6 Ekim 2008 Pazartesi

iç çamaşırsız kadınlar...


son yazıya..
genel tepki..
iç çamaşırı işkencesine son..
olmuş..
pekii..
buyrun..
iç çamaşırsız..
xxller.. neye benziyormuş =P..

oysa.. o gergin hocamın aşağıladığı..
paçalı don bile.. neler katıyor insankızına..=P
bu da ona bir örnektir..
drawstring bloomer
tercihlerinizi buna göre yapın bence..
********************
tarihçesini merak ettim açıkçası şu iç çamaşırı işinin..
önce bi tahminde bulunayım.. sonra gugla sorarım..
eski çağdaki giysiler çok pahalı imiş.. altın sırma gerçek taşlar dantel işçilik.. temizlemesi de bir o kadar zor imiş..
sanırım onları kirden korumak için yapılmış olsa gerek..  ama eğer gugl derse ki.. daha eğlenceli bi öykü var.. eh o zaman da onu anlatırız.. =P
*******************
durum.. sanırım keyifli bi hafta olacak..
sanırım.. epeyce dedikodu olacak..
başım sanki daha iyi..
inanılmaz ama perşembeden beri çok kısa süre ile.. bir iki kere geldi..
düzeldim mi ne..
********************
durum.. sk karasudan sağ salim döndü.. ama eskici meskici hediyesi yok..
muş..
ne getirdin dedim.. haraç niyetine istedim ya.. israrım ondan..
sanmayın habire bana ne getirdin diyenlerdenim.. self servisi severim ben.. =) .. bilmem artık blounda ne yazacak =P.. gene.. aa gerçekten öyleyim..=P
inanırım da.. öpücük dedi.. =P
o zaten gelecekti dedim.. eskici ??
eskici yokmuş.. zaten bi b.k yokmuş..
bana ne.. dedim.. insan çerden çöpten bişi bulur.. ben istanbuldan bulurum sana çöpten bişi dedi =P..
hakkate mi bişi yok dedim.. yok dedi.. kendimi getiridim işte..
e hadi trafik canavarı ellemedi diye sevinelim bari..
ama sen bensiz gittin ondan bulamadın bişi dedim..ben göstermeyince.. kapı kenarı pencere mandalı.. yerdeki mozaik.. denizin dalgası.. görememişin.. evet dedi.. senle de gidelim..=P..
**********************
resimler..
1-avigon kadınları.. pikasso.. http://www.biltek.tubitak.gov.tr
2-http://www.fairefroufrou.com

12 yorum :

uctemmuz dedi ki...

Aslında çok güzel bu ataletim. Kadın ve erkeğin dünyalarının farklı olması yani. Sk arkadaşıyla belki spor, belki siyaset konuştu, dertleşti ama sen olsaydın yanında denizin dalgasını, mozaikleri farkedip ona da gösterecektin: "Bak burda ne var, şahane değil mi?" Sk belki şöyle düşünecekti: "Nasıl farkediyor bunları?"
Bayramın 2. günü yürüyüş yaptık biz karı koca. Aniden deli gibi anlatmaya başladım "yaprakları görüyor musun, hepsi birbirinden farklı, aynı dalın üzerindekiler bile...renkleri, şekilleri" yol boyunca bütün yapraklara dokunup baktık. Bizi seyreden olduysa ne düşünmüştür bilemem ama müthiş güzeldi.:)

Gergin dedi ki...

Tamam;güzel laf çakıyorsunuz da..
Hiç mi haklı yanım yok?
Şu ikinci şıktaki adrese gidip
yere göğe koyamadığınız donumtrak
şeyi gördüm.
Yeminle söylüyorum ilk aklıma gelen şey "koyun kuyruğu"..
Bu mudur yani?

İkincisi üzerindeki beş yüz tane düğme..
"İstediğimiz düğmeden başlayabilir miyiz?" desen de açmaya başlasan
son düğmeye geldiğinde bunları niye çözmeye çalıştığını unutursun.
"Lan ben bundan sonra bişey yapacaktım ama vallahi unuttum!En iyisi Alper'e sormak.Bu işlerden en iyi o anlar" der kalırsın.
Haksız mıyım?

Adsız dedi ki...

=)
hahahahha.. hocam..
o düğmelere yan kerem tutuş kerem de denir..
açana kadar.. yanıp kavrulabilir insan..

koyu kuyruğu????
yoksa alperin keçisinden mi esin ??? =P

laf çakmamı beğenmenize sevindim..=P bi de..
**************
üçüm temmuzum..
aslında sknın neden gittiği bensiz nasıl gittiği mesele değil.. olmadı asla..
olmayacak ..
sorun onun kolay gidebilmesi.. devlet memuru vasfını kullanıp.. dokuz gün tatil edebilmesi.. ben arife günü altıya kadar.. tüm cuma ve ctesi çalışır iken..
yani anlayacağın.. mesele kıskançlık.. tatil miktarını kıskanıyorum lenn evet..
hay bana özelde çalışmayı azm ettireni bi hatırlasam..
hesabını göreceğim..

sizin yürüyüş keyifli olmuş evet..
sevindim adınıza..
=)
ataletinizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ece dedi ki...

O paçalı donu pazenden bile giydirsen,resimdeki beden çok şeyi kolaylaştırır gibi..

Demek SK öpücükten başka bir şey getirmedi..En eski(yöntem)o ya..Ondandır.

Bi de..Üretiyorsun ya habire..danteller(gördüm,müthiş..)le oynadıkça,kalmıyor baş ağrısı falan.

Bi dolu sevgiler ve sarılmalar..

alpernatif dedi ki...

Haha
Hocam bana sormayın bence
Biliyorsunuz kale önünde kaçırmakta ustayım
Kılavuzu ben olanın şeyi yerden kalkmazmış
şeyi
eeee...
burnu
evet evet burun
Bence siz tecrübelerinizi konuşturun (yazıştırın) biz faidelenelim :D

Adsız dedi ki...

ecemmm..
var evet ööle popolar..
çuvalla bile güzel görünebilenler..
ama maksadımın çarpıklığını düzeltme burda..
bak ne diyorum..
iç çamaşırsız.. pikassonun avinyon kadınları gibi..
uzun paçalı bile.. bir hoşluk katabilir.. işe..
naapalım gergin hocayı.. ikne edemediysek de..
**********

alperim..
burnu yerden kalkmayan blog yazarlarının şahı sensin .. biliyosun di mi=P..
***********
genellll....

benim blog tuhaf bi yer olmaya başladı.. ne dersiniz??

ha bi de..
ben buna bayılıyorum..
ya buna ne dersiniz =)..

ataletttt....

burdasaklaniyorum dedi ki...

ı-ıh.
iç çamaşırsız olmaz.
dış çamaşırsız olur, iç çamaşırsız olmaz.
vefakat
bikini ile salınırım da donumla salınmam ortada.
niye?
e alışkanlık.
ama büyük konuşmamak lazım.
yarın bi gün donla dolaşmak moda olur, donla da gezeriz herkes öyle gezince.
ama şimdi don içte güzel.
hem donlarımla bikinilerim aynı model değil.
olmaz!
****************
ya ben ne diyecektim. bu değildi?
üf. öhhööö....

Gergin dedi ki...

Don deyince..
Şimdinin insanı pek bilmez.
Bizim çocukluğumuzda Amerikan bezi mi ne öyle bir bezden yapılırdı
donlar..
Bezin rengi hafiften sarıya çalardı da yıkandıkça beyazlaşırdı.
Kesimi de şimdinin baksırı gibi bir şey..
İlk başlarda insanın kıçını zımpara gibi törpülerdi.
Sonra sonra alışır donla asgari müşterekte birleşirdik.
O biraz daha az törpülerdi biz de fazla ses etmez idare eder geçinir
giderdik.
O zamanlar değil "koyun kuyruğu" modeli,giyecek don bulduğumuza
şükrederdik.
Kısacası hazır don bulunmazdı.
Herkes kendi donunu evde kendi dikerdi.
Yani her ev kısaca "GÖTÜM" gibi çalışırdı.
Yanlış anlaşılmasın;bunun açılımı şu:
"Güçcük Ölçekli Tekstil Üretim Merkezi"..
Zaten yanlış anlaşılacak ne var da?
Donu neremize giyiyoruz?
...
Bu vesileyle "donun tarihi gelişimi ve günlük hayata katkısı"
konusundaki paylaşımımdan dolayı kendime teşekkür ediyorum.
(Size zahmet olmasın diye..)
Bu arada "Pasaklı donun nesini paylaşıyorsun?" diyenlere de
önlem olarak teessüf ediyorum.
...
(Sanırım bu değerli yorumlarıma bir müddet ara versem iyi olacak)

Adsız dedi ki...

soğuk kış akşamlarının yaklaştığı önümüzdeki günler için
ben de herkeşlere
donsuz geceler dilerim..

bir de özlü söz:
don akıl gibidir..
kimi zaman varlığı,
kimi zamansa yokluğu ısıtır..

Adsız dedi ki...

saklanbacım..
çamaşırım olmadan asls diyorsun yani.. anladım.. ben de senden yanayım zaten.. =)

*************
gergin hocam.. evet ama bi de patiskadan dikerlerdi..
=P
hem yıkanınca apresi giderdi..
tabi ben bilmem erkek donu ..=P
ama.. saime hanım derdi ki..
dikmesi en zor iki şey.. erkek donu ve erkek pijamasıdır.=P
siz keyfinize bakın.. don jartiyer farketmez..
yeter ki çamaşırlarımız büyüklerimizinki gibi.. kirli olmasın.. atalette herşey özgür..
***********
oyam keyifli dönmüş tatilden..
ben bu lafı beğendim.. ama hayatta herşey öyledir..
fazlası da eksiği de.. olmaz.. bi ayarı olması gerek.. insanı mutlu etmesi için.. ne dersiniz.. =P
ataletinizzzzzzzzzzzzzzzzz

Adsız dedi ki...

verocka

derki

allam ne desem ki

Adsız dedi ki...

aman aman ne olmuş burda kim gelmiş....
=)
ama esas 7sinin yazısını okumaya gel sen =P
ataletinnnnnnnnnnnnnn

Follow my blog with Bloglovin