8 Ekim 2017 Pazar

4 ekim..

olu gibi yatinca tabii..
sabah ise gec kalmis olarak uyandim.. neyse ki karma sabrimi odullendirdi de ilk hastaya yetistim..
gun boyu salak gibiydim..
gun boyu herkes iyi misiniz diye sordu..

bana yaranilmiyor zaten..
ayak ustu yorgun gorunuyorsunuz deseler.. bozulurum..
iyi misiniz deseler sinir olurum..
iyi olmadigimi dusununler az vizirdamak az noroz sergilemek.. az uzatmak.. az abartmak gibi seylere dikkat etse o minimum enerjim ile neler yaparim da..

gunu hatasiz.. catismasiz.. hatta bir idari arti deger katkisi ile tamamladim..
aksam yine arinma.. yikama..
cekirdek tabii olayi baslatan kisi olarak..
bu yanlis ifade..
olayi baslatan baskasi..
lakin olayi icten hisseden yipranan.. dolayisiyla yipratan cekirdek..
cekirdek eaah deyip basip sergiye gitmis..
evde ise hbc arkadas cagirmis.. ooh keyifler yerinde..
yika as yika as..
bu havada ne kadar kurutabilirsin ki..
ha unuttum..
markete ugradim ve camasir askiligi aldim.. salon camasir altinda kaldi..
tam iki camasir arasi kanapede sizmisim.. tel caldi.. cekirdege ulasamayan arkadasi aradi..
e ama ben de ulasamadim ..
dedim tamam sonunda sergi cikisi kacirdilar kizimi..
ya da tophane saldirisi ayari biseyin ortasinda kaldi..
ya da silahli saldiriyla oldurulen rus konsolosu olayi ay sergiye gitmek meger ne tehlikeli eylemmis..
endiselenince ben ben degilim..
hbc ye sordum.. kimle gitti?.. biliyo musun.. yok bilmiyo.. okuldan arkadas..
biri dedi ki ben taniyom cocuklardan birini arayip sorayim mi..
yok dedim..
gerek yok.. beni oldurur cekirdek.. ben bagrima tas basarim..
gulduler yuzume yuzume..
kendimi asma katlama islerine verdim.. papazin kizini okuyayim dedim.. ama yogunlasamadim onun sorunlarina..
hic bir yere bakmayan pencereden bakiyorum.. oyle..
sigara iciyorum..
beni arayip merak etmeme yol acan arkadasa kiziyorum..
cebini duymayan cekirdek bir klasik cunku..
derken bir mesaj geldi bizimkinden..
pasif agresifligim.. ve endisem sona erdi..
sonra cekirdek geldi..
sergi anilarini anlatti..
bugun de saati iki ettik.. yatsak ya artik..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin