2 Ağustos 2018 Perşembe

bu aralar..konmali kalkmali.. ataletsutra..



bu aralar bilgi fırtınası içine atıp duruyorum kendimi..
bilinçli veya bilinçsiz bir tıkıştırma dönemi. .
bir kumaş boyama bilgisini sistematize ettim diğerleri sarmal sarmal..
bekliyorum bir yanından depolarken tükenmez derler hani. . binbir karışımın birlikte mayalanması ile oluşan içeceğe. . işte benim doldurduklarım da birleşip bütünlessin.. tortuyu ayırsın kendinden ..
özetle fenmen kurucusu oksansanın intiharından..
kırmızı defterli kadında sözü edilen tabloya. .
moor salkım neden çiçek açmiyordan.. lapaix nin tarihçesine. . kirim savaşından. . mimariye etkisine. . beyoglundaki dönem binalarından.. porto şarabının farkına..
gugl'anım şaşkın .. hayretler

içinde. .

böyle birşey öğrenilmez derseniz.. o sizin öğrenme biçiminiz. . benim uçmalı kaçmalı.. kirk yamalı biçimim böyle. .
hani alıp getirdiğini ilk iş yerli yerine koyanlardan olmadım hiç. .
ortaya bıraktım sonradan yerleştirenlerdenim. .
hangi kutuya gireceklerini ancak böyle kararlastirabiliyorum..
o zaman benim hafiza da bana gore .. ogrenme de ona gore oluyor..
bu noktada nedense hep kus gocleri haritasi geliyor gozumun onune ya da deniz yollari haritasi.. teyel dikisi gibi... ordan sokup alip baska yere bitistirebilecegim gibi..
aha buldum.. ataletsutra diyeyim ben ona.. =)

silvia'cım plath'cim demiş ki. .
bazı insanları kalbinizde tutun.. yanınızda değil. .

çare edebiyattır. .

posted from Bloggeroid

1 yorum :

Zelda Capulet dedi ki...

google etkisi diye bir şeyin varlığını öğrendim yakınlarda. son bir kaç yıldır yaşadığım hafıza sorunlarını yaşıma kondurmak istemediğimden ötürü "acaba" dedim "ben de google etkisinde miyim?" ;)
niye bilmiyorum şu sıralar yeni şeyler öğrenmek konusunda da garip bir isteksizliğim var; bir önerin var mı toparlanmam için..

ve evet edebiyat herşeye rağmen benimle, bizimle...

öpüyorum çok...

google etkisi için şurada bir yazı var:
https://bilimvegelecek.com.tr/index.php/2018/06/22/hafizada-google-etkisi/

Follow my blog with Bloglovin