20 Aralık 2017 Çarşamba

11. yaş dönümü nedeniyle...

insanlar neden yazar diye soruyor tezer.. bir dizi cevap ekliyor.. biri de "aksi halde yaşamayi sürdüremeyecegi icin yazar.."

işte tam da öyle bir zamanda yetişmiş blog meğerse bana.. bilmemişim o zaman..
kısa bir süre sonra acımadı ki demek için..
değistirme bedelinin.. sürdürme yükünden ağır olacağını düşündüğüm için..
can kırığı yaşadığım tüm zamanlarda burada oldum..

kırmızı elbiseli kadın olmayın.. hayatı ertelemeyin diye bağırındım..

güç gitmek midir.. kalıp dayanmak midir diye tartıştım..

üretiyorum.. teselli üretimdedir dedim..
yöntem gösterdim..

aman.. bunu yazmak istediğinden emin misin diye gelen özel mesajlarızı..
öptüm kokladım..
sarıldım ağladım..

kadın öykulerimi derledim..
kirmızı rujları.. mor elbiseleri..
jartiyerleri..
gorilla gerillaları..
unutulmus kadim kadinları..
siz olmasaniz kime anlatırdım..

beni sorularım..
metaforlarım..
saçma sapan meraklarım..
uzun yazılarım..
gereksiz şımarıklıklarım..
ilkokul çocuğu düzeyi dikkat çekme isteğim..
kitaptır.. boyamadır bahçedir latincedir.. meraklarım..
sıkılıp nedenini diyemedigim anlarım..
haklı haksız isyanlarım..
tüm oyun tekliflerim.. dayanışma isteklerimde ..
yalniz bırakmadığınız..
sayfanın başından bir kez bile boynu bükük kaldırmayan dostluğunuz için..

sayfalarızı okuduğumda öğrendiklerim..
merak edip peşine düstüğüm bilgiler..
siz olmasanız anımsayıp yazmayacağım kaybolup gidecek anılar için..

her sey için..
gerçek hayat kadar gerçek olduğunuz icin..

teşekkür ederim....
sevgi.. dostluk.. dayanışmanın gücü adına..
ve özlemle keşkülü.. veroçkayı..
emeli.. anarak....
11 yili geride bıraktık mesdames..et messieurs...
11 daha yazalım dilerim.. bugün..
hepinize gelsin..
birbirimizdennn başka....nirinim..

https://youtu.be/Ce2ce58KDaM

atalet.. dı cok mutlu..

posted from Bloggeroid

9 yorum :

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nice nice uzun yıllar yazın yazalım.
Blogunuzun doğum günü kutlu olsun. 🎀🎁🎂🎈❤❤

beste dedi ki...

nice yillara bacim :)

Leylak Dalı dedi ki...

Her bi şeyden kardeşim, nicelerine, hep birlikte...

Unknown dedi ki...

Biriktire biriktire kitap da olsun

Ece dedi ki...

Sen hep yaz, hep cıvarda ol e mi!
Nice onbirler görsün blog inşallah

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Bu sene de blog günümü kutlamayı unutmuşum, vefasızlık ediyorum bloguma.
Ama iyi ki sen gibi blog dostları hatırlıyor; öyle olunca blogların bizim için ne kadar önemli olduğunu da yeniden hatırlamak mümkün oluyor.
Blog dostluğuna, nicelerine...

PS. Şarkı çok güzel :)

Işın dedi ki...

Nice yıllara

Bucera dedi ki...

"aksi halde yaşamayi sürdüremeyecegi icin yazar.."
yazdık yaşıyoruz yaşayalım .....iyi ki yazmışsın

Ecehan dedi ki...

Nice nice nice tutunmalara..tutunabilmelere..yazmalara..boyamalara...olsun...

Follow my blog with Bloglovin