3 Ağustos 2007 Cuma

burda olmanı isterdim





wish you were here..

So, so you think you can tell
Heaven from Hell,
blue skies from pain.
Can you tell a green field from a cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?
And did they get you to trade your heroes for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
And did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Running over the same old ground.
What have we found?
The same old fears.
Wish you were here.
**********************
burada olmanı isterdim

demek , demek..
cehennemle.. cenneti,
mavi göklerle.. acıyı,
ayırdedebileceğini sanıyorsun??
yeşil bir tarladan.. soğuk çelik rayları..
gülümsemeden..peçeyi,
ayırdedebilir misin??
ayırdedebileceğine inanıyor musun??

ya kahramanlarını.. hayaletlere ??
sıcak külleri.. ağaçlara??
sıcak havayı, serin rüzgara??
soğuk konforu , değişime??
değişmeni sağlayabildiler mi??
savaşta bir taraf tutup yürüyen olmayı, ,
kafeste bir yönetici olmaya değişir misin??
ne kadar.. ne kadar isterdim.. burada olmanı..
biz akvaryumda,
birbiri ardından yıllarca yüzen iki kayıp ruhuz,
aynı zeminde koşan.
Ne bulduk??
aynı eski korkuları..
burda olmanı ne kadar isterdim..


ustalara şapka çıkardım gene.. pinkime floyduma helal derim.. sapka .. gözlük .. çıkarırım.. soOOOo

3 yorum :

Adsız dedi ki...

Çıkart ben de çıkartırım olsa şapkam gözlüğüm kafada gözde hali hazırda..
En böyle dinleye dinleye yola vurulasımı getiren şarkılarıdır bu ...Bi de galiba farlı bişeyler de hatırlatıyor bana :)
Pek bi sevindim burada dinleyince bi anda ...

Adsız dedi ki...

pink floydun her şarkısı güzel aslında...düşününce karşılığı çok uç olmayacak şeylere bile değişceğim şeyler var sanırım...

birdemetmavi dedi ki...

Tatil moduna girdiğim için, her dinlediğim şarkı güzel :)
bu bambaşka tabii ..

Follow my blog with Bloglovin