23 Mart 2015 Pazartesi

askılar dolaplar ve eskisi gibi.. başlıklar koysam



pöti feti..
çok okurdu..emekli olduktan sonra sürekli okuyabileceğini düşünür sevinirdi...
sordum.. artık mutlusundur di mi.. dedim..
en sevdiğim şey hayattaki tek meşgalem olunca tadı kaçtı diye cevapladı..

iki arada bir derede yapılan şeylerin tadı ballanıyor..
yapmayı sevdiğim şeylerden biri baharlarda..
yuvama tüy taşımak..

bu yıl da es geçmiyor..
dün fazlalıkları da tuttuğum dolapların olduğu odayı düzenledim..
giyinme odası diyorum oraya..

bazen düşünüyorum ..
ne kadar Kişilikli mekanlar düzenlemeye kalksam..
o kadar çoklu kişilikli dağınıklıklarım oluyor..

önce dolapların rengini uydurmak için birbirine dedim boyayla başlayayım..
yapmadım öyle bir mantıksızlık..
ne var ne yok döktüm ortaya ayırdım..
attım..
var olanları sınıfladım astım..
ince askerleri seviyorum..
ama çirkin de buluyorum..
daha önce bin seriye kılıflar dikmiştim..

gereksiz ama hoş bir ayrıntıydı dolabımda..
nedense o askıların boynuna taktığım kurdeleler.. kimi dağılmış kimi sökülmüş..

bitiriyoruz bu ara evde hiç bir artık malzeme kalmasın istiyorum..
Koca bir sepet dolusu kurdelem var..
bitiriyorum..
açtım sepetimi.. bağladım fiyonklar.. tüm askılara..
ne kadar gereksiz bir uğraş bir düşünün..
sol kol altında sıkıştırılmış koca makas..
bir rulo kurdele yerde ayaklarımın dibinde ..
al askıyı yap fiyongu verev kes..
askılar elden geçti..
giysiler.. takılar..
fularlar..
kullanmadığın senin değildir..
el altında olmalı her şey..

banyoya pencereye perde diktim..
küçük köşeler yaptım..
sağa sola..

sonra düşündüm neden yapıyorum..
neden her yere imza gibi atıyorum ..

hiç fikrim yok..
ama çocukluğumdan beri bunu yaptığım kesin..
o sürede neler yapılır..

ama daha zevk Verecek şeyler değil a an için değil..
kimin için önemi var benden başka kimsenin..
olsun diyorum bu noktada..

eğer bu kılıflar aynı ..
fiyonklar eşit..
düzen tastamam olmadan uyuyamıyorsan ..
mazeretin var obsesifsin..
benimki o da değil..

savaş alanı gibi bırakıp günlerce ellemeyebilirim..
ama yapmaya başlayınca durdurulamam..
ne olduğunu bilemediğim bir tablo içindeyim..
an itibariyle yeni bir banyo perdesi..
evdeki çok sayıda bayrağın bile kendi çekmecesi olan..
süslü fiyonklu buduar sahibesiyim..

pese1..
ece temelkuran okuyorum usul usul..
ne iyi etmiş de çocukların ağzından yazmış..
pese 2 ..
haftaya bahçe mevsimi başlar..
pese3..
çok düşünüyorum ama yazmaya gelince yok..
alınan mı olur.. had diye bişey var mi? aşar mıyım..
peki neden sürdüremez insanlar başladıklarını..
onlar muamma..
pese4 .. geçen klinik yemeği vardı..
insanlar 'mütevazı olma gerçek sanırlar' tezini desteklediler..
pese son..
yüz vermeyeceksin ego patlaması müsebbibi olmak çok kolay..
son bak bu son..
çocuklar kelime anlamı anlar..
bunu öğrendiğimde..
sarkazmım kalmadı..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin