9 Mart 2010 Salı

aslında yazmıştım bişeyler ama gitti.. bi hamlede

kaydedeyim mi dedi.. yok dedim.. yeni sayfayı soruyor sanmıştım .. yok hepsiymiş..

bi dolu ..veriyi kaybettik..

beyin ve hafıza a kusurlu özeteleyeceğim o zaman..

sabah bir hasta görüyorum.. kadın hasta orta ile yaş grubu.. ağrılı eklem sorunuyla geldi.. tanıdıktan referanslı.. olmasa da çok şeker.. zaten kendi kredisini yaratır böylesi.. tatlı dilli..

tedavi bitti.. kontrol yaptık..

kolyeniz dedi çok güzel…

dün akşam yaptım dedim..

demek ki içinizdekini vuruyormuşsunuz dışarıya.. ilk gün dedim kızıma.. ne k..adar süslü ve farklı bi tarzı var dedim..

eh dedim.. inanışıma göre giyim bir dışavurumdur zaten.. ben de bu kolyelerle içimdeki hafif meşrepliği vuruyorum dışarı..

güldü..

şimdi bakmayın dedi.. ama ben de sevrdim.. küpelerim meşhurdu benim..

hem de bir çifti kulağıma takar yanıma yedek bi çift alırdım..

yaradan muhafaza etsin ya biri düşerse.. tek küpeyle kalırsam felaket olur.. naaparım.. dedi gülerek .. bayıldım.. dedim çok yaşayın.. bu keyfi de hiç kaybetmeyin.. ama zaten benim dememe gerek yok.. bişeycik olmaz size..

***********

dün akşam eve gittim.. çekirdek uyuyor..

bir saat sonra filan uyandı.. annneeemmm dedi.. elinde bir buket sümbül.. kadınlar günün kutlu olsun..

teşekkürler dedim.. emekçi kadın günümü kutladığın için..

hah bak silineni de hatırladım..

=P..

dün bir yaşlı bey.. hani kestanenin ortağı olan..

dedi ki.. odamdan çıkarken..

kadınlar gününüz kutlu olsun..

emekçi kadınlar günü dedim..

hepiniz emekçi değil misiniz dedi..

uzun yıllar önce çok sevdiği eşini kaybeden ve yenilerde yeniden evlenip yeni eşle birlikte istanbul dışına yerleşen arada buralara oğlunu bizi ziyarete gelen bu bey..

hıhı evet ama eğer kadınlar günü dersek o zaman kalan üçyüzaltmışdört günü erkeklere  bırakmış oluruz.. oldu cevabım =P..

evet böyle düşünüyorum artık..

hepimiz emekçi de olsak bu çalışan kadınları kutlama günü ve diğerlerinin ve tümünün.. “kadınının insan hakları günü olabilir..

********

candanı dinliyorum arabada gidip gelirken..

dün .. baktım unutama beni şarkısını da yorumlamış.. ama bir de unuturuz gibi bi şrkı var albümde..

candan sanırım sevgiliden ayrıldı..

albümden analiz yapacak olursam..

beşyıl bilmem kaç yıldır sustum artık konuşma vakti diye bir kapak yazısı..

ilk şarkı.. kırık kalpler.. /herkesin sorunu var canım sadece sen değil … red/ git.. ikinci şarkı../ aman gidersen git.. zaten beni benim istediğim gibi sevmemişsin ki.. bak ne numaraların çıktı giderayak.. önemsememe/.. sonra.. unutama beni.. / yani tamam git ama sürün gittiğin yerde.. unutama beni yiyeme içeme sevişeme beni anmadan/.. böyle gidiyor.. sonra arada bir.. unutursun şarkısı.. yani aslında ben.. beni unutamayıp sürünmeni isterdim ama.. unutacaksın nasıl olsa.. eh bari ben de unutabilirim bunu bil de.. önemseme kendini.. diyoruz bu noktada /..

sonra.. insan cesur olmalı.. biraz yoldan çıkmalı.. çıktın yoldan diyenlere sorarım yahu yol nerede.. doğru mu kalmış varmış meğer hayatta.. bu noktada.. işte.. "çivi çiviyi söker şekerim.. bırakmayacaktın beni.. ben de.. tadını çıkarırım hayatın.. aklın takılır kalır böööle bana.. bu kadın benimleyken de böyle hoş muydu yahu dersin.. böyle çatlarsın.. " dedikten sonra.. tabii ben de seni kırmış olabilirim.. yanlış yapmış söylemiş olabilirim şarkısına geliyoruz.. ki bu da her ayrılığın.. sonunda insanın “papayıdaben vurdum zaten.. boşunaağcayıaldılariçeri durumunu yansıtan şarkı..

 

eh herkeste aynı sıralama olmaz elbet..

ama çalkanıyoruz böyle..
ben iki ve oniki arasında gidip geliyorum.. git.. unutma sevgiler kadar uzak değil pişmanlıklar.. diyenle.. yoldan çıkalım tadını çıkaralım arasında.. e aslında hayat boyu böyleydim.. az dikbaşlı az hüzünlü.. benim çekiciliğim sanırım bunda saklı..=D.. neşeli hüzün var mıdır.. yoksa bendeki nedir???

bugün bir söz duydum gene ruh bilimcilerden..

“seni ve birlikte yaşadıklarımız aklımda kalacak elbet.. ama bunlar sırasındaki duygular silinecek.. işte o zaman ben yeniden sağlıklı bir ruh durumuna gelip.. devam edeceğim hayata.. ve hatta belki seninle olan ilişkimi dostça sürdürmeye “ demiş ayrıldığı kişiye..

ben sesli bişey demedim ama.. hmmmm dedim ve havada aslı duran sözcüklerin altını mor ispirtolu kalemle çizdim..

seçiciciyim evet algıda..

bi de..

hafta sonu o kadar tuhaf şeyler yaşadım ki.. ben..

ama onları yazamadan kestane yazdım diye.. belki farklı bi duygu durum yansıtıyorum ben buralarda diye düşündüm..

şudur..

bir olay oluyor..

candanın albümü gibi.. bin tane dalgalanma yaşıyorum..peşpeşe yazsam.. keşme salatası olacak şekilde.. sonra o duygular dağılıyor sadece yaşanan kalıyor elde.. o zaman fena halde şarap içip.. fena halde.. hayatın ne kadar güzel olduğunu da yaşıyorum doya doya..

sonra.. bir şey daha oluyor..

 

gidin gibin eskiiii yazılara bakın.. taş atılınca dalgalar sönümlenir mi.. geri mi döner filan diye yazılar vardı bu blogda.. onlar sanki daha mı az hüzünlüydü..

 

atalet iyi süper.. endişeye gerek yok..

asayiş berkemal mi diyenlere.. şimdilik asayiş kemali hallediyor.. kemal sırasını bekliyor diye özetliyorum.. durumu =D..

bir kararı ve bir uygulama zamanı belirledi..

arada fikir jimnastiği yapıyor..

*****************

hafta sonu olanları.. yazmam gerek burada.. ama şimdi..

inip biraz daha çalışmam sonra da.. iki blıyla..vaen gibi ha akşam şaraplamaya gitmem gerek..

******************

resimde.. dışa vurumum olan.. kolyeyi ekleyesim vardı ama olamadı.. puanlı tül.. iri payet.. ipek fırfır ve sallanan siyah kristallerden oluşan bir kolyedir kendisi..

bir de siyah tüle.. füme kadife kurdele kıvrımlar arasına da fume cam kristaller ve siyah püskülden oluşan kızkardeşi var ki.. buduar havasına tam uyarlar.. ikisi de ellerime sağlık =D

artık başka zamana.. resimleri  =P….


*******

7 yorum :

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

kolye ...kolye...kolye...

Ece dedi ki...

Ay, başım döndü.
"Giyim,dışa vurumdur"demişsin ya,..Benim içimde bir rahibe var herhal.

Hani artık 'çekirdek' değildi, 'fıstık'tı?

Candan'ın 'Unutursun'u için bir resimli roman yaptım. Gününü bekliyorum yayımlamak için.

Ayrılıklardan mı çıkıyor güzellikler nedir:))

Kolyenin fotoğrafı değil, takan önemli..

Takın bol, takıntın az olsun Atalet'im

.. dedi ki...

kolyeyi canlandırdım gözümde. bayıldım!
bi de ben şu ruhbilimcinin dediklerinde durdum. süper tespit. tam durum o. adam kalıyor, duygular gidiyor, ayağa kalkıyorsun. (nerden biliyorum konulu bi açıklama yapmıycam)
hayranım ben sana.
o kadar.
8)

üçtemmuz dedi ki...

"sonra o duygular dağılıyor sadece yaşanan kalıyor elde.. o zaman fena halde şarap içip.. fena halde.. hayatın ne kadar güzel olduğunu da yaşıyorum doya doya.."

ben tembel bir blogcuyum. sana kendi yazından cümlelerle yorum ettim.:)öperim.:)

Sedencik dedi ki...

hayat zaten asayişle kemal arasında sarkaç sanırım :)
giyim ve tüm aksesuarlar hakikaten dışavurum...
çeşitliliklerini seviyorum...
ama en çok senin bu konulardaki becerini seviyorum:)
sevgiyle...

hayatgibi dedi ki...

çok güzeldi..
uzun gibi görünüyordu ama aktı gitti yazı..

eline sağlık..
( ve asayiş berkemal olsun hep.. )

Çağlar dedi ki...

benim için, senin şu ruhbilimcilerden, dediklerinin hapını isteyebilir misin. Ben senden teslim alırım bi ara.

Follow my blog with Bloglovin