7 Şubat 2011 Pazartesi

aslıgibidir.. kopikonformdur.. aileminbiryaşamıvarvebenimde birbaşkayaşamımvar.. =)


prensip sahibi derdi saime hanım..

par prensip derdi.. kimdi anımsamıyorum..

prensip meselesi diye bağırırdı.. bir başka iz bırakanım..

bu kadar prensip önemseyen arasında..
prensip sahibi olmaya adadımsa da ..
kendimi..
değilim onlardan..
ideal ve ideolojileri..
prensipler uğruna vazgeçilenleri kastetmiyorum burda..

yazacağım.. deyip yazamamak..
yapacağım deyip yapamamaktan söz ediyorum..
prensipsizlikten de değil aslında..
prensiplerdeki öncelikler doğuruyor bu sonucu..
aslında ahkam kesmek gibi olmasın da..
prensip.. prinkipio da o da önce öncelik anlamında olduğuna göre.. önceliklerden gelmiş olsa gerek..
orijinalin oriri.. doğmak'tan geldiği gibi..

"aslı gibidir" i seyrettim sonunda..

yazarın filmin başında yaptığı konuşma ve devamında güzeller güzeli julyet binoşla yaptığı tartışmadan çok keyif adım..
bir de ergen oğluyla yaptığı sohbetten..
ve yine oğluyla yaptığı telefon konuşmalarından..
"aç çekmeceyi.. tamamen aç.. orda.. orda olduğunu biliyorum..
eğer eve gelip onu orda bulursam.. öldürürüm seni..
hadi.. çalış.. "

şikayetlerinden..
"zaman mevhumu yok bunun.. "..

hatta kendimden başka birinin yaptığını görseydim.. obsesiflik olarak niteleyeceğim şekilde.. satır satır not ettim o yazarın yaptığı konuşmayı.. tartışmanın da bazı bölümlerini..

simurgumun armağanı istanbul defterimin içine not ettim..
ne olsa en çok sanat gezmelerinden notlar için kullanılıyor.. kullanılacak o defter..
sanat denemeleri.. =)..
o zaman tam da konsepte uygun bir not oldu..
sinema sanatından sanatta kopya ve orijinallerle ilgili bir tirad..

film icabı yazıldığı iddia edilen kitabın..
alt başlığını sevdim..
karamizahsal bir aşkla..
aslından daha iyi bir kopya..

bunlardan ne çok var..
dedim..

tezer ise önceliklerim arasında..
ama fotoğraf makinası önceliklerim arasında değil..
işten çıkarken.. öncelikle işle ilgili konularda birşeylere takılıp..
makinayı çekmeden çıkarıp ..
yanıma almayı unutup durunca fotoğraf çekemedim yazıya ekleyecek..
ama fotoğraf da bu yazının ve tezerin önceliği idi..
yanı yazma konusunda prensip sahibi olamama nedenim..
işimde prensiplerime önem vermem ve bunun sonucunda oluşan durumun..
yazının içerik prensibi ile bağdaşamaması yüzünden..

ha bunun aslı gibidirle ne ilgisi mi var..
şu okuduğum son kitabın dilini..
yazdığı gençlik ve çocukluk anılarını biraz tezere benzettim de..
ordan oraya ordan....

-bir ilişkiyi ayakta tutan.. özen ve farkındalıktır..
-neyin farkındalığı..
-değişimin farkındalığı.. aslı gibidir den..
.....
"davranışlarının nedenini bulmak..
içgörü kazanmak..
zamanında neden "o nedenle" savaşmadığın konusunda kendini suçlamana yol açabilir..
riçırd a fieldmandan
.....
bir de teomandan uçurtmaları dinleyin bakiim..
" mor rengi seven bir kadın"dan dem vuruyor..
.....
resimdeğil fotoğraf.... geçen yüzyıldan bir bagaj etiketi.. benim koleksiyondan..
üzerinde..
"bağla beni.. yoksa ölürüm" yazıyor..
filmden bir bölüm aşağıda.. meşum sütyen sahnesi.. =D..


Copie Conforme Extrait 2
Yükleyen toutlecine. - TV dizilerini ve programlarını online izleyin.

Image Hosted by ImageShack.us

2 yorum :

laleninbahcesi dedi ki...

dün gece eve gelince bi güzel aradı taradım ama sütyene dair bir ip ucu bulamadım:)) Ama öyle bir cümle yazdığım aklımda ama nereye ne için bilemiyom gayri...
Mona Lisa gülüşüne bi gönderme yapmıım heheh... Beni bir kaç kişi Mona Lisa'yaq benzetmişti biliyomusun...
Ben de onların mırıl mırıl sohbetlerini sevmiştim... Sen Jude'yi izlemişmiydin. Eğer izlemediysen mutlaka ama mutlaka izlemelisin.

Sesindeki şıngırtıyı sevdiğimi söylemimiydim...
Çok öptüm ataletim benim

Sedencik dedi ki...

hep yapıyoruz ataletcim
yazacağım diyip atlamalar
çok tanıdık bana :))
ama
iyi olur tabi tezer...
severim ...arada sıkılırım...
sonra...
sıkılınca yine tezer okurum...
başucu,el altı ne dersen artık...
gidip uçurtmaları dinleyeyim:)
sevgiyle...

Follow my blog with Bloglovin