15 Mart 2015 Pazar

evde pazar part 1



sabahtan beri oynuyorum..
yatagimi yapmadan indim kahve icmeye..
kitap kahve..
ama uzun zamandir evde bişey yapmamanın huzursuzluğu..
kalktım..
çiçeklerimi biraz şımarttım..
kalp şeklinde yaprakları olanlardan.. bir kolaj..
sonra ecemi aradım..
uzun zamandır yapmadığım.. telefon sohbeti keyfi yaptım..
bu hasret bitsin dedim..
sonra..
orkidemin düşen iki solgun ciçeğini kitap arasına sakladım..
sonra ..
mutfaktan küçük tuvalete geçireceğim..
dolabın içini temizledim.. boyayacağım onu bu hafta..
sonra buz dolabı öyle boş ki..
bir sebze çorbası olsun bari dedim..
bir patates..
dolapta bulduğum tüm sarmısaklar..
kabak dolmadından artan kabak içleri bir avuç pirinç koydum kaynamaya..
kahvenin yanına kek çekti canım..
o dolabın dibinden bir avuç fındık çıkmıştı..
onları kırdım..
ayıkladım kavurdum..
abartıp krokan yaptım..
bitmedi..
geçen gün hot chocolate yapmak istediğimde evde kakao olmadığını farketmiş..
kakaolu puding paketini açıp birazını kullanmıştım..
şimdi kalani biraz tereyağ ve bir yumurta sarısı ile krem patisyere çevirdim..
7 dakikalık mikro dalga keki yapmak da mümkünken ..
çukulatalı fındıklı krokanlı pasta yaptım..
birkaç sıra örgü ördüm..

sonuçta hala gün bitmedi..
evde olduğumda o dilediğim gibi uzata uzata birşeyler yapma keyfi ..
iyileştirici..

posted from Bloggeroid

2 yorum :

hüznün tadı dedi ki...

eminim ki o sebze çorbası harika olmuştur

lale dedi ki...

Amanın evde oturmaya bu kadar özendirilir. keşkem evde otursaymışım bugün...

Follow my blog with Bloglovin