20 Ocak 2017 Cuma

Etrafındakiler hangi sorunu çözmek için sana gelirler..

Diye sordu çelınc..

Sen akıllı kadinsın..
Bak bu konuyla cok ilgileniyorsun bilirsin..
Bi şey sorcam..
Bu cumleleri duyduğumda arkasindan ne geliyor..
Bilemedim..

Bu maddeyi elbette.. 
Mesleğimle alakası olmayan sorular olarak algılıyor..
Ve öyle cevaplıyorum.. 

Dekorasyon tadilat tamirat soruluyor..
Bahçe soruluyor..
Kitap soruluyor..
Aile ici ilişkiler soruluyor..
Bunu nasil yaptın deniliyor en sık..

Bir de son zamanlarda eeee!!! Napılabilir o zaman!!!
Diye dikleniliyor..

Benim sorunum.. çabuk anlıyorum..
Soru kalıbına dönmeden anlıyorum..
O yüzden hemen kişiyi "güç sende.. ne istersen olabilirsin..
Ne istersen yapabilirsin..
Yaptığın her şey .. 
Verdiğin her karar sen yaptığın için güzeldir"
Noktasına getiriveriyorum..

Sonra renk dans..
Fikir önderi olasım..
Tek tip çözüm öneresim yok..
Zaten sorunlarından bahseden insanlar çözüm arayanlar değil..
Genellikle derdini anlatmak isteyenler..

Çok benmerkezci narsistik gelebilir ..
Usta dokunuşu yapmak dışında öyle yol gösterici yapım yok... napiim..

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin