8 Ekim 2017 Pazar

5 ekim..

ben kadini cuma gelecek sanirken meger persembe gelmis..
telefon acti ta aksamin korunde ogrendim..
ne para birakmisim.. ne ne yapilsin istedigimi soylemisim..
gun boyu zaten burnumu odadan cikaramayip yemek bile yiyememisim..
arada hbc arayip hasta corbasi tarifi istemis..
atesi varmis..
tarifi verdim..
sonra masanin uzerinde biraktigi seyleri nereye koydugumu sordu..
elledigimi hatirlamiyorum bile..
uc bes telefon konusmasi ile.. cozuldu konu..
aklimda kalan cumle..
sicacik oturmak istiyorumm ama evi didikliyorum su an aradigimi bulmak icin..

sabah kahvesinde.. taa ne zamanin fotograflarini buldum gecen.. ne kadar zayifmissin.. diyen patavatsiz bir eski tanidikla karsilasma disinda bir sey yapmamisim..
iligim kemigim yorgun..

dedi ki kadin..
ben yarin yine gelicem..
demistim zaten ben..
sali ekersen hafta sonu 2 gun gelirsin..

eve geldigimde hbc atesli ve oksuruklu..
ates olunca artik antibiyotige baslamis..
tarhana corbasi teklifimi reddetti..
mercimek corbasi yaptim oba..
kirklarelinden bir mercimek aldim.. firt diye pisiyor..
icine sogan sarmisak.. zencefil zerdecal ve kimyon doldurdum..
icirdim cocuga..
hbc de icti..
durgundu biraz hbc..

karabiberli balli yesil cay ile destekledim..
cekirdek hanim masaja gitmis.. yine yok..
bu sefer ben mi arasam arkadasi evde yok ulasamazsan beni arama desem..

yine papazin kizi ve temizlikci kadinin anlam veremeyip saga sola sakladigi arinacaklar torbalarini bulup yikama kurutma..
bu sefer cekirdek vakitli geldi..
yemis yemegini..

saat yarim.. uyumusum..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin