6 Ocak 2012 Cuma

hokkalar latifeler sohbetler.. kuştüyleri ve diğerleri..


latife tekin.. kaçırdığım söyleşisi.. sabitfikir sitesine eklemiş..
dinledim..
şansıma semih gümüş te vardı.... ki kendisi benim yaratıcı yazarlık kursumun .. hocalarından biriydi... eski dostlar atmosferi içinde konuştum..

eserini bildiğin sevdiğin kişilerin..
kendisini pek sevmemek mümkündür.. de..
latife hanım.. sanırım karşılaşsam .. kitap filan da yazmasa..
dost olmak isteyeceğim biri..

savaşçı ama saldırgan olmayan biri..
sıcak bence..
ayrıca kendi sınırlarını kendi belirleyen..
yaftaları etiketleri sevmeyen..
ve çok iyi yaptığı şeyler konusunda bile..
ben mi.. hı belki.. şeklinde alçak gönüllülük de değil.
bir şaşkınlık edasıyla.. dolanan biri..
yazarım bile demiyor..
hatta bununla da dalga geçiyor..
"roman yazar sonra da inkar eder".. diyor..
anarşistim diyor ..

"devrimden sonra bana görev vermeyin.. roman yazıcam derdim devrim olmadı darbe oldu ben de roman yazdım.. diyor..
hep dalga geçiyor olduğuyla ve en çok da onu ciddiye almaya kalkanlara tepki veriyor..

ama esas satır aralarında neler diyor...

bugünün gençlerinin politik duyarlılığı farklılaştı..
biz doğayla ilgilenmezdik..
bizim kuşak gökyüzüne bakmadı..
kalbine baktı..


herhangi bir yerde sisteme paçayı kaptırınca sistem seni yutuyor..


özgürlük önemli birşey..
başkalarının arzusu yüzünden benim hayatım köşeye sıkışamamalı..


saldırılmazsa saldırmam..
ama saldırılırsa vahşi kavga ederim..
özgürlük alanlarına kimseyi sokmamak için..
ama üstüme yapışmaz..

kavga ederim.. ama tam vaktinde ortadan kaybolurum..
yakalanmamak önemlidir..
o sahne sürsün ..
o kavgadan bir kimlik kapayım demem..
benden bir davaya lider olmaz.


benim misyonum yok.. misyondan çok.. kendine bir yer istememek.. çekip gitmek..


Şiir uzaklara bakarak.. öykü komşu pencerelere bakarak.. roman önüne bakarak yazılır..
şiir hayat dışı birşeydir.. işe yaramaz.. gökyüzündeki yıldızlar gibidir..



Benim yazımın imgesi gündelik yaşamda olmayacak. Beni görsünler ama uzakta bir ışık gibi görsünler.


kadınlar kadın olduklarına inanmazlar kadın gibi davranırlar..
çocuklar da çocuk olduklarına inanmazlar.. çocuk gibi yaparlar..
- erkekler ??
-kadınlarla çocuklar zaten erkekler yüzünden bunu yaparlar..


eh daha ne desin ne olsun..
eskiden de severdim..
Gönlüm yanılmasın diye bir masal ölçüsü armağan etmişler bana, aklın gitme dediği yere gidenler kahramanlarım.
dediği için..

Biz kadınlar Dünyanın Kız Kardeşleriyiz

dediği için..

demek benim bi kardeşim varmış..
kaçmaktan..
misyonsuzluktan.. yer tanımlamamaktan..
yazı sevmekten..
kardeşim..
ha bi de erkeklere laf sokmaktan..

bu arada..
masamın artık bir hokkası olduğunu farkettiniz mi??..
haha..
farketmediyseniz.. işte.. =)



pese bu söyleşi için benden daha doğru bir bağlantı..
ille de kendim dinlemek istiyorum nerde bu video.. derseniz de.. işte burda..
ha şu kızkardeşlik işi nedir derseniz.. o da budur..

Image Hosted by ImageShack.us

3 yorum :

kayipsimurg dedi ki...

:)

beyaz gelincik dedi ki...

hokkaya bayıldım...

Adsız dedi ki...

simurgum ne de güzel gülümsermiş.. =)..

dilaram.. ben de.. ayıptır söylemesi.. =)

atalet

Follow my blog with Bloglovin