4 Aralık 2014 Perşembe

yorgunum cunku.. likor yaptim.. haber izledim.. ve digerleri...

iki sey var not etmek istedigim blog ..
onun icin geldim..

birincisi..
bir sohbette birisi..
bir uzman icin fazla isyankarsiniz dedi..

uzmanligi bir kenara koy..
insan olarak isyankarligi dusundum..
evet..
daha cumlenin akisi ilerlerken..
soylenecegi anladigimda..
icimde buyuyor isyan.. hayir hayir diye bagirtim gelip yapisiyor girtlagima..
onu kontrol etmeye calismakla geciyor sonrasi..

isyan olmadan hic bir sey olmaz..
isyan .. sorunu gordugunde..
haksizligi farkettiginde hissedilen sey..
isyan seni bu sorunu cozmek.. haksizliga care bulmak icin yuruten motor duygu..

iste bu yuzden nirvanadan nefret ediyorum..
dunya yansa umuru olmayanlardan..
elle gelen dugun bayramcilardan..
bekle ic huzurunu bozma..
gecer ve goruruz avuntusundan..

sen oyle oturursan delip gecer..
hic de gecmeyebilir..
bi bakmissin alismissin.. hem nasil..
gecis zamanlarinda susup beklemek..
farkedilmemeye calismak..
nafiledir..
neydi mottomuz..
susma sustukca sira sana gelecek..
ne oldu..
sira epeyce yaklasti..

isyanini organize et..
iste esas motto bu olmali..
artik bu olmali..

ikincisi..

uc darbetesirli duygudurumum etkisi altindayim..
kadinlara cocuklara ve gocmek siginmaci olmak zorunda birakilmislara yasatilanlar icimi eziyor buruyor..
kosup ekmek corba yapiyorum..
sanki kapima dayanacaklar hepsi.. onlara dagitacagim..
yasam bicimimle ilgili her karar dayatmasinda icim sisiyor sisiyor oyle bir enerji patlamasi..
icimden cikarken sanki gogus kemigimi gogus duvarimi yarip cikacak..
kontrol etmesi her gun daha zor bir hale geliyor..
ilgisiz duramiyorum boyle seylere.. ben farketmezken ya cok yakinima duserse.. korkusundan..
bakiyorum .. surekli uzerinde gozum..
ucuncusu.. yasam zaten uc gun..
onun da icine edilmesinin eli kulaginda..
o zaman..
yap likor susle evi..
ye ic gez toz..
seks kahkaha flort ne bulursan vur dibine durtusu..

sonuc cok yorucu bunlarin hepsi..
cok yorucu..

bi de fukara ruhluluk derdi saime hanim sanirim bu simdilerdeki arabesk deyimiyle ortusur..
hep aglak hep memnuniyetsiz hep eksikli olma ruh durumu icin..
ondan nefret ederdim..
o hale getirdiniz lan beni..

sokaklara cikasim var..
kaldirim cigneyesim var..
iyi gelecek biliyorum..
oyle yani...

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin