28 Kasım 2014 Cuma

neden..

neden blog yaymaya başlamıştım ve bir mahlas kullanmıştım..
çünkü sosyal çevrem yaptğım el işlerinin boyadır dekordur.. değerini vermiyordu..
meslek hayatımla da bağdaşmıyordu..
neden el işlerinden bahseden blogdan Kaçtım..
kendileri de dişi yapan ve esas istedikleri kendi küçük yaşamlarına hayranlık gösterilmesini hedefleyen bazı insan tiplemelerinin sığlığından sıkıldım..
benim nerem derinse..

neden geldiğim yeni yerde hiç bunlardan bahsetmedim..
Çünkü bazı yaşadıklarım nedeniyle kendimi kısıtlanmış..
o dar alanda sadece bunları yapabilmeme imkan Varmış gibi geldi..
her şeyi bıraktım..
yaşlılar örgü örer demişliğim bile vardır..
sırf madem değersizmiş..
en çok ben değersizleştireyim görsüler diye ..

neden elişlerinden bahseden bir ek blog açtım..
çünkü kısıtlamalar kalktı..
onları gerçekten sevdiğimi farkettim.. Ve sosyal çevremde ve meslek Yaşamımda onları yeterince sergileyemiyordum..

esas soru..
neden ille yazıyorum..
Çünkü meslek Ve aile yaşamımda beni 'özü' çok sallayan yok..
rolümle bağlantılı bana gösterilen ilgi..
o yüzden olana bitene
politikaya kitaba dair konuşmak için buraya geliyorum..
neden bu yazıyı yazıyorum..
bu cuma böyle..
çünkü galiba artık herşeyi umursamaz oldum..
neysen osun..
asl-ı hû nesl-i hû..
ben kendi münzeviliğinde mutlu..
bir küçük çocuktum..
toplu oyun sevmezdim..
hep birlikte- birlikte yapılan şeyleri sevmezdim..

Simdi de münzeviliği özleyen bir kadın..
yeter ki dişarda keyifle Yaşayan bir dünya olsun ..
ara sıra Çıkıp onu koklayayım..
münzevilik iyidir..
ama dışarı çıkıp dünyada hiç yenilik olmadığını görmek..
o fenadır işte..
bir de gruplaşmaları ..
o bizden değil yaklaşımını
ve 'ben-ben. hu ben' insanları görmek..
oynarım ama ebe ben hakem ben grup lideri ben olursam'cıları..

ilham..
ruh beslenmesi..
iki ana Sorun..
izm'leri.. hep birlikte'leri sevmeyen ben..
Munzeviliğime taşıyacak kışlık kilere koyacak şeyler peşindeyim..
bulamıyorum..
iş başa düştü..


posted from Bloggeroid

1 yorum :

Adsız dedi ki...

ayni dertten mustaribim. egosu tavan yapmis, beyinleri ciplak insanlarla ayni yerde calisma zorunda olmak da son derece yorucu.

Follow my blog with Bloglovin