9 Ekim 2017 Pazartesi

9 ekim.. pazartesi..

sabah ustalar geldi.. onlari eve sokup terkettim evi..
artik kibele karma ve evrenin tum iyi enerjileri calissin benim icin..
aksamdan cekirdek evi terketmisti.. digerleri hbc ve arkadasini kalk borusuyla kaldirdim..

trafik nisbeten iyiydi..
neye nisbet yagmurlu gunlere.. bazi pazartesilere..
ise vaktinde geldim gerci..
bogazim yaniyor bugun..
giderek artiyor..
yillik larenjitimi oldum..
bir haftadir surunen hbc bana bulastirip iyilesmis olsa gerek..
geldigimde masamin uzerinde iki kitap duruyordu..
ben cezar ve tanri cezar..
armagan .. bana birakilmis..
sonra poliklinige baslamadan servistekilerin hatrini sordum..
ordan da ishiguro kaptim..

edebiyatla ilgili doktora yapan bir fizyoterapistim var.. ayrica iyi bir okur..
nobel'i onunla konusmustuk..
ishiguro hic okumadim..
fantastik edebiyati icime sindiremiyorum nedense..
buyulu gercekligi kabulleniyor oysa bunye hatta seviyor..
iste bugun de o konuda yazistik/konustuk..
buyulu gerceklik.. gerceklik..
cunku buyuyu yaratiyoruz bizler..
hem latife tekin cikip geldiginde ikimiz de inanacak yastaydik buyuye..
latifenin roportajini soyledim..
o arada ben sema kaygusuz roportaji buldum.. "daha kurban dilini oturtmamis.. daha itiraf olmamis daha toplu mezarlarini dikmemis.. halkindan ozur dilememis.."toplumun hala ayni hizla devam edisi..

tabii bunlari oyle oturum oturum konusup yazismiyoruz.. aralar.. molalar.. derken bu linkten 3 4 dakika izledim sadece..

bogazim cok yaniyor ve calisiyorum..
bogazim icin nane sekeri... o da komsu odadan geldi..

sahi ..
bak..
tam da bienal temasina uygun gidiyoruz..
benim komsularim cok iyi..
kitap seker..
icimdeki cocuga pek uygun komsular..

isten sonra bauhausa gittim..
gokyuzu cok guzeldi..





seramigi aldim sonunda..
yarin getirecekler..

ordan markete ve eve geldim..
green life diye bir marka var hayvan deneyi yapmiyor ve cevreyi kirletmiyor onu kullaniyorum ve cok memnunum..
stoklarimi yaptim..
evi aradim.. bir sey istiyor musunuz diye..
cekirdege tatli.. hbç'ye biber aldim..

elimde brokoli kahve tatli ve biber ile geldim.. diger
paketler hala arabada..

hemen banyoya baktim.. yarisi kirilmis.. sanatsal bi sey yok..

bir sicak bisey icimi oturdum suraya..
yazilar geldi aklima..
hadi o zaman..
onlari ekledim..

sema kaygusuz roportaji..
ve okumaya baslayinca haksizlik ettigimi anladigim ishiguroyu alip yatiyorum..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin