20 Kasım 2010 Cumartesi

seiçinsevgi..desembeni tam da yansıtmaz..



sevgi.. ilk aklıma gelen ne tuhaf hemen arkasından da sıkışmış.. geldi..

sevginin sıkıştırmayanını dileyelim o zaman..

silik geldi bir de..

iz bırakmanın da bir zerafeti var ama..

nedense bak saime hanım geldi.. ma se'den değil.. zerafetten geldi..
samsun geldi sonra oradan da.. kurtuluşsavaşıdeğil de.. esas ..
altı tane votka şot bardağı geldi..
bir de..
solak geldi..
solcugeldi ordan da..
sitem gelecek demiştim zaten..
sevmem hiç.. etmem de..
sitem gibi görünen laf sokmayı da sevmem..
sen geldi bir de..
sitem cümlelerinden mi suçlama cümlelerinden mi..
onu da sevmem.. sen cümlelerini sevmem..
saptama geldi sonra..
saptamaları severim bak..
bir kenarda tutarım.. aklımda..
serseri geldi..
severim.. ben hiç olmadığımdan mıdır nedir..
rüzgar yapsın ruhuma diye..
ama uzun dönemde fırtınaya çevirir..
o ruhu da alır sallar.. serseri sevgiler sevgililer..

sürme geldi bak..
bir rüzgarlı güzel gözlü çocuk sevdirmişti bana sürmeyi..
seher geldi ordan da kadın ismi için değil de..
gün doğumu niyetine..
ben hala boğazda gneşi doğurtamadım..
aslında pek de istediğimi sanmıyorum zaten..
sanırım ben sabahların değil akşamların alacakaranlıkların kadınıyım..

sempati geldi sonra..
sempatikleri sevmem aslında azıcık yaranma arzusu çağırıştırır bana..

silgi geldi sonra..
asla ortasından sicim geçirip boynuma asmadıysam da..
sicim de.. geldi silgiyle beraber..
severim sicimi..
ne yapacağımı bile bilmeden alırım.. gördükçe..

sırnaşmak geldi..
önül almak için yapılır en çok sanki..

sanki geldi bak.. atlamayalım..
soru geldi..
ama sorgu değil.. onu sevmem..
sıpa geldi.. güzel gözleriyle..
sim gldi sonra.. zer de ondan geldi.. gümüş ve altın..
altın sim diyenlere gıcık olduğum geldi sonra..
gümüş sim diyenlere gıcık olduğum kadar..

sütyen geldi..
su- tien midir.. alttan destek olan..
süt yeninden mi türemiştir diye konuşan biri geldi..
ki aslında sous-tiens-gorge dur tam adı bu parçanın.. ve memeyi değil göğüsü alttan destekleyen anlamında kullanılır..

subra ge
ldi.. bak bunu bilse bilse bi tek lale bilir dedim belki bir de ece..
var mı bileniniz.. ??? =D..

süt elbet .. süt gelsi..
sükunet geldi sonra..
sopa gelir gibi oldu ama bu yazıda bir sadelik var.. o yüzden gelirken gitti..

sağlık geldi elbet..
iyi korunması için...
selam geldi sonra..
siper geldi nedense.. hemen ardından..

servis geldi.. seda geldi saymayan akseden cinsinden..
daha çok gelir ama..
yeter sanki..


su geldi sonra bitirmeden önce..

ve girmeden felsefesine...
susuzluk geldi..
susuz yaz geldi..
ve derken sulama kovası geldi.. =p

*****************

kuş..
evet..
kuş..
özgürlüğünden..
uçuşabilmesinden..
yuvasını telaşlı pıtırtılarla oluşturmasından..
şarkı türkü neşesinden..
tedirginliğinden belki..
can havlinden..
yavruyu yuvadan atıvermesinden..
ay bu uçamayacak galiba.. dursun az daha dememesinden..
yaratıcılığından biraz da..
ve çeşitliliğinden..
aşık olanı.. hırsızı.. parlak seveni.. yüzelli yıl yaşayanı.. ceviz dikeni.. yükseğe uçanı.. denize dalanı..
sınırsız beceriyi tek türde.. görmenin getirdiği.. bir simgeleştirme ve keyiflenme duygusu uyandırıyor bende..

üç oldu mu koleksiyondur derler..
kuş koleksiyonu başlamış bende..
=9

nerden çıktı se'de kuş derseniz.. saplantı.. seiçin.. kuş saplantısı.. =)
bak aklıma geldi şimdi..
sarı.. sevmem ben..
bir de saçmalık.. se için..
ama sandık severim.. =9 sepet de severim..
alakası yok ama.. bavul da severim..seyahat sevdiğim gibi.. =P

fotolar.. benimmm =9..
p=align="right">Image Hosted by ImageShack.us

5 yorum :

Sevgi Gibi dedi ki...

çok kullanılan bir şey sevgi, gereksiz yere, her ağızda sakız misali. ağzı olan sevgi diyor sanki. insanın orta malı gibi bir ismi olması da hiç hoş değil ayrıca, muzdaribim bu konuda ;)
savrulmak geldi aklıma yaprak misali, ruhen.
savuran bir de, her savrulanın vardır ne de olsa bi savuranı.
sütlacı es geçmeyelim
sır var bir de, herkesinkini güzelce sakladığım halde kendiminkilerini zaman zaman ortaya saçtığım sonra da it gibi pişman olduğum
sadelik var
sıradanlık
semazen, ruhun bambaşka bir yere uçtuğu teslimiyetle eşdeğer sanki
salak var, kendime bazen çok yakıştırdığım :/
saklambaç, hiç sevmediğim, yalnızca bir çocuk oyunu olmadığı için
sine var, türlü türlü dertlerin toplandığı
sus var, susmak var ha bir de bunun nedenleri var
bir de bir küfür var,şimdiye değin kimsenin sıfatına sıfatına değil de hep içimden söylediğim ya da kibarlaştırıp defol dediğim ;)
sevgi var evet, bazen gibi'si olmayan sevgi var...

laleninbahcesi dedi ki...

ayyy çok iğrenç bir şey o subra kıs... Anneannemimin ve Kayınvalidemin elbiselerine yapılırdı... Aslında biraz estetik kaygusu vardı işin içinde koltukaltları terleyince dışarıdan kötü bir görüntü teşkil etmesin diye:))Hay Allah nerden geldi aklına ayol...

S, Babamın çocukken bizi ava götürdüğü sazlık için gelsin -Duru Göl Sazlığı-
Saba makamı için gelsin...Sazlar çalınsın Çamlıcanın bahçelerinde...Sami hazinsesin ruhu şad olsun... Sarnıçlardan sular çekilsin...Samanyolu hep gökyüzünde olsun...Seyyah olup bu alemi gezelim ve nurlar içinde yatsın Saime Hanım o yattıkça evlatları torunları çok yaşasın... sağlıkla yaşasın

Sedencik dedi ki...

sine-sıla-sabır-selamet geliverdi aklıma...
sevginin sıkıştırmayanı sanırım seven...
gerçekten seven...
sıkıştıranı eziyet vereni'beni sev'çağrısı altında aslında kendini seven:)
hıı sedir var birde ağaç olanı değilde
oturulanı
otur üstünede kaç tane kalça kemiğin varsa hepsinin yerini tek tek ezberle diye...
bazıları içine beton dökülmüş gibi...
kocaman sevgiyle :)

Sevgi Gibi dedi ki...

ataletciğğğmmm ben seni mimledim. ama vallahi o sıkıcı mimlerden değil bu, hem senin için de değişiklik olmuş olur hııı ne dersin?(malını satmaya çalışan satıcılara benzedim evet ;)))

hasret senfonileri dedi ki...

Aklıma sadece ve sadece SERUM geldi sevgili atalet sevgili doktorcum.. 7 gün belirli aralıklarla koluma bağlanan ve sağ kol damarımda delinmeyen yer bırakmayan (fakof (türkçesi "s" ile başlayan kelimeyi bolca ikram ettiğim hastabakıcı yüzünden) SERUM!!! Ve sonra duymamak için direndiğim SELA!!! algıda seçicilik oluyor kendileri..:))
Özledim seni bitanem.. Sayfama girmeden ziyaretlerimi yapmak ve teşekkürlerimi sunmak istedim.

Follow my blog with Bloglovin