15 Nisan 2009 Çarşamba

.....




bi pikü dür gidiyor..
tüm kadın köşe yazarları bi kere değindi en azından..
meğer devam etmekteymiş..

haz testi olarak çevirmişler dilimize..
hayattan aldığımız zevki arttırmakla ilgili..bi test..

evet bu ortamda hazzı arttırmak için özel çalışma yapmak gerek..
yoksa durumumuz yaş..
çevresel faktörler ortada..
yurdumun güzel ortamında..
sinir oldum diye dolaşıp durmaktayız..

özel yaşamda ise..
manevi yaşam bizi uçursa bile.. haz???.....
kimse kimseye al ali sana haz filan demiyor..
çalış çabala kendi hazzını kendin edin...

fikir çukulatacılardan..
eh çukulata aşkın dublörü olarak sunulunca..
her ikisi de hayattan aldığımız hazzı arttırınca..
araştırma da onlara düşmüş..

konu mankeni eva mendes....
şaşkın bi test.. ben yaptım.. çok bişey beklemeyin.. konu hakkında düşünmeniz yeterli..
en çok neden zevk alıyorsunuz..
çıkarıp ortaya..
verilen basit çözümlere gülün yeter..

eh siz de şaşkınsanız.. kendinizi unuttuysanız..
onu hatırlatıyor işte basitçe..
eva mendese masaj önerilmiş =P..

en iyi masaj.. taş masajı kral masajı filan demeyelim lütfen..
bilen bilir.. bilmeyene ben öğretemem..
=P

röntgenci çıktım ben.. görselliğim ön planda imiş..
o da bana görsellik önerdi../ burda o kim magnum mu eva mı toni mi bilemedim..

kend,mi iyi tanıdığım için .. sadece bildiğimi hatırladım diyelim..
bu aralar gözlerimi okşayacak zevkler peşinde olacağım..=)

bi budur..diyeceğim..
ha bi de.. gene çağrışımlar var köşesinde hemen kabuk altı alanımın..
sözele dökmeye çalışayım..

gene tüm kadın köşe yazarları 12. dalgaya karşı..
ben de..
hatta diğer dalgalardan taraf olanlar bile..
kadın dayanışması mı akıllı kadın dayanışması mı..

çamaşır makinesi var bi de..
kadın özgürlüğü esas onun bulunması ile başladı denilen ..

doğrudur..
zamanı artan kadın.. ilim bilim takılabildi diyenler var..
ama zaman arttı diye..
aniden aynştayn olmadı.. kadın kişisi..

ama aynştaynlaşası olan kadın..
çamaşıra rağmen sivrilecek olan..
ya da sivrilmek için az çamaşır yıkamak için birlikteliklerden evlerden ailelerden uzak durmak zorunda kalan.. vazgeçen kadın..
kariyer de yapabildi.. bir yandan çocuk da yaparken...

yok makineye çamaşırı tıkıp..
çocuğunu da pisinin oyuncağın başına ya da sokağa salıp.. teve karşısında konuşlanan kadına bi faydası olmadı..ya da camda dedikodu yapana..

kurgu filmlerdeki gibi.. beynine hızlanmış manasız görüntüler/ haberler pompalamaktan.. bilgisiz fikir tıkıştırmaktan fayda olmuyo..

burdan da şu geldi aklıma..
entellektüel kadının .. duysal zevklerden
uzak olduğu da bilinip söylenmişti zamanında..

şu entelektüeli..
tek l ile yazmaya varmıyor elim.. böyle daha zengin görünüyor hem..

zevk almaktan uzak duran .. gerek duymayan..
hem de düşünce işlerinden zevk alması kolayken..
beş duyudan zevk almanın .. zor olması..

çalışmada sekse düşkün olmuyor deniyordu....
beş duyunun birlikte çalıştığı tek şey seks olduğuna göre..
ben beş duyu diyeyim..

bunun nedenini merak ediyorum ben
fazla zevk göz mü çıkarır..
en önemli matematik sorunsalını..
ekonomi krizini çözebilecekken..
seksle ilgili olmamak..

kendi kararı değildir bence..

zamanında işlenmiş çipler nedeniyle oluyodur.. kesin..

bunların arasında bi bağlantı var..
aklı var.. vakti var.. zevki de var../entel zevk/..
duyusu kör..
cık ..
ııh..

belki de akıl ve vakit olunca..
erkeklerin karıştırdıklarını daha iyi anlayıp..
ondan soğuyodur..

var mı başka izahı...
bi deyin bakiim...
************

absürd şiirler.. ve .. şirin bi kitap var elimin altında...
"Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten."=)

Image Hosted by ImageShack.us

10 yorum :

beyaz gelincik dedi ki...

kadın özgürlüğü mü
o da ne?
var mı ki özgürlük
insanın oğlunda/kızında

çamaşır makinesi
özgürlük...
şiiri sevdim
ataletim...
hem kel hem fodul deriz ya.
ülkü tamer,
2 heri poter
kitabının da çevirmeniymiş
gugulbilir'e sordum da...
bu arada türkçeyi de
ıskalıyorum farkındayım,
haz testi de ne güzel
yapılır yurdumda .

kayipsimurg dedi ki...

Görsel zevklerin peşine düşceksen bu aralar görüşmeyelim. Ben göze diil ruha hitap ediyom nede olsa:)
Bugün huysuz, uykusuz alıngan günüm. Dünyayı bi kibrit alevine değişirim...

oya dedi ki...

ehi :)
ben de yaptım testi..
sabah sabah afyonumu da patlattı hem..
80 aldım 100 üzerinden..
sonracığıma "tactile pleasure" / "loves touch" falan dedi..
dokunmayı seviyormuşum..
çok seviyormuşum hatta..
e doğru..
çıplak yat dedi bana :))
olduu..
sonra cır cır olunca da gelir eva bakar bana ;))

***

şu entellektüel kadın neden seksle ilgili olamaz?
olamaz değildir de,
olmazmış gibi görünür bence..
yani, fiziksel hazlara o kadar önem vermem,
benim için önemli olan zihinsel hazlardır,
mesajını verebilmek içindir belki..
belki de erkekler gibi görünebilmek içindir..
yani seks benim için sadece sekstir..
öncesini ve sonrasını düşünmem..
yaparım biter..
yoluma devam ederim..
gibisinden..

bilmem ki?
ben hiçbir zaman entellektüel olamayacağım sanırım ;)p

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

yav o entelektüel kadın seksten anlamaz diyenler entellektüel erkekler bilesin. Çoğunun gözü ona buna kayarda , örtbas etmek için söylerler. Ben bütün dalgalara karşıyım onların sayısınında boyutunun da.. anla işte. Bi de şu son söz var ya şişmanlarla ilgili olan uuuyyyy sabah beri dilime takıldı feyzbuktan beri yani hehehehe. Ay bi öpim du

.. dedi ki...

haz konusunda sınıfta kaldım 8(
gidip kendime çikolata aldım.

sedencik dedi ki...

yok be canım duyusu kör filan değildir...
tam tersi entelektüel kadının ...hadi bende beş duyudan devam edeyim :) duyularıda gelişmiştir...

olsa olsa gelişmeyle doğru orantılı seçicilik artmıştır...
elinde fazla iri delikli bir elek vardır...
eleğe attığı aşağı düşüyorsa o napsın :)

teşbihte hata olmaz ya:)

mesela ızgara lüfer yiyeceksin...
ne lazım yanında...
roka,kıvırcık,rakı,su,buz...

lüfer ortada duruyor iyide roka,kıvırcık, rakı,su,buz yok...
açlıktan ölme gibi bir risk yoksa ...
vazgeçersin lüferden...
sonuçta yemek yemek çoğunlukla zevk işidir:)
hee...
iş olsun diye yersen nolur...
lüfere hakaret olur...
bünyeye eziyet olur :))

öpüyorum ataletcim...

sevgiyle...

beyaz gelincik dedi ki...

aklıma geldi
sonradan eklemek farz oldu,
yazmazsam olmaz dedim yazmalıyım.
bi ara belgesel izlemiştim,
çinli kadınlar
maodan önce,hanedan döneminde
ayaklarını bezlerle sarıp
demir ayakkabıların içinde
küçük kalsınlar diye.
yürürken daha zarif olurlarmış
neymiş efendim
küçük ayaklar
daha çok haz verirmiş
danalara ...
onların anladığı haz
değişik demek...
eh artık düşünün o ayakların halini,
dr. sensin ataletim...

üçtemmuz dedi ki...

ben neşeliyimdir atalet...dünyayı bir bütün olarak sevirim...parça parça da severim ayrı...bu yüzden bazen çok zorlanıyorum.
sevmek, haz almak, keyfine varmak gittikçe zorlaşıyor...hem kendi dünyamda hem de toplum gün geçtikçe neşeli bir kahkaha atmaktan uzaklaştığından beri.
sokağa çıktığımda birbirine düşmanca bakan bakabiln insanları farkettiğiden beri keyfimde sorun var.
camın önünde duran vazoya vuran akşam güneşi güzeldir. onu farkedebilecek huzura sahip olmak güzeldir...
o yüzden taktım ya...Turgut Uyar'a...şiirlerine...en çok da Denge isimli şiirine.
dengemi bozuyorlar atalet...haberleri açtığımda, sokağa çıktığımda dengem bozuluyor.
uzun oldu, olsun...
öptüm...:)

.. dedi ki...

yazmamışım. super striver demiş bana testçi, 32 puanın yanında.
uğraşıp didinmekle geçerken hayatım haz almamam normal tabi.

alpernatif dedi ki...

şindiiiii
Gergin hocam da takılmıyor
Arkamı destekleyecek erkek olmadan durduğum yerden fikir sallayayım bari

entel kadının seksle ilgisi mi yok
yoksa ilgisi yokmuş gibi mi durmaya çalışıyor

Oyanın dediği gibi
bence ilgisiz görünüyor
da
neden

kadınların kafasında hep yanlış bir imaj var
erkeğin beyninin sadece sekse işlediği yönünde
çok yanlış
ama böyle bir düşünce var

erkek "yemek yiyelim mi" dese;
hah,yatak istiyor
erkek "sinema" dese
fikir yatak
"çiçek aldım sevgilim"
buyrun yatağa

ve bu düşünce kadının erkeği sanki küçük görmesine yol açıyor

ve okumuş ilim bilim kadını bu noktada seks=basit beyin denkleminden hareketle,yüzyıllardır süregelen med cezir olayına kafasında dur diyor

Kadının bu hareketini de ikiye ayırabiliriz

1) ben seks yapmam
2) Ben istersem seks yaparım

Her ikisi de erkeğin elinin boş dönmesine yol açan bu teorem,aslında Freudsal açıdan incelen......

yahu neden kadın entelleştikçe seksi boş veriyooooooooooooor ????

Follow my blog with Bloglovin