26 Ağustos 2014 Salı

oluyor bazen duraklama veya çöküş dönemleri..

1-sabaha kadar telaş duygusu ve çeşitli silme temizleme işlemleri içeren rüyalar gördüm..
2- akşam nerdeyse bütün evi silince öyle oluyor..
3- reflekslerimi her konuda durdurmam gerek.. özellikle konuşma ve bir Kraft projesine başlama konusunda..
4- başarılamamış kraft projeleri isimli bir dizi başlatmak lazım sanki..
5-keşke sonbahar gelse..
6-keşke dün o spreyi hiç ellemeseydim..
7- iki kere ölç bir kere kes derler.. haklılar..
8- bir seferde bir yeri bitirip de dedem etsek iyi olur.. Şu anda bekleyen giyinme odası bitmemiş salon'a bir de mutfak eklendi.. hayır huyum fena tek köşe ile yetinemem .. şimdi bütün mutfağı kurcalamaya başlamaktan korkuyorum..
sahi Facebook'ta takip ediyor musunuz beni? köşede biyerde bağlantı adresi olacak .. arda yazdım başıma geleni..
9- yıllardır öykü yazıcam derim.. sonunda bari çeviri işine gireyim dedim.. şansıma deneme sayfalarında türkçesini bile bilmediğim oto tamirhanesi sözlükolojisi geldi karşıma.. hayır porte basculante deyince hangi kapıyı kastettiğini anladım ama bunun konuşma türkçesi yok.. mimar arkadaşıma fotoğraf gönderdim buna ne denir diye.. seksiyonel kapı dedi .. Kibele aşkına siz biliyor musunuz .. yani okusanız anlar mısınız.. garaj kapısı dedim geçtim.. hidrolik çukuru dedim bi de.. ondan da emin değilim..
bence olmaz bu iş.. blog yazmaya devam..
10- sonunda bir dekor kitabı çıkaracağım.. o olacak
11- bugün için küçük ama etkili bir program yaptım kalan projeleri bitirmeye yönelik..
12- umarım trafik olmaz da eve erken dönebilirim..
13- bir zaman 3o günde herşeyi bitirmek serisi yapmıştım..
acaba her hafta 1 günü buna mı ayırsam..
14- hafta sonu İstanbul dışındayız.. canıtın da gelecek..
15- çekirdek bi site için şifremi canıtın yapmış..
16-haftada bir de numerolojik yazı eklerim misss..
17- çekirdek not defterine tatil için gittiği cennet koyunun kuru boya resmini çizip yanına anılarını yazmış.. arkadaşının yapraktan kestiği dalga şeklini de dekupajlamış..
armut dibine düşer .. =)
18- okumada doyuma ulaşmak diye bişey var sanırım.. hayır erotik bişey değil.. kimyada solüsyonlardaki gibi.. hani artık bişey katınca erimez ya .. bazen sözelden uzaklaşıyorum.. görsel şeyler daha çok hoşuma gider oluyor.. öyle bir dönemdeyim..
19- kır düğününe gidiyorum ne giyeceğim hiç bilmiyorum
2o- bu aralar altın rengine taktım .. tuttuğunu altına boya .. duygusundayım..
21- ama dünkü dekor faciası gümüş rengi ile oldu..
22- karar verdim .. salılar nümeroloji günü olsun..
23- mikrodalga kekin tarifini bir ara vermeli..
24- altın demişken altın rengi kahve fincanlarım daha kullanılmadı..
25- aslında bu konularda fotolar var ama bu nümeroloji o yüzden eklemedim..

posted from Bloggeroid

1 yorum :

Çiğdem dedi ki...

Kır düğünü için pantolon (sivriler bacakları fena yiyor), dolgu topuk ayakkabı (topuklu gömülüyor), üste ne giyersen giy, şal benzeri koruma... Bi de sinek kov bulundur istersen çantanda. Yenilerde gittim de ertesi gün kızamık çıkarmış gibiydim.

Follow my blog with Bloglovin