4 Kasım 2008 Salı

kafes..




kafeste tek bir kuş olsa....
özgürlük kan ağlar...
demiş.. prever...

buyrun ....
metafor anafor ..
ne dilerseniz o..
=)
ben bugün sabahtan beri bunu beynimin içinde duyuyorum..
ekleyivereyim de şuraya..
çıksın kafamdan..

***********
ps.. bu sabah kendimi pek beğendim.. pek güzelim =P..
saçlarım uzadı acık omuz boyu oldu.. kestirmeyeceğim..
***********
ps1.. sabah skya hafta sonu bağladığım yaseminleri gösterecektim.. abuk subuk bi huysuzluk etti..
unuttum .. telefon açtım sonra.. sen benim bağladığım yasemini gördün mü??
yoo..
eh tabi görmezsin.. bak kaçırdın huysuz ettin diye..dedim en sitemkar sesimle..
keh keh.. =P dedi..
kaçık demiştir içinden de..
neyse..
***********
ps2.. dün çekirdeğin okuluna toplantıya çağırıldım.. kargaların aç saatinde..
akşam konuşuyoruz.. neler yolunda değil diye..
dedim ki..
bak sizi törenlerde küçük sınıfların karşısına koyuyolarmış..
baksınlar da özensinler diye..
sen kılık kıyafet böyle olunca.. onlar da kötü etkilenirlermiş.. dedim..
bakmasınlar efendim dedi..
biz bakıyomuyduk.. bakmıyoduk.. yanımızdakiyle konuşuyoduk..

çok gülmek geldi de içimden .. sustum =P

okulda da..
bu sefer..
hem alıcı hem verici.. hem uzlaşmacı hem bildiğini okuyan bi tarz çizdim..
eh ne olsa seneni başı..
şimdiden bağırışıverirsem..
bütün yıl çok yoruluruz..
ama hala kılık kıyafetle uğraşılmasından pek sıkıldım..
çekirdek.. okulun tek hard rakçısı.. asi kızı..
içinden dışına yaşam tarzı imiş bu.. saklanamazmış..=P
okul da minicik bi nüfus var.. o yüzden göz önünde..
olduğunu söylüyor..
ben de..
neden herkes dilediği gibi giyinemiyor.. tikisi popcuşu siyahçısı bunları bıraksak ya derdindeyim..
*************
evde pasaportlar kayıp..
onları ararken girdiğim her dolap içinde..
neler neler bulmaktayım..
ondan buralarda çok takılamayışım ;=)
*************
buduarsal değil külkedisel bir dönemdeyim =)..yar bana bir eğlence amannnnnn.....

*************
resim http://flickr.com/photos/86031932@N00/1602670230/sizes/o/

Image Hosted by ImageShack.us

7 yorum :

Adsız dedi ki...

kayıp şeyi ararken bulunan eski kayıpları çok severim ben. kaybolduğunun bile farkında olunmayan, unutulan ama bulunca pek bi sevilinen kayıplar oluyor bazen bende. hayır kaybettiğinin bile farkında değilsen bulunca niye seviniyorsun di mi? neyse.
çekirdeğe güldüm.
haklı aslında küçük sınıflar konusunda. büyük sınıfları inceleyene kadar kendi sınıflarındaki arkadaşlarıyla konuşup, aşık oldukları çocukları kessinler.
bi de giyim kuşam konusunda bi laf edicem:
herkes istediği gibi giyinmesin bence. o zaman, o okuldan mezun olup gerçek hayata karışınca daha çok bozulurlar. kural sıkıntımız sadece okul kuralları değil ki...
aile kuralları, toplum kuralları, şirket kuralları, mahalle kuralları bile var. eski çalıştığım şirkette mesela, değil ne giyeceğin, kiminle sevgili olacağın bile kurala bağlıydı. dekolte de giyemezsin, şirkette çalışan biriyle de sevgili olamazsın!!!
sanırım, esas olan, ne giyersen giy, kimliğini koruyabilmek.
cici etekli, pembe bluzlu bir kılıkta bile rakçı olabilmek.
rakçı mantığına mı ters bu?
bak merak ettim sormalı çekirdeğe.
zaruri hallerde pembe fırfırlı gömlek giyen bir kız da rakçı olabilir mi esasında? felsefeye ters bir durum var mı?
üf kendi sayfama yazacak bir cümlem yok, sana geldim çenem düştü. bi içecek alayım da oyalanayım bari.

Adsız dedi ki...

Simpsınların geçtiğimiz haftaki bölümünde ufaklığın emziğini ağzından alınca annenin söylediği bir söz vardı. O geldi aklıma ;
Büyümek hoşlandığın herşeyden vazgeçmek demektir. diyordu anne. Senin çekirdeğin bana onu çağrıştırdı.
Bi de ne alaka diyeceksin gene ama Nev'i'den bişii yazıcam:
"Bağlaten olmuş iken tuti guraba hem nişin Yine şekvayı gurab eyler, garabet bundadır." (Kader bir papağan ile bir kargayı aynı kafeste olmaya zorlarsa bundan ilk şikayet edenin karga olması garip değil mi? )
Smoky

ATALET dedi ki...

smokey..
o simsın anne bi de..
sen kadınsın..
duygularını göstermemeyi bilmelisin gibi bişi söylemişti..
bi seferinde..

ben bazen pek kızıyorum o simsın anneye..
nev'i.. güzel demiş..

saklanbaç..
ben de öyle diyorum..
kurallar.. ödevler..
hayata hazırlıyorlar sizi diyorum..
alla aşkına anne kare kökle napıcam hayatta dedi.. dmedim banka hesaplarını kontrol edersin =P
kare kökle bişey yapmasan da.. bir işi zamanında ve istendiği gibi yapmasını öğreneceksin..
cevap.. genelde değişmiyor.. aman anneeeee... babında bişey..

pembe sanırım ruh sarsıntısı yaratabilir..
neyse yeni yeni.. kırmızı ve mor da kabul edilebilir renkler oldu..
=)
ha bi de o rakçı da demiyo ki kendine..
gotmuş o..
=)

Adsız dedi ki...

biz küçükken otoriteye saygılı idik...saygılı mı dedim ben ya?düpedüz itaatkardık işte...şunu öğren derlerdi...ee tamam der öğrenirdik...niye öğreniyoruz,neye yarayacak düşünmezdik...
işte tam da bundan ötürü...böyle başkaldıran çocuklara,gençlere bayılıyorum ben...evet zor olmalı aileler için ama...yine de bayılıyorum...kahverengi

Adsız dedi ki...

Bugün televizyonda izledim,
bir grup liseli çıplak ayakla protesto eylemindeler,
tek tip kıyafeti...
vay be dedim,
bizim zamanımızda,
kalk protesto et,
ne protestosu yahu,
saçlarımızı at kuyruğu yapmamız yetmezdi,
illa bi de örülecek:)))

birşeyi ararken bulunan eski şeylere gelince,
ben ilkokuldayken,
kitaplarımın arasına harçlığımdan arta kalan parayı düzgünce yerleştirirdim...
bulunca sevineyim diye:)
küçük mutlulukları yaratmak bizim elimizde mi ne:)

ha bu arada,
çekirdeğini de kocamanından öptüm,
seviyorum o deli kızı da:)

carpediem dedi ki...

lisede,
teni çok beyaz olan
bir arkadaşın,
gözkapağına mavi far sürdüğünü
iddia eden öğr.nin mendille silmek istemesi ve
onun far değil de ,göz kapağına
damarlarının o rengi verdiğini görünce bozum olması!!!!!
unutamam....
kaş falan alınmazdı
kıyafet desen siyah önlük.
saçlar desen ya kısa ya örülecek...
eh yani .

alpernatif dedi ki...

Lise sonda benim de bıyığım sorun olmuştu
Gene de direndim
Kesmedim

büyüyüp de eski resimlere bakınca
len dedim
ne şapşalmışım
kessem bıyıkları
ne ekmek yermişim :D

Follow my blog with Bloglovin