8 Temmuz 2011 Cuma

çekirdekversusyirmilik..


dün çekirdeğin doğum günüydü..
ama ben akşamı kimle geçirdim..
yirmilikle..

çekirdek yirmiliğin verdiği savaşlar..
ki çok yavaş ve kibar verilmiştiler onlar..
sayesinde.. açılan yolda tozu dumana katarak ve topuklarını vurarak ilerliyor..
yirmiliğe sorarasan.. "o kendi yolunda ilerliyor..bana benzemiyor" ki evet öyle..

mesela napıyor ki dedi bana..
ben de.. anlattım nasıl bir "tasarrut".. altında yaşadığımızı..
demoklesin kılıcı gibi tepemizde ergenliğin gölgesiyle..

ve sonradan o minik ergen sesiyle..
"ben de size kızıp" diye başlayan .. anlattıkları karşısında kanımın donup da.. nasıl artık arkadaşız arkadaş kalalım .. modunda ..
yaşamayı seçtiğimi..

güldü yirmilik..
takdir ediyor sanırım.. biraz kardeşini..
yani.. ben öyle sanıyorum..

okumaya başladı.. dedim.. anne kafamı doldurmam gerek diyor..
güldü gene .. "bi arkadaşı söyşemiştir " dedi..
biliyorum ve o arkadaşı seviyorum..

pek çok özlemiştim yirmiliği..
kapısını açıp .. karanlık odada.. ekran parlaklığı önünde bir siluet şeklindeki görüntüsü bir önceki akşam burnumu sızlatmıştı..


onu söyledim..gelseydin dedi.. değişen birşey yok.. gene bir karanlık odada.. gene ekran önü siluetim akşamları..

neden acaba.. yirmiliğin doğum günleri.. içimi hep sızlatırken çekirdeğinkilerde hiç öyle hissetmemem..
neden acaba..
hüzünden çok telaş var ..
annelik bişisi filan da yok..
saime hanımın gölgesi de..

o yüzden güzel bir gündü..
hediyesini sipariş etmişti zaten kolay ve basit yoldan hallediyor..
bu akşam bizimle olacakmış..
sonuçta doğum günüymüş..
bi pasta için evde tıkılmak istemezmiş..

akşam neyse ki bomboş trafikte..
taksimden topladın onu ve bir diğer ergeni.. gece yarısı epey geçe..
çorba isteriz dediler..
mutfak kapandı dedimse de kıyamadım..
hızlı tarhana ..
/ ketılda kaynatılan su.. soğuk suda eritilen tarhananın üzerine bocalanır ve ka kaynatılır.. üçbuçuk dakikada.. ev lezzeti.. =P/.. ikramı yaptım ..
bunlar yakında işkembecileri de öğrenir de.. bizim çekirdek.. vegan olduğundan.. gözü olan hiç bişey yemem dediğinden..
gece yarısı tarhanacısı ya da yayla çorbacısı bulması gerekecek..

sabah.. ecemin çiçeğine uyandım.. üç yıldır bir saksıda ne olan ne onan mikro mini afrika menekşem pıtrak gibi tomurcuk ve bir adet çiçek vermiş bana..
ecemin babasının menekşesi.. paylaşmak istedim ..
yardımcıya söyledim..
melle bön arası bakışı ve sonra her durumda.. aman atalet hanım at gitsin.. yenisini satıyorlar yaklaşımı geldi aklıma..
ecemin kendisini arayıp haber verdim..

bir kaç yeni blog buldum sonsuz keyif aldığım okumalara daldım..
şarabın taze ve soğuk içilenine.. milırın limonlu buğulusuna geçtim..

tatil programını yaptım..

çapulcunun nereden geldiğini.. çapulun ne olduğunu ve plaki'yi öğrendim..

zemberek zıvana şiraze ve şakül'e bakındım..

yine kuantumun fuzisine takıldım..

yeni kitaplar aldım..

eh daha ne olsun..
keyif.. evet keyif olsun.. hafta sonunda.. ve sonrasında..


Image Hosted by ImageShack.us

3 yorum :

Leylak Dalı dedi ki...

Olsun be kardeş, keyif olsun, huzur olsun, sağlık olsun.
Bebek, çocuk, ergen, çekirdek, yirmilik, otuzluk, kazık kadar herif ya da kadın olsunlar, çocuklarımız hep hayatımızda olsunlar. Burnumuzu sızlatsalar da, yüzümüzü güldürseler de, sinirden ağlatsalar da hep olsunlar. Di mi? Öptüm seni kardeş...

Adsız dedi ki...

leylak dalımmmmm kardeşim...
ben de öptüm ki..

atalet

Ece dedi ki...

Çekirdek huzurlu,mutlu,sağlıklı olsun.Hadi,çabuk yirmilik(gibi)olsun:)

O menekşe 19 yıl beklemişti üretilebilmiş olmayı.Çiçek açmak için tembelliği de bundandır:)Ama artık her yıl güldürür yüzünü merak etme..

'Çapulcu'yu boşuna merak etmemişsindir sen.Buna takıldım

SON; sayfanın giriş fotosu muhteşem olmuş

Follow my blog with Bloglovin