1 Şubat 2013 Cuma

bağlanmak bağlanmamak ölmek sarmaşık otel ve ay nasıl olmasın canıtın elbet.. ve diğerleri..

belki yüz kere elime aldım..
otellerde emanete  bırakılan valizlere bağlamak için yapılmış etiket..
yüzyıl başından kalma.. (yirminci yüzyıl yani)..
satın alırken de üzerindeki o güzel yazıya vurulmuştum..
bağlanmazsam ölürüm..

her seferinde..
bağlanmazsam ölürüm (ou) diye okudum..

bloğun yan tarafına ekledim ..
üzerine tıklanınca biyerlere götürsün diye..
bugün...sayfama bakarken beynim birden algıladı..


bağlandığım yerde ölürüm (où) diyormuş..

alırken ..
"bağlanmazsam ölürüm"ü arkadaşıma tercüme edip..
canııııım bak bu da benim gibi..
diye seve okşaya almıştım..
meğer bağlılıktan ölürmüş..
ölürmüşüz..

bir aksan gravın (où) nasıl bir sembolik.. metaforik.. felsefi anlam değişikliği yapabildiğine hayretler içinde kaldım..



Image Hosted by ImageShack.us

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin