22 Eylül 2014 Pazartesi

elma tarçın kimyon ve kitaplarla meydan okunursa varım.. 8..

nesi bu kadar meşhur anlamıyorum..
denilen kitaplar bugünün meydan okuması.. 8. gün..

benim için elif şafak'ın aşk isimli kitabı..
ve tüm o mucizeli kitaplar.. mucizeler dükkanı oteli ve diğerleri..

nedenini anlıyorum aslında.. ama analizle kimsenin canını sıkmak istemiyorum..

hafta sonu tuhaf geçti..
istediği m kadar okuyamadım..
derinde bir baş ağrısı..
ctesi eve döndüğümde.. çekirdek yatıyordu ..
karın ağrısı filan..
ona sandviç hazırladım ve meyve suyu..
apple pie yaptım.. ona dondurmalı..
bana kaymaklı..

bir arkadaşım uğradı..
onunla paylaştım.. applepie 'ı..
ona çay..
bana kahve..
ist. dışına giden çb erkenden döndü..
motor arızası..

yemek hazırladım..
çekirdek gece dışarı çıktı..
sonra arkadaşında kaldı..
onlar eve dönene kadar uyumadım..
the giver izledim..
kahramana değil.. Meryl'e hak verdim..
rizzoli ve isles dizisini bitirdim..
sabah erken kalktım fonda baş ağrısı..
birgün önceden kalan applepie'dan bir dilim..
yat yuvarlan ..
çekirdek geldi üst değiştirip çıktı..
hassasiyetim yüksekti..
her ses beynimin derinliklerinde..
bir cam kavanoz kırıldı..
bin parça oldu..
onu topladım..

sonunda bir sakinleştirici alıp yattım..
uyandığımda kimse yoktu..
kalktım ..
yıllar öncesinden bir amerikalıdan öğrendiğim kimyonlu bol soğanlı patatesi çekti canım..
kimyon ararken baharattıkların halini beğenmedim..
birer birer eve döndüler o arada..
açız dediler..
yemek koydum..
çb şu mor eriklerden getirmiş..
ev tarçın koksun ..
kek yaptım..
patatesten yemeyi unuttum..
çekirdek bana armağan almış..
bayıldım..

bugün fakültesinde ilk gününü yaşıyacak..
defterini hazırladı..
collage boyama ..
hayran oldum..

ona dondurma ve kek ikram ettim..
kek süperdi ama erikler çok ekşi..
hastaneden tatsız bir haber aldım..
yattım yine..
çevireceğim romanı okudum..
pdf dosya..

zor olacak..
çok argo çok yöresel sözcük var..

bu kadar..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin