9 Mart 2009 Pazartesi

..

bazen herşeyi/çok fazla şeyi ister gibi göründüğümüzde..
aslında hiçbirşey istememeye çok yakınızdır..
silvia plat....

demiş..

doğru demiş sanki..

dün.. evle dışarısı arasında..
sık sık gidiş ve gelişler..
kısa kısa.. yetmedi..
akşam karanlıkken hava..
bi ara bi de yürüyüşe çıktım..
ılıktı hava..
iyi geldi sanki..
yeni moda bu..
karanlıkta durasım yok..
e gidemiyorum da.. uzun uzun..
her bahaneyle dışardayım o yüzden..
dur ben bi... geliim.. durumu söz konusu..

geçen haftadan eksik verilmiş haber..
kedimiz firar etmiş bi gece.. evi nerden ne zaman terkettiği meçhul..
soyaçekim mi.. meme mi?? ortama uyum/uyum sorunu mu... bilemedim..
sabah köründe uyandığımda..
camın dışından bana bakıyodu..
ne kadar benziyo dedim lekeye..
sonra baktım o gerçekten..
=P
gezmiş.. takılmış.. rahatlamış..

hani derler ya.. kaledir insanın evi..
yok karar verdim ..
bu ev elek gibi.....

Image Hosted by ImageShack.us

8 yorum :

Çağlar dedi ki...

eleğe cevap: incelikler yüzünden...

carpediem dedi ki...

"kır atın yanında duran,
ya huyundan ya suyundan derler"
evin annesine özenmiş
leke de...

.. dedi ki...

8)
lekeye güldüm.
gidip gelmesine sevindim.
gelebilmesine.
de,
2 ay sonra bebekler gelmesin!
iyi haftalar olsun ataletim.
gülümse hep.

uctemmuz dedi ki...

Geri gelmiş mühim olan o.:) Ne yaramazlıklar etmiştir.
Ay benim de yürümem lazım ataletim. Yine eve kapadım kendimi,çıkayım bugün...Biri söylemese aklıma gelmiyor.:)

Ece dedi ki...

Ben de her fırsatta atıyorum kendimi sokağa. Lâzım olan peynirden 250 gram alıp,bittikçe 250 gr daha almaya çıkıyorum meselâ.Küçük bahaneler oluyor.
Sabah yürüyüşlerinde kaybolmak istiyorum.Biraz daha geç dönebilmek için:))

Leke'ye aman dikkatt!! Tadını aldı sokağın bir kere. Bizim kediciğimiz,sokak kedilerinden FIV kapmıştı. Korkutmak gibi olmasın ama, böyle bir tehlike de var.

Öpüyorum sulu-zırtlak bi halde.

laleninbahcesi dedi ki...

aaa o leke bana benziyo, her fırsat bulduğunda evden kaçan ama sonra da evim evim güzel evim diye koşan biriyim çünkü.

yürüyüş işi iyi ama karanlıkta yürüyemem eski günlerden kalma bişii. Öptüm seni

alpernatif dedi ki...

En azından giden geri geliyor :D

geçkalmadımki dedi ki...

ne güzel söylemiş silvia plat.. çok sevdim o sözü..
Bide nasıl olsa Lekenin aşıları tamdır.. bide daha bebek sayılır dimi..fındık kırmaya gitmemiştir sokak kızı.. maazallah bide torunlarla uğraş işin yoksa :)) yok yok bişi olmamıştır canım :))
Sevgiler...

Follow my blog with Bloglovin