20 Ekim 2017 Cuma

carsamba

Çarşamba günlerini eskiden de sevmezdim..

Şimdilerde nedense daha da çok sevmiyorum..


Kalktım kahvemi bile içemeden fırladım çünkü uyuyakalmışım..

Ve elbette geldiğimde hastam vardı..

Ve elbette ilk molayı alana kadar öğleden sonra oldu..


Bir şekilde bitirdik günü..

Bir çok şey var aslında buraya yazmadığım..

Melih var.. Birilerinin içini daraltan..

Deniz var..

Yorum yapmayacağım..

Nuriye ve semih sekiz ayı bitirdi.. Açlık grevinde..

Ne derin ne uzun susulur bu konuda..


Müftiler nikah kıyabilsin yasası var..

Karşı teklif chpden.. Muhtarlar da kıyabilsin o zaman teklifi var..

Insan hakları avukatlarının tutuklanmasından sonra..

Nuriye ve semihin avukatları davalarına iki gün kala tutuklanmıştı hani ya..

Bu da ülke klasiği oldu..

Ankara patlamasının barış derneğinin avukatları da tutuklandı duruşmadan 3 gün önce..


Her an her dakika değişen kötüye giden işler var..


Işini iyi ve titiz yapmaya çalışan inat edenler var..


Çarşamba yine yardımcı vardı devam etti temizlemeye ses bile çıkarmadı..

Çekirdek aradı bi ara ikinci elleri de gezdim ben anorak bulamıyom diye..

Sızlandı..

Geçen sene eve giren hırsız 7 anorağını çalmıştı çoccuun.. (dış giyim de diyebiliriz)..


Bu yıl kısmen yerine koymaya çalışıyor..

Ama bulamıyor kıyamıyor..


Dönerken bir eski dost aradı.. Napıyorsun diye..

Bize pek yakın oturur..

Gelsene dedi şarap var içelim..

Olur dedim.. Ama açım ben..

Tamam dedi et var yiyelim..

Ben otçulum dedim.. Şarap peynir salata oldu bizim mönü..

Meğer o da bin yıllık kurumundan ayrılmış..

Ve bugün bildirmiş.. Bugün yeni kurumuna imza atmış..


Ve eve gelmiş.. Ve hüzün çökmüş..

Yani ne var..

Tutunamayanlar var da..

Bırakamayanlar yok mu..

Biz de o gruptaysak demek..

Bırakamıyoruz..


Bırakmamak için çabalamaktan yorgun ve bırakmak zorunda kalmış olmaktan hüzünlü iken de.. Böyle birbirimize omuz veriyoruz..


Oturduk.. Kutladık.. Sohbetlendik..


Şaraplandık..

Eskileri andık..

Yenileri..

Nasıl kutlarız..

Yıllık artık ……..yapalım dedik..

Kendimiz de pek inanmadıksa da..

Karmaya attık topu işte..


Eve geldim..

Sessizdi ev..

Iyi geceler dedim..

Sonra..

Uyudum ben..


Elbette her gece yatağa birini götürdüğümü yazmama gerek yok biliyorsunuz..

Ishiguro bitti dedim..

Morrison da bitti..

Şu an çok değişik bir kadınla yatağa gidiyorum ..


Ay yok ben elif değilim ya..

Ilgi çekmek için söylemedim..


‘Kadın’ dediğim okuduğum kitabın yazarı..

Kalemi iyi..

Olaylar henüz çok taze yaşananlarda geçiyor..

O yüzden bilemedim seveyim mi olmamış bu mu diyeyim..

Okuyorum şimdilik..

Veririm haber...

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin