2 Haziran 2009 Salı

hepitopu iki alıntı gerisi laf ü güzaf...

bi türkanşoraylıbelgeselkıvamında bişi.. trt1 de..
filmlerdeki sahneleri sosyolojik olarak açıyolar..
devrin kadirinanırıile beyaperdenin en iyi çifti olmuşlar o zamanlar...

bir sunucu vurucu bölümlere sesli girdiler yapıyo..
dedi ki..
ve bakınız önemli cümle geliyor...
"herşeyi isteyen.. elindekini kaybedermiş"..
sıkı durun yakışmayacak bişi söyleyeceğim..
ulan.. beyazperde çözmüş... sen hala.. yıkıl yıkıl...
dedim içimden ve hatta yazdım evet burda görüldüğü gibi..
ordaki sen asla türkanımşorayım değildi.....

zap...
sohbet saati...
handesiyeneri kırmızı rujuyla şu sofrada sohbet programı var ya.. aydın boysan filan ..orda..
" telefon açtım arkadaşlarıma.. ben romeomu buldum diye.." dedi..
ve "aşk bazen umutsuz da olsa ulaşılmaz da olsa onu yaşamak da güzeldir.. o yüzden her gün gittim o kafeye" dedi...
bayıldılar eski jenerasyon..
aşkın umutsuz halini en yakından tanıyan..
ama gene de bi gideyim bakayım belki de.. diye yine yeniden ..
hergün hatta günde bikaçkez..
aşk objesini görme umudu olan yerlerde dolanmaya...
hayır görsen nolcak..
büyük ihtimal ya görmezden gelecek ya hiddet ve tepki gösteren bi jest ile çene burun ikilisini yukarı dikecek..
zaten bu çene ve burun aynı anda dikilmezse yukarı.. aptal görünür insan bööle ağzı açık...
dur karıştırmıyayım.. evet yine yeniden aşk objesi görme olasılığı değerlendirilip..
cıx bugün de umutsuz diye geri dönülür.. kısa bir süre için..
bir dahaki sortiye kadar...
hmmm aslında bir çeşit sadomazo ilişki..
=D...

bayıldılar..işte aşk bu filan dediler....

şimdi aşk çok para yok deyip.. ritmik biçimde geçtim.....
zap....
hipopotamlar.....
zap....
politikacıbıyıklılar...

zap... nınını...
kalktım ve boğaza gittim....
işte mor basmasını o aman gördüm.....





Image Hosted by ImageShack.us

3 yorum :

Çağlar dedi ki...

ahaha mor basmasının lafını da benim blogda daha demincek yaptığın yorumın cevabında yedin :D

kürşat'ın porogramı değil mi o dediğin. Ama ben aydın bey'in rakı anlatışını seviyorum. Tarık Minkari de olunca pek bir sevimli oluyor idi.
Aşk tarifi mi, beni bozar, anlamam ben.

.. dedi ki...

kaçırmışım programı
aydın boysan'ın sohbetini çok severim, genelde bulunca yapışırım.
neyse, esas o değil de..
herşeyi isteyen elindekini kayberdermiş diye diye
dimyat pirinç buğday örneği vere vere
kaç nesli umutsuz hayalsiz bıraktılar acaba?
sonra da çıkıp "sikrıt yap herşeyi kap" muhabbeti.
tv'ler avaz avaz "daha fazlasını iste" diye bağıradursun bir yandan..
ayhh..
sinir etmesinler insanı!
mor basması diyince mor basma düşündüm.
mor basma'dan elbisem olsa da giyip bi köye gitsem, inek keçi falan sevsem.

beyaz gelincik dedi ki...

mor basması deyince,
buralarda jakarandalar var,yeşiller arasından
mor mor açıyor,
baktığımda içim misss,
yerlere de dökülmüş morlar
üzerine basarak yürüyorum
doğrusu...bahar da turunçgil çiçeklerinin kokusu,
kışınsa turuncular basar ,
turunç ağaçları her yerde çünkü...
ben akşam aşk dinledim
iskender pala'dan
zarif bir insan,
affedersiniz diyerek konuştu,
kendimi sarayda hissettim
:))))D

Follow my blog with Bloglovin