28 Ocak 2017 Cumartesi

Uyku.. çelınc 11 12.. erbane mora boyalı gömlek.. ve diğerleri..

bu hafta zordu..
ruhumu yordu..
çocukken ruhi bedeni travmalarım olunca hemen uykuya sığınırdım..
saime hanım hep babana benziyorsun derdi ..
babamı  çok sevsem de bunun bir eleştiri cümlesi olduğunu hissederdim..
o yüzden uyumamaya.. ayakta kalıp baş etmeye uğraşırdım ..

uyku iyileştiricidir..
mayalanmak.. demlenmek gibi olgunlaştırıcıdır..
yıllar içinde toplumun bunu hiç bilmediğini fark ettim..
hep etki tepki ile yaşıyorlar..
o yüzden bu yanan canlar..
annemin söyledikleri yüzünden..değişim oluştu bende.. 
artık uyumanın zayıflık olduğuna inanmıştım.. bi kere..
işte ben esas o zaman zayıfladım..
ve uykularım bozuldu..

bu hafta uykular delikli.. bünye gün boyu yorgun..
yine de bazı girişimlerde bulundum..

gardroptaki en eski giysi ve fotoğrafı diyor çelınc..
yanılmıyor isem lise mezuniyet  balosunda giydiğim ipek gömleğim..

bürümcük mintandan önüne laleler işleyip dikmişti .. Saime hanım..
Sonra ben Onu kumaş boyasıyla mora boyamıştım
nakışlardaki renkler etraflarını boyadı diye..

çok güzel olmadı.. belki siyahla da boyamalı ya da camaşır suyunda açmalı..
fotosu yanımda yok.. eski bir bloğuma yüklemiştim..
ama linki kırılmış..

Sonradan eklerim ..
Herşeyi sonradan eklerim ben..
Bazen de eklemem..

12. Soru..
Son on yılda hayatında neler değişti demiş..
Bak bloğa..
Kalbi kırık küçük bir kız çocuğunun sözleri vardı bende..
Artık kalbim kırık değil..
Çıkıl çıkıl..
Bir kez bu kadar kırılınca ..
Artık bir bağışıklık kazanıyorsun..
Ergen annesiydim...
Artık yaşları erişkin cocuks'un..
büyük hala oldum..
aynur gitti....
bahçedeki ayva ağacı kesildi..
pofi öldü.. avniye geldi hayatımıza..
artık sabahları kargalarla beraber uyanmıyorum..
uzun yolda araba kullanıyorum.. bir binişte 10 saat kullanabiliyorum misal..
sonunda kendi iç müziğimi yansıtan aleti buldum..
erbane çalmaya çalışıyorum..
hala düm teka düm Tek vururken teka ile tek ses farkını veremiyorum..
kıyamaz gibi dokunuyorsam demek..

Bazı değişiklikler son bir aya toplandı..
Dahası da gelecek...
Sanıyorum....

Uyursam dilediğim gibi...
Uyursam eğer...


1 yorum :

Zelda Capulet dedi ki...

çocukken ben de uyuyarak rahatlardım; şimdi uykusuz, uykusunda huzursuz bir tipe dönüştüm. sizinle tuhaf bir ruh yakınlığı hissediyorum ve blogunuzu çok seviyorum; bunu demiş olayım buradan :) sevgilerimle, z.

Follow my blog with Bloglovin