yine de hayat devam ediyor
deyip işime bakıyorum...
deniz hayallerimde ve rüyalarımda var ,gölle yetiniyorum bu aralar...

üçtemmuz dedi ki...

genel ahval anlaşıldı.blogu bırakma duygusu benim de peşimde bu aralar. dursun öyle, isteğim gelirse yazarım belki durumundayım. perma ilgimi çekti.farkettin mi yazıdaki hayata çağıran öge o aslında. perma iyidir, kuaför candır.:)
hayatım burdam salla demiş, doğru demiş ama yapamıyorsun di mi?boşversen rahat edeceksin gibi geliyor.

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Bu ara genel isteksizlik var blogda boş ver geçer sonra. Demek rakı takılıyorsun ha,ü buzluktaki erikleri al yanına heheheheh. Brn berbat bir içiciyim, bir kadeh rakı, bilemedin iki kadeh şaraptır ölçüm, ölçüm de ölçüyü kaçırmamak hesabıyla değil ha, canım daha fazlasını istemez. Hadi öpim azcık sonra gidim

Follow my blog with Bloglovin