8 Ağustos 2009 Cumartesi

=9

bi de seviyoruz ataleti dersiniz ya..
inanmıyorum size..

nası yani..

neden haber vermediniz..

hiç mi aklınıza gelmedim.. görünce..

dostu olun hayranı olun..
karşı taraftan olun farketmez..

ama insan bi haber vermez mi?? =P

hangi takımı tutuyorsunuz dedi bugün kuaför..
ben takım tutmam..
milli takımı...
dedim ben de..
aslında aile GSli idi severim alışkanlıkla..
ama ne bi futbolcusunun adını bilirim..
ne bi maçını izlerim.
buna da takım tutmak denemez..
di mi.. tamamen duygusal benim ki..

sizin çok seveceğiniz bi takım var dedi..
ööle mi dedim..hinim ya..
trabzonspor mu diye sordum??
hani bordo mavi.. şaşkın bordoyu morla mı karıştırdı..diye..
hani dağlara.. suya.. adını yazıyorum ya morrr diye..
özgürlük şarkısındaki gibi..
e kuaför de az mor sürmedi başıma.. sarışınlaşana kadar..
biliyo evet mor sevdiğimi..

renkleri karıştırdı sandım..
düzeltmeye hazır bi tonla..
trabzon spor mu dedim..
yyoook dedi..

gazeteyi getirdi..
sayfada koca MOR forma fotosu..
fotoları..
ulu manitu demişim ..
tutamayıp kendimi..
elbet sonra..
rerere..

haha bu sezon futbolla mı ilgilensem ne..=)
hem altı gol atmışlar bi de..

ama size alındım..
üzüldüm.. kırıldım hatta evet evet kırıldım ..

insan bi haber verir..
kuaför bile mor formayı görünce beni düşünüyo da..
bi de severiz ataleti deyip duruyosunuz..

sevgi özendir.. davranıştır..
abuk da olsa .. sevdiği bişeyi görünce o kişiyi hatırlamaktır..

olmadı blog.. olmadı..
nasıl alacaksın gönlümü bilmem..


Image Hosted by ImageShack.us

9 yorum :

Ece dedi ki...

Birisini hatırlamak için önce unutmak gerekmez mi?

Sen de unutulacak kadın olmadığına göre???

Hem gönlünü almaya falan da ihtiyaç duymuyorum.Zaten içimde..Bende..

Seni seviyorum

hayatgibi dedi ki...

bence de süper mor formamız.
tabi formadan süper olan şey, önümüze gelene bol bol gol atmamız..

koyu GS' liden sevgilerle..

Çağlar dedi ki...

ilk bahane: ben yoktum ki, tatilden yeni geldim.

ikinci bahane: sen bıraktın ki, biz bakalım.

ohoo, konuşturma.

Gergin dedi ki...

Ben bu yağcı kuaförden hiç
hoşlanmadım.
Hem de hiç!
O kadar!

Ada dedi ki...

Bu forma ile ilgili ilk aklıma gelen pembe slip mayo üzerine mor forma giymiş C.İpekçi fotosu :)
gerçi fotoşopmuş ama olsun...
O yüzden seni düşünemedim yani :)

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

tamam moru çok severim, bi sürüde morlu kıyafetim var ama GS de mora nasıl alışcam onu bilemiyorum.

uctemmuz dedi ki...

hayatımda mor renge aşık 2 dostum var. biri Ferda'm: 12 yaşımdan beri yol arkadaşım, diğeri de sen.:) ama ne GS formasından haberim vardı, ne de yeniden yazmaya başladığını görmüştüm. çok sevindim yazıyor olmana.hoşgelmişsin.:)

beyaz gelincik dedi ki...

seviyorum seni,
dememe gerek yok ki
ama yine de söyledim,yazdım....

Şarküteri dedi ki...

Benim hiçbir şeyden haberim yok. Mor forma mı yapmışlar Galatasaray' a? Eee sarı, kırmızısı ne olmuş?

Follow my blog with Bloglovin