9 Kasım 2009 Pazartesi

jartiyer.. koko.. şarap

çekirdekle sabah sohbeti..
anne bzim okulda.. kışın siyah kilotlu çorap giymek zorunlu..
çorabım kalmamıştı.. senin jartiyerli çoraplarından birini aldım giydim..
kızım düşer o kesin bugün..
hem niye yok çorabın daha yeni aldım bi tomar..
o arada çekirdek eteği sıyırır.. nasıl güzel görünmektedir..
atalet.. anlar.. bu bahanedir.. yaşansındır bu heves..
yarım gülümseme ile.. bi daha olmasın der..
çekirdek servise doğru uçar.. çekirdekle akşam sohbeti.. anne bugün beden eğitimi vardı.. gördüler çorapları.. şaşırdı millet.. nası bi annen var senin dediler.. hem annen kime giyiyo bu çorapları dediler.. ne bileyim dedim.. =D.. heralde babama değildir.. di mi ??
=D..

*************
coco.. şanelden önce.. izleyin.. kaçırmayın.. tam dozunda.. öyle moda dünyası filan değil.. bir kadının dünya görüşü.. hem de kadınların böyle görüşlere gerek duymadıkları devirde.. filmde söylenmedi ama bir cümlesi var.. elbisenin içinde kadın olmalıdır.. eğer elbisede kadın yoksa.. şıklık da.. moda da .. elbise de olmaz.. demiş.. mesela.. haha bi de bişi daha demiş..
erkeklerin çocuk olduğunu biliyorsanız.. zaten herşeyi biliyorsunuz demektir.. =D..
*************
güzel bir hafta sonu idi.. ama içkisiz di.. şarap içmeyi özledim.. ben..
yazın rakı bira iyi de.. şarapla konyakla keyiflenmeyi özledim.. onların çakırkeyifliği farklı.. rakı bira .. serin duş gibiyse..
şarap konyak.. kaşmir şala sarınmak gibi.. =)

hadi süper hafta olsun

10 yorum :

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

heheheheheeheh ben de suluköfte var, sende jartiyer. Ya insan jartiyer deyince annesini hatırlar mı?? ben hatırlıyorum, ne güzel bir anısı olacak çekirdeğin. Ayrı jenerasyondan ama aslında tıpkıda aynı jenerasyonun çocuklarıyız onunla biz. İkimizinde Jartiyerli anneleri var ve bir keresinde annem saçlarını pembeye boyamıştı, modaydı biliyomusun bir zamanlar. Çook öptüm seni.

senay dedi ki...

laleye kesinlikle katılıyorum :) keşke bende annemin jartiyer çoraplarını ödünç alabilen bi çocuk olsaydım :D ay ne güzel olurdu... bide babama değildir dimi kısmına bayıldım :P bu hazır cevap halleri nerden geliyor acep :P

bitti dedi ki...

haftanın süper olmasına çok ihtiyacım var der
ateletim o çorapları kendi için giyiyordur die aklımdan geçirir

kaşmir şala istediğinde doya doya sarılmanı diler

çok özledim der
öper giderim
muahhhhhh

beyaz gelincik dedi ki...

dediğin gibi olsun...
hafta

.. dedi ki...

film izlenecek.
canım çekti yakın zamanda şarap da içilecek.
jartiyerli çorabım hiç yok, alsam da giysem mi diye düşünülecek. 8)
ama esas:
ne giyilirse giyilsin "elbisenin içinde kadın olmak" konusu akılda tutulacak
ataletim öpülecek 8)

senay dedi ki...

dün yazmayı unuttum şimdi soruyorum. bu bloğun şatafatlı mosmor haline ne oldu ki böyle? o koca bannerin sayfayı her açışımda beni selamlıyor olmasına bayılıyordum mesela :)

alpernatif dedi ki...

ahah
Ondan sonra diyorlar ki hikayelerinde bütün bayanlar jartiyerli
Bir şey biliyoruz da yazıyoruz di mi ama :)))

verocka dedi ki...

jartiyeri sadece "j " harfim yeniden kullanılsın diye yazıyorum.

şarap fikrine katılıyorum

bittiye selam söylüyorum

verocka dedi ki...

he bu arada haftanın ortası yinede fena sayılmaz

Adsız dedi ki...

haftanın ortası oldu di mi..
süper olsun sonu verockası..

jandarma..
o da en az jartiyer gibi kadar..
ve birçok diğeri..
keyif olsun ..
sana bana bize..be verocka..
...

alper..
bütün bayanlar mı??
***

elbisenin içinde insan ve kadın bulunması konusu pek mühim gerçekten..

saklambacım..
***
dilaram..
dediğim gibi olsun hafta..
=)
***
bittisi..
evet.. kendime.. kamuya..
=)

şalı da şarabı da.. yudum yudum tatmadayım şu an..
ve haftanın süpere döndüğüne inanmak istiyorum..
***
lalem..
ben de az renge girip çıkmadım hatta bi ara kırmıı yeşil mor dolanmaktaydım..
taaaki.. çekirdek çok renkli bi kuş alıp sana benziyo diyene kadar..
=D..

atalet..


***

bir mor balon resmi bulsam oluvericek sanırım.. şenaycım..
=P..
***

Follow my blog with Bloglovin