13 Nisan 2009 Pazartesi

..

konuşurken bidostla..

"bir tek bundan zevk alıyorum.. bi bu kaldı " dedi.. hobisinden bahsederek..
"işim iş zaten..
eskiden başka zevklerim de vardı ama şimdi onlarla ilgilenmiyorum nedense"..

ben de diyenleri sevmem..
ama ben de..

okumuyorum..
inanılmaz di mi..
evet..
hala kitap alıyorum ama..
okumuyorum..
çok keyif alacağımdan emin olduğum üç minik kitap aldım cuma akşamı..
iki de dergi..düzenli koydum okunacaklar rafına..

yazmıyorum ..
görüyosunuz..

guglı o kadar çok dürtüklemiyorum... kilo alıcak..
bi bugün ukulele nedir diye bakıcam o kadar..
yani mini bi gitar da.. esas nedir kimindir filan diye bakıcam..
siz de bakın isterseniz.. ben gelip anlatmayabilirim..

hastanedeyim şimdi.. işleri toparladım..
yan odada erol bey baırıyor..
çok asabi bugün..
karısına da baırdı az önce..
şimdi de sanırım personele ..
tepkileri öyle çocukça ki..
akıllı bi çocuk ama ..
47 yaşında..
birkaç saniyelik bi darbe.. bu hale getirmiş onu..
bişi patlamış..
kapağı fırlamış.. başına çarpmış..
bum tak..
sonra.. 5 yıldır uğraşıyoruz işte..
biz ve ailesi.
bitkisel halden..
küfreden vuran tepinen birine..
şimdi ise.. yürüyen.. tombiş.. bi çocuğa döndü..

ne felsefeler çıkarırım di mi ben bunlardan..

nedim bey kahvemi getirdi..
masamın üzerinde mor çiçekli papatyamsı bişey var..
bi hastam getirdi.. etrafına da mor bi kağıt sarmışlar.. kurdele dantel tam takım mor.. yanında zıpzıp.. kırmızı toplar ve kırmızı kalp kırmızı çiçekli ve turuncu çiçekli kaktüsler.. çiçekler kuru çiçek tabii..
birinin altında turuncu diğerinin altında yeşil çizgili camlar..
bilemedin kırmızı çiçeklide turuncu cam..
yeşil kristal bi mumluk.. kristalden çiçeklerle süslü..

ommm sol yanımda.. tepesinde çiçeği.. vazo içinde de gene bidostun getirdilerinden kalan tek beyaz gerbera..
kuru kırmızı güller..
bordolaşmış.. bordo mumluk.. bordo mum..

güneş yok hafif bulutlu bi hava..
canlandı mı gözünde oturduğum yer..

leke dün geceyi de sokakta geçirdi..

dün uzunnnnnn bi kutlama vardı....
evde..
artık ondokuzluk diye bahsedeceğim kişi için..

ondokuzluğun vatandaş olsa da.. seçmen sorumlu vese olduğu varsayılsa da..
daha çook fırın ekmeğinin olduğu anlaşıldı..

sknın..
geçelim bunu..

bir film hazırladım.. piside ekranda sürekli döndü durdu..
feyse ekleyeceğim şimdi.. aceleye geldi ama.. fena da değildi..
herkesden anılarını yazmalarını istedim..
bir küçük anı defteri oluşturmak için..

başka..
resimler var .. elbet.. bi sürü..
bi ara ekleyeceğim..

ben acık daha olduğum gibi kalayım..

aslında merak edip baktım..
geçen yıl bu dönemlerde.. aşağı yukarı.. gene böyleymişim..
aynı zaman diliminde başlamış..
ama bu kadar uzamamış..

bu da geçer..
diyorum..

********
insanlarla anılarımız olduğunu sanıyoruz ya..
yalan..sinir oluyorum..
kimse anı derinlemesine yaşamıyor.. ya da kimse başkası için anı saklamıyor..
kendine yönelik anıları var herkesin..
benim beynim çöplük sanırım..
hastaların özgeçmişi kadar..
"senin daha önce de bi kere ağrımıştı boynun " dediğim kişi.. anımsamaz bile..bunu..
"sen daha önce de benzer bişey yaşamıştın sevgili ile" dediğimde de anımsamıyorlar..
*******
herkes çok bilip hiç yapmıyor.. sinir oluyorum..
neden filmi..teveye aktarmamışım..
albümlerden.. yaklaşık altı albüm..notbuka resimleri aktarıp..pikasa ile filme çevirip.. flaşdiske atıp öbür pisiye aktarıp.. ordan cidiye kaydettim çalışmadı..
ara parçayı buılamadım..
19luğa sürpriz olsun demiştim teknik destek almak istemedim şeklinde mazeretler sıraladığım kişilerin hiç birinde yok ne böyle bir niyet.. ne böyle br tecrübe..
*******
herkes ve kimse diyenlere de sinir oluyorum..


Image Hosted by ImageShack.us

dı yorgun

5 yorum :

carpediem dedi ki...

vay,
yeni yazı gelmiş,
oldukça doyurucu...
ben gidip bakayım,ukule mi nedir ona sonra gelir anlatırım sana...
öpücükler en içten olanından...

carpediem dedi ki...

Ukulele:
minicik bir gitar formunda, sempatik hawai enstrümanı

gitarın daha küçük ve 4 telli versiyonu olan çalgı.

isminden mi yoksa şeklinden midir bilinmez, mutluluk verici bir etkisi vardır.

en hoşu da,
ne olduğunu bilmeden önce makelele'nin ukalalık yapma durumu şeklinde tasavvur ettiğim şey

kayipsimurg dedi ki...

Valla ben de okumuyorum bu aralar. Ama almaktan da vazgeçemiyorum. Almazsam eksik kalıyorum. İşte o zaman gerçekten akıp giden zamanla bağlarım kopacakmış gibi geliyor. Başucumda gittikçe büyüyen bir yığın oldu.
Hatta ayın ilk günü çıktımı diye sormaya başladığım ve çıkar çıkmaz alıp alır almaz tükettiğim lemanyak ve lombakı da bu ay henüz almadığımı farkettim şimdi.
Bahardandır demek istiyorum. Bunların suçlusu hep bahar...Beni bu havalar mahvetti diyesim var:)

.. dedi ki...

ne okusam modundayım ben de.
sene başından beri genelde var okuduğum bi kitap.
bakiym.... 6 tane okumuşum.
ay neyse bu değildi diyceğim
19'luk yakışıklıyı öperim.
başlamışken çekirdeki ve seni de öperim.
bişeyler daha diyecektim ama, unuttun mu üşendim mi bilemedim.

üçtemmuz dedi ki...

bana da sinir ol. canım istedi.:)
kutlarım delikanlıyı...izin vermez ama olur da punduna getirirsen Üns. Teyzesi için de bir öpücük kondur yanağına...:)

Follow my blog with Bloglovin