26 Eylül 2014 Cuma

kitaplarla meydan okunursa varım.. 12..

bilemedim önce ne yazsam.. zorladi beni bu soru..
hem sevip hem nefret ettiğin kitap-lar?

sayıyorum
Anna Karenina.. Madame Bovary.. Oblomov.. çok güzel ve özel eserler.. ancak kahramanların vasıfları.. toplumun kaşı havadalığı..(ilk ikisi için)
ve yine karakterin iki parmagi ile bile bir şeyin ucundan aman sakın tutmasın .. aman bir faydası olmasın halleri..
beni delirttiğinden..
okurken arada durma.. mola verme.. derin nefes alma halleri ile sürdü okumalarım..
mümkünse çok az bahsederim kendilerinden..

hafta sonu bir kaçamağım var..
tek başıma..
bakalım yazmaya fırsat olarak mı..
akıllı telefon hayatı kolaylaştırıyor gerçi..
olur sanırım..

bugün son dakika işleri peşine düştüm ..
beynim bin numara..
bu kadar olsun..

posted from Bloggeroid

1 yorum :

carpediem dedi ki...

Helal olsun sana

Follow my blog with Bloglovin