9 Şubat 2015 Pazartesi

siyaha soluyoruz içimizde kalan düşlerden..

buraya not etmek istediklerimi yazdım ve sildim canıtın..

daimi şikayet edesim var..
şikayeti hiç sevmem..
en çok kendimde sevmem..

yapsam..
yapılası..
dediğim hiçbir şeyi yapmamakta devam..

yine güzel bir dizi buldum 'suits'..
birşey yok aslında içinde..
ama örgüme eşlik ediyor..
tabii aslında biraz gardırop düzeltsem daha kendime hayırlı olurdum..

'artık' böyle bir lüksüm de olsun..
deyip tembellik ediyorum..

bir sabah uyanacağız ve bahçe Vakti gelmiş olacak ondan önce..
içerleri toparlamak iyi olurdu..

okuyor .. izliyor.. örüyorum..
ekmek çorba dönemi bitti..

epizod'lar halinde yaşıyorum..
blog.bana birçok konuda yardım eder..
yine olsun..

öğrendğim son konu 'geviş getirme'
bir 'davranış.. istenmeyen olay.. yaşam ayak sürçmesi' anında..
akılda takılıp kalmış olan ilk anıdan başlayıp..
homurdanmak..

ilerlemeyi engelliyormuş..
Co-rumination dostlarla yapılanı..
kaçınılması gerek..
yazıda otoanaliz zarar verir alıyordu
bunu farkedeli yıllar oldu ..
bu 'artık' Zamanda çözülür mü?
a yalnız yaşayıp entelektüel hazlara adanalıydı kendini diyordu Lahiri karakteri Gauri için..
Saime hanım 'aman ha' demişti..
bundan çıkan sonuç Momma knows best!
önümüze bakıyoruz ..
açılın açılın..
nefes alamıyor..

rutine dönelim mi?
okunmuş kitapları kitaplığa yerleştirelim..
canlı renkte bazı yastıklar koyalım kanepeye..
buduarın duvarını boyayalım..

orda burda duran notları derleyip toplayalım..

not defterleri mandala g'li dolsun..
hepsine bir süre tanıyalım..
sonra götürüp denize atalım

megarevma'dan..
iyice bağlamış olalım defterleri
yüzerek gitsin çırpıntılı akıntıdan..

instagramdaki info'm çekirdeği üzüyormuş..

benim en güzel düşlerim içimde kaldı diyen şiir..

info'ma kadar okuyan bir çekirdek..
bana destek olası geliyor..
ataletten sıkılıp..
tekliflerle geliyor..
hayır deyince
niye?
istemiyorum deyince
niye?

beni en Çok niye? ler yordu
yoksa trafik mi?
yoksa zaten'ler mi?
yoksa ama'lar mı?
hep her Zaman ve hiçler' mi?

peki ne Yapıyorsun? sorusu..
onun hiç mi katkısı yok..
çünkü atomu parçalayıp durmuyorum gün boyu
Q zaman eksıkbişeyler yapıyorum..

defter yaparsam işte derim belki
olur mu ki
cevap kapak tepki..
önümüze bakıyoruz
geviş getirmiyoruz
yavaşça siyaha Soluyoruz...

posted from Bloggeroid

1 yorum :

Leylak Dalı dedi ki...

"Siyaha solmak", iyi terim. Galiba bu aralar hepimiz siyaha soluyoruz. Bahar bizi biraz renkler mi ki?

Follow my blog with Bloglovin