31 Mayıs 2014 Cumartesi

şebnem.. kargalar.. sabah.. hafızanın hafızası.. ve diğerleri..

ne tuhaf..
hafızanın hafızası var..
uykudaydım..
saati işe gidişime göre ayarlamıştım..
sabah uykusunu da severim hani..
saati susturup yeniden uykuya dönmeyi..

ama tuhaf bir huzursuzlukla kargalardan önce uyandım ..
biliyorum çünkü evin önündeki ağaçla bir karga yuvası var..

önce uyku yüzeyselleşti..
sonra tamamen bilince geçtim.. o arada kaybettim ..
uyku ile uyanıklık arasında bildiğimi ..
gözler inatla kapalı düşündüm ..
beni huzursuz eden ne var diye düşündüm ..
sınav kayıt ödeme teftiş randevu yok .. yetişilecek bişey..
yok hiçbiri ..
sonra anımsadım ..

hafıza uyanıkken hep geziyi hatırlıyor da..
derin uykudan uyan diyenine..
ben ancak hafızanın hafızası diyebilirim..

kargalar uyandı sonra ..
ben kahvemi içerken ..
biliyorum çünkü geçen yıl siyah kurdeler taktığım ağaçta bir karga yuvası var ..

sonra beynimde şebnem ferah billur sesi ile dedi ki..

"Sana bilmediğin bir şey söyleyemem
Ben de hiçbir şey bilmiyorum
Ne kadar iyilik varsa hepimiz için
Hepsini dileyip gerisine direniyorum"

ben de şebnemcim ben de ..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin