10 Ocak 2009 Cumartesi

..

yeniden saime hanımın kızı..
cumaların program yapıp gezeni olasım var..
sabah yorgun olacaksam bari bi yaşanmışlık için olsam..
***********
18lik.. arkadaşıyla çıktı akşam..
baktım ben fazla arkadaş rol modelde olmak zorundayım..
ketum benim gibi çünkü..
iki kırtık laf alacaksam ağzından..
illa ki yorum etmeden ve sohbetsi olmak zorunda..
babasına devrettim bu kontrol ve takip işlerini..

ona kadar izin verildi..
miş..
sonra.. babası e hani nerdeler erken dönücez arkadaşımı da getiricem dedi.. nerde kaldı dedi..

bi aradı.. uçuyo ..lar
çabuk eve dedi..
yok..
sonunda ben yapıştım tele..
ikisi de kapalı..
hmm metrodalar dedim..
kapıyı .. anahtar deliğini bulma çabalarını duydum ama..
özel bişi konuşuyolar diye açmadım..
bi de üstümde çekirdek vardı..

uzun zamandır ilk kez..
önce yanıma.. sonra da kucağıma yerleşmiş ve sonunda uyuyakalmıştı..

tevede devede keyfi.. ekranda.. ilginç bişi.. yaşlı doğan bi bret pit vardı..
filmin üzerinde..
hepimiz.. fırsatlarla kuşatıldık.. kaçırdıklarımız da dahil diyodu..
eh nasıl izlemezsin..
tüm telefon konuşmaları.. sknın ben de bari bunlar gibi oliim deyip kendine bi viski koyması..onun bi ara salondan çıkmasıyla viskiden kadehin yarısını lüplemem..
arada kedinin dirseklere ani saldırılar yapması../dirsek fetişizmi varsa.. bizim kedi fetişist o zaman/..
iki onsekizliğin gelmesi..
daha önce.. bizim evde yarı komada bakım görenin..
akıllanmış ve aklı başında gelişi..
bizim aklı başındanın yerçekimine uyası olup da.. hem kendini hem de kuyruğunu dik tutması..
çekirdeğin onlar içeri gelir gelmez.. yukarı fırlaması..
sknın iki onsekizliğe ee naaptınız bakalım diye başlamadan önce benim..
hayatta tek bildiğim doğru var..
o da sarhoşla sarhoşken didişmeyeceksin.. diye fısıldamam..

o da öyle yaptı..
sohbet ettiler.. ben ortamı terkettim elbet..=P

onsekiz çarpı ikinin biz biraz oturucaz diye odaya geçmeleri..
sknın..
bunlar bişi değil bu devirde..
bu kadarla kalsınlar yeter..demesi..

diğer onsekizliğin..
ben onu yatırdım diye yanımıza gelmesi..

sknın bari kussaydı demesi üzerine..
diğer onsekizliğin.. kustu biraz demesi.. ohh diye sevinmemiz..
ama çok değil.. normal kustu demesi..
kusmanın normaline gülmemiz..
aslında onların saflığına gülmemiz..
gibi aksiyonlar sayesinde..
iki saat 36 dakikalık filmi..
yaklaşık 4 saatte..
sk ile başlayıp.. çekirdek ile devam edip..
diğer onsekizlik ile bitirmek..

düğmelerle ilgili bişiler dediler filmde anlamlı ve içerikli ama aklımda kalamadı aktaramayacağım..

saat ikiye gelirken yattım..
e biraz da..
sohbet ettik..
diğer onsekizlikle..

nesi vardı dedim..
notları kötü bu aralar dedi..
üniversiteye taktı ama.. okulu boşladı bu ara..
hmm.. söylemedi bişi.. ama tahmin etmiştim..
pek ketum bu aralar..dedim..

evet .. öyle kapanınca ben de etkili olamıyorum dedi..
bakıştık..

seviyorum onsekizliği.. de diğerlerini de.. pek sahipler birbirlerine..
de..

neyse.. dedim.. hayat başarısı okul başarısı değil.. elbet.. zehir etmemek gerek..
ama gene de ordan da alınacak ne varsa almak gerek..
evet dedi.. ben de geçen sene böyleydim..

hadi bakalım dedik yattık..
bir saat sonra..
sk hastaneye doğru yola çıktı..
üç saat sonra döndü..
o dönmeden önce benim onsekizlik..
banyo çıkartması yapmakta idi..
kedi de bu sabah erkenciyiz diye pek mutlu idi.. kediyi hala gece olduuna ikna ettim..
onu yatırdım..
sk geldi..

problem çıktı mı dedi..
yok dedim normal kustu..

üzmeyelim çocukları okul ders diye.. dedi..
yeniden uyuyamadan saatin çaldı ve ..
çekirdekle benim.. kursa diye evden fırladık..
salonda.. kahvaltı eden.. bir diğer onsekizlik..
yatak odalarında evin esas xylerini bıraktık..

ataletin sirki..
pek faaldi dün akşam..

yorgunum..
eve gidip uyumayı bekliyorum..

tam konu bitti artık yazıcak bişi yok dediğimde buranın anı defteri olduunu hatırlatan bişi oluyor..
bu da burda dursun........

************


Image Hosted by ImageShack.us

7 yorum :

kumhavuzu dedi ki...

iyimidir kötümü yoksa normalmi:D bilmiyorum..
ama seni okudukça..hele bu yaşananlarla
neredeyse tüm zamanımı kendimle ilgili kullanabiliyor olduğumu tekrar farkediyorum:)işte buna dahil:)

kayipsimurg dedi ki...

Ben de sabahladım. Uzun yıllar sonra ilk defa. Eve döndüğümde saat 06:30 du. Senin o kadar sözünü ettiğin, benim de kafam kaldırmaz diye gitmediğim rock bara gittim gece 02 den sonra.:)
Anne olmaya heves etsem, senden bi ders, kurs alırdım. Ne güzel kuruyorsun dengeleri.

lale dedi ki...

çok doğru demişsin anı defteri burası. Dün gece, gecenin bir yarısı tık uyandım. Aklıma annemsiz eve ilk gidişimiz geldi. Oturdum pencerenin önüne. Biz de 18lik olduk dimi. ben sarhoş olduğumda tek hatırladığım çevremdeki herkesi sarhoş olmadığıma inandırmaya çalıştığımdı. Evlerimiz birer sirk gerçekten de. Öptüm seni çooook

Dolphinblue dedi ki...

tatlım sen tam olarak yaşayabilmek için ekstradan ne alıyorsun? paylaşmazsan ölümü gör :P

geçkalmadımki dedi ki...

Simurga katılıyorum..
Ne güzel kuruyorsun dengeleri..
Annelik kursu alınabilir senden ama tüm yaşamla ilgili bir kurs zaten sayfan...
Seviyorum seni...

alpernatif dedi ki...

ben gene SK ya takıldım
ama şeye takıldım
hani böyle elinde viski bardağı,eski türk filmlerinde zengin babaların akşam çocuklarını beklerken köşkte bir kadeh viski doldurup beklemeleri gibi
- Nerdeydin kuzum ?
- Arkadaşlarla eğlenmeye gitmiştik babacığım !
- Daha erken gelin yavrum. Bak sana sürpriz parti hazırlamıştık. Adriana Lima bile geldi. Beklerken uyudu
- Aaaa ! Nerde ?
- Yukarıda deli çocuk. Hadi bakiiim. Bana da iki buz getir yatmadan !

Süpersin(iz)
normal kusma da koptum :D

Adsız dedi ki...

biliyorsun 18 liği merak ediyordum
ne zamandır bahsi
geçmiyordu diye.
yazıyı okuyunca anladım ki
aslında sende merak ediyormuşsun,
zor iş ebeveyn olmak...
her döneminde üstelik!
gelişim-ergenlik kuralı olsa gerek 18 likler sorulardan hiç hoşlanmazlar , neler yapmışım aileme ne rakılar tükettirmişimdir kim bilir?

*bir de biyonik olduğuna inanmaya başladım...

öperim

Hera

Follow my blog with Bloglovin