19 Ekim 2017 Perşembe

devam 2.. cumaya geldik..

Cuma günü..


Biraz daha enerjik kalktım..

Öksürük de azalmış..

Yanmalar da azalmış..


Öğlende hbç telefon etti armutlunun anahtarı var mı sende..

Yok dedim..


Bugün seramiklerin döşenmesi bitti.. Derz atıldı..


Akşam eve geldim kapı kilitli..

Anahtarın biri ustalarda..

Bende olmayan kilidi çevirip çıkmışlar..


Çekirdek akrobasi kursunda..

Kurs cihangirde..


Benim gün boyu iyi giden halim..

Eve gelirken yükselen bir ateş ve kırgınlık ile doruk yaptı..



Ben kapıda kaldım diye çekirdeği arıyorum..

Telefonu kapalı..

Birlikte olduğu arkadaşını arıyorum.. Açıyorum..


Kapıda kaldım ben diyorum..

Neyse ki yakındalar..

Hemen geliyoruz diyorlar..

Arabada oturup bekliyorum.. Az sonra geliyorlar..

Üç genç..

Bir sevgi ve şefkat gösterisi..

Aslında sen arar aramaz kalktık ama trafik diyorlar..


Dördümüz birden banyoyu görmeye çıkıyoruz..


Güzel olmuş..


Acaba salondan çıkartmayı düşündüğüm.. Kristal avizeyi oraya astırsam mı..

Hani.. şöyle lükse tavan yaptırsak mı madem spa olcak..

Diyorum çekirdek bilmiyorum diyor..

Düşünemiyormuş.. Bak diyorum arkadaşın olur aslında hoş olur dedi diyorum..

Bilmiyorum dedim diyor.. Bu banyo onun değil bi de..




Onlar akrobasiye gidiyorlar.. Ben yatıyorum..

Akşam arkadaşında kalacak..

Cin meselesi..


Diyeyim siz anlamayın ben anlayayım..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin