29 Ocak 2016 Cuma

Ayının cep boyutu makbul ayrılığı düşünürken bodrumlarda.. di mi canıtın...



Henüz 3D'nin nasıl işlediğinı tam anlayamamışken..
Bugün 4D'ye geçildiğini öğrendim..
Artık hareket kabiliyeti olan objeler bastırılacak ..
Kalp basacaklar mesela..
Kemiktir alçıdır ateldir yapılıyordu zaten..
Artık organ yapacaklar..

Sanmayın insan hayatı çok değerli.. değil..
Hekimler bunları geliştiriyor çünkü merak..
Ve geliştirilebiliyor olmasından..
Yoksa insanların bir bodrum katında..

Tamam geçelim.. şu fotoğrafa bi baksanız..
Şu fotoğrafı karşıdan gördüğünüzü düşünün..
Bisikletle gelen bir ayı..
Lunatic.. ne güzel sözcüktür canıtın..

Böyle bir yağmurlu havanın alacakaranlığında..
Kapının çalınıp da bu ayının size getirilmesi ne güzel bir anıdır..
Peki o sevgiliden ayrılınca..
Neden sevgilisine götürdüğünü varsaydığım bence de meçhul..
Geçen yazıda sözünü ettiğim 'tutkumu yemişler' sendromundan olabilir.. ama boşverelim beni..
Evet sevgiliden ayrılınca bu hayvan kadar ayıyı naaparsınız..
Ayı kırpıp yıldız yapıyoruz da ayıyı..
Tamam canıtın .. delirmedim..
Yaşadık bir bu sorunu..
Veremedik tutamadik atamadik kazuleti..
Aylarca durdu..
Neyse sonunda biryere bağışladık..
Ama oraya götürmek de sorun oldu..

Gençler akıllı olun..
Cep boyu ayılar alın sevdiklerinize..
Hem zaten size sarılması bekleniyor..
Ayıya sarılınca sizi ne yapsın..
Sizden ayrılınca ayıyı .. ne yapsın..
Pratik olun..
Kazalarda 155i ambulans icin 112yi..
Yok ambülans için.. aihm'yi flan arayın çünkü.. bodrumlarda...

Yok bu değil..

Yaşlılığı araştırıp duruyorlar..
İnsanın en süper yaşı 60lar civarıymış..
Salgınlarda en az fire veren yaş grubu..
Bağışıklığı en yüksek olan yaş grubuymuş..
Yaşlılığı bu kadar araştırıyorsa doktorlar..
Sizin için değil..
Merak ettiklerinden..
Bir de yapabildikleri için..
Çünkü siz ergen yaşında bodrumlarda..
Yok tamam demedim..

850 yıl öncesinden kalmış çanak bulmuş kadınoğlu..
İçinde de tohumlar..
Kabak tohumları..
Ekmişler..
Yeşermiş mi..
Meyve bile vermiş mi..
Vermiş..
Ama bu haber de senin ilgini çekmez ..
İşine de yaramaz.. çünkü sen tohum ekme kısıtlamaları olan ülkede yaşıyorsun..
Napacaksın dogana uyumlu tohumu.. 850 yıllık kabağı filan..
Ayrıca ambülansın gitmedigı.. yok dur sus....

Yalnız şu kadınoğlu sözünü çok seviyorum ben.. insanoğlu ademoğlu yerine bunu kullanıcam artık..
Nasıl yakışmıs mı bana..
Mor olduğunu düşünün..
Kırmızı olmaz çünkü bodrumlarda....

Moğolistanda bir kız çocuğu..
Geleneklere karşı gelip yüzlerce yıldan beri ilk defa..
Doğan eğiticisi olmuş..
Kartal da olabilir.. ama ben doğan etmek istedim..
Son doğan eğiticisi.. bir kadın..
Son gelenek bükücü bir kadın..
Ama siz bu haberi napıcaksınız..
Artık sosyal medya paylaşımlarında geleneklere uygun olmamızı denetleyen kurum var..
Siz gelenekte kalın..
Bodrumlarda kalmayın...

Yıllar önce bir film izlemiştim..
Fatih pelle .. pelle the conqueror..
İsveçte kıtlık ve işsizlik zamanında danimarka'ya iş bulmaya gidenleri anlatıyordu..
Doğrusu avrupa'nın o bölgesi biraz karanlık..
Yani mecazen.. tarihi karanlık..
Hiç aklıma gelmezdi teknoloji devi isveç'in zamanında acından öldüğü..
Hayretlerimin biri ona..
Diğeri de.. birbirinin burnundan düşmüş gibi benzeyen bu iki ülke insanının ırk ayrımı yapması idi..
Suriyeli göçmenlerin takılarına filan el koyma yasası cıkardılar..
Şaşırmadım..
Çünkü pelle'den hazırlıklıydım..
E memleket bodrumları da elverişli bu ırk konusunu öğrenmeye..
Çinli bir ressamın yılıymış bu arada danimarka'nın müzelerinde resimleri varmış..
Onları geri istemiş.. protesto niyetine..
Müzenin biri.. adam haklı bizim da zaten kapıları kapatasımız var demiş..
Diğeri neden böyle yaptı anlamadık ama neticede onun eserleri demiş..
Demek yandaş müze denen şey de var..
Sanatçı da çinli demiş miydim..
Korkmayın çine baglamıyorum..
Size bağlayacağım..
Çünkü bodrumlarda .. yaralıların olduğu memleketimde..
Protesto için dövecek çinli bulamazken biz..
Onlar resm yapıp..
Protesto olarak geri cekebilecekleri kadar iyi resimler yapıp..
Insan haklariyla ilgileniyorlarmış..


Ha.. bi de şu var.. adam kızının tacize uğradığını..
Ve tacizde bulunanı dava ettiğini posta kutusundaki celp kağıdını açınca ögrenmiş..
Kızını.. karısını iki oğlunu vurmuş öldürmüş.. bir kızını yaralamış..
Sonra kendini vurmuş..
18 kurşun şiddetinde cinnet..
Şiddet gösteriyor diye eve yaklaşmama kararı çıkmısmış..
Ama sonra aile affetmiş.. 3 ay önce..
Ders alalım..
Şiddete meyilli adamları hayatımızdan uzak tutalım..
Mümkünse evde beslemeyelim..
Ama kızlarımıza senin ne işin var demiyelim..
Bodrumlardan uzak duralım..

Güzel bir yazıydı bence bu..
Botanik.. tarih.. sosyoloji.. psikoloji.. her telden çaldık..
Güzel oldu gerçekten..
Yarın hafızayla ilgili yazıcam..
Aslında bugün bir hafıza testi sayesinde animsadım her güne bir yazı eklemeye karar verdiğimi..
Ama bodrumda.. her twitte sayısı azalan yaralılar olunca haliyle..
Kafam karıştı biraz..

Ay durun ayol en önemlisi..
Milliyet yeni bir köşe yazarı ediniyormuş..
En cum_baş'ından..
Bu iyi gene.. ya blog açsaydı..
Buralar pert.. buralar isyan olurdu o zaman.....

################
Fotoyu çaldım twitterdan..
Kaynağı belirsizdi..
Çok da şey yapmıyorum artık ya..
Hayır her yer.... her yer... iken....

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin