25 Ocak 2009 Pazar

..



harita

spa kadar iyi gelen bişi yok..
insana..
sorunu çözmez elbet.. ama sorunu ele alacak gücü sabrı toparlamayı sağlar..
bizanslilar.. suyun ve onun çevresindekilerin iyi gelen gücünü bilirmiş..
tarabya.. deniz banyoları nedeniyle terapiya dan.. samatya da.. kum banyoları nedeniyle psammotiadan almış isimlerini..

su akar.. dertli bakar.. içine yoğunlaşır..
su değer.. endorfin verir bünyeye.. acıyı uyuşturur..
su ılık .. gevşetir.. serotonin verir..
baktım minik xx pek sakin..
bir spa kürü.. evde.. xx koalisyonu.. kıkırdama.. önce yüzeysel sonra gerçek..
bi sürü maske krem.. koku.. köpük.. mum ışığı.. müzik.. dokunma..
uyaran.. dindiren .. yoğunlaştıran eylem.. sonucu ..

derlenip toplandım..

hala elimi oynatmamaktayım..
ama bu sefer bir nerden başlasam durumundayım..
bu da iyi bişi.. sanırım yani..
en azından benim için..

azıcık da sizin için..
zira..bu arada..
başka konularda.. çevikleşti gene beyin..

bir koy projesi gördüm..
resimdeki haritası.. tıklarsanız katılanların eklediği baloncukları görürsünüz..
neden böyle projelerde hiç bizden ve tüm OD ve A dan nerdeyse hiç katılım olmaz..
çevreyi mi sallamıyoruz..
burnumuz dertten mi çıkmıyor../ filistin ..ırak.. asya mini devletleri afganistan/
aştık zenleştik de.. o yüzden tepinen batı camiasnı ööle kayıtsız mı izliyoruz../bir..olma peşindeki dinler bölgesi..islam.. budizm.. maddeden uzaklaşma??/
haberimiz mi olmuyo../olanıda yapmayıp yıkıyoruz.. bakınız nişantaşından çalınan yünler.. ve bakınız pippa/
yok negatif fikir üretmeyeceğim..

neyse.. benim bir kumlu körfez bulma şansım yok..
ama olur da iki taşı yan yana koyup resimleyip..
oracığa bi balon eklemek isterseniz.. sahile yakın bi yerde yaşadığınız için..
kurallar ve bağlantı..
resimden de gidersiniz.. burdan da..



çok basit.. aslında..
hatta benim yaptığımı yapın..
siz de..
eve getirin soora bi minik projenizi..
misyon da yükleyin ona..
hedef belirteci yapın..
**********
umut kötü bişey mi..
umut nedeniyle mi yaşamdaki kavgalara son veremiyoruz...
*********
okuyan.. ama yorum yapıp da o bloa da atalet bulaştırmak istemeyen
Image Hosted by ImageShack.us

4 yorum :

beyaz gelincik dedi ki...

beylik bir laf ama,
"umudunu kaybeden herşeyini
kaybetmiş demektir"
birazcık umut deyip
yazmaya devam ediyoruz...
öyle değil mi?
atalet...

geçkalmadımki dedi ki...

Okudum, bilgilendim, umutlandım,
söylediğin yerleri gezdim, gerekenleri yapmaya çalıştım..
yazının sonundaki okuyan ama yorum bırakmayan lafına ayrıca memnun oldum (tabi geçici süre içindir diye düşünerek) zira benim bir takıntım vardı.. Ataletin yorumunu görmeden Onun fikrini almadan yeni yazı yazamıyordum. bu gün de uğrayamadı Ataletim diye düşünüp bekliyordum.
O zaman öpeyim, kucaklayayım, sevgilerimi bırakayım gideyim...

Şarküteri dedi ki...

Ortadoğu ve asya dan hiç katılım olmamasını orada deniz olmamasına bağladım iyimser olarak. Gölleri falan çıkartarak...

Bir yandan da Cem karaca "beni o limana çıkaramazsın" diyor. Oy anam oy. Yazıyı bırakıp müziğe karışayım en iyisi.

ussuahkâm dedi ki...

saatlerdir
aradım taradım.
buldum ama sonunda.
ara ara oluyor.
bu vardı.
nasıldı ama?
sonra gelip
aranıp taranıyor hani.
bu sayfa için de
burdaki
"hedef belirteci"
yazısı.
ara ara dur.
en sonunda bu ayki yazılar içinden çıktı.
iyi de oldu.
okundu.
teşekkürler bırakılmadan edilemedi.

"kaçak" oynasam da
buralardayım, denilerek
diye bi selam da eksik edilmedi.

kalasın iyinde.

Follow my blog with Bloglovin